|
... אולי ברגע שהכלה מתחתנת הולכת לבעל - מפסיקה פשוט לאכול ואז היא צריכה מצברים למלא לפני עזיבת בית ההורים...
בעלים קמצנים...
|
|
|
32. שימו לב לצינור -נשות טליבן סטייל...
שימו לב לצינור -נשות טליבן סטייל...
|
|
|
33. כתבה גזענית וחסרת שחר !
כתבה גזענית ושטוחה ונטולת מציאות לחלוטין .
נא לשלוח אתהחוקרות לבית משוגים דחוף !!!!
ההרוים שלי טוניסאים ולפי התמונות שלהם החוקרות מדברות שטויות וגזעניות באחת .
|
|
|
|
|
|
|
36. הטוניזאיות...יותר זול להלביש אותן מאשר להאכיל.אותן.
כמובן שבליל הכלולות האישה רואה רק את התיקרה אחרת מישהו נמחץ למוות.
|
|
|
37. וואו כמה שהמזרחיים האלה פרימיטיביים.
|
|
|
|
|
אבל למה גבות מחוברות???
למה כזה כיעור???
|
|
|
40. כתבה גזענית שמנסה לעצב דעת קהל באופן שיקרי!!!
סלאח > החולב , |
טוביה < שבתי |
|
(07.12.11) |
|
|
|
41. שלא תטעו. צופיה הירשפלד גזענית כמעט כמו הבג"ץ.
תקשורת עדיין בשליטתם , |
אבל יהיה לזה סוף... |
|
(07.12.11) |
|
|
|
42. ההיסטוריה מאחורי הכובע
עיראקית ייקית , |
גבעתיים |
|
(07.12.11) |
לדעתי האופנה הזו של מה שאתה מכנה צינור למעשה החלה בציווי בתקופה קדומה יותר שחייב את היהודים לבדל את עצמם על ידי חבישת כובע בצורה של קונוס.מעיין לראות שזה התגלגל גם מאות שנים לאחר מכן למשהו אופנתי לכאורה.לכל דבר יש סיבה וכדאי לך לשמור על ראש פתוח.
|
|
|
43. הפולניות ממש דוגמניות?!
מלמדים היסטוריה של יהדות צפון אפריקה "סוף סוף" אחלה מחקר עשו שתי הד"ר
כל הכבוד אפשר לחקור עוד עדות לפני המלחמה על הגוף השמנמן שלהם.
|
|
|
44. אני לא יודע מה יותר דפוק
הגזענית או התגובה של החסר מוח שעונה לה לכי למחנה ריכוז בתמורה??!!
|
|
|
45. מה גזעני כאן?השתגעתם? כתבה מעניינת מאוד!!צריך ללמוד על עבנו!
|
|
|
46. ואם הכתבה הייתה עוסקת במנהגי חתונות בפולין,זה גם,גזענות?שטות
|
|
|
47. לכולם יש איזה מרירות בעיניים
איזה כעס במבטים שלהם,עד היום זה נשאר ככה
|
|
|
48. הוא אמור לעשות עבודה של שעוות גוף
רק אנרפולוגים יכולים להגיע למסקנה כה מרחפת.... המשמעות הפרקטית של הבצק, הוא להסיר שיער כהה מהגוף= שעוות גוף בת ימינו.
|
|
|
49. אללא יסטור כמה מכוערות הן !!! גם ככה היהודיות לא
בורכו בגנטיקת יופי.. |
|
|
(07.12.11) |
|
|
|
50. גם בהודו אוהבים אותן שמנות
לפחות ברג'סטאן . מפטמים כלות (לא עד כדי כך) וכלה טובה היא סמי-דבה. כי להיות רזה כל עני יכול , אבל דבה זה עושר!
|
|
|
51. זה מה שקורה כשנותנים לאשכנזיה בלויה לעשות כתבה על טוניסאים
|
|
|
יופי הוא מושג תלוי מקום וזמן (היסטורי). מי שרזה או יפה כאן ועכשיו, לא בהכרח יפה במקומות אחרים או בזמנים אחרים. צריך לדעת היכן ןמתי להיוולד, או לחילופין לבחר את הגנים המתאימים למקום ולתקופה.
גם סבתי הפולניה, לפי הסיפורים, הייתה מוסיפה כרית מיוחדת לישבנה על מנת שיראה גדול יותר.
|
|
|
53. לפחות יש להן כובעי טוב-טוב הגמד..
אם לא יפות, אז לפחות מצחיקות!!!
אני לא חושב שיש פה גזענות, בעצם המאמר. ברור שאם היתה הכתבה על כל עדה אחרת, גם היו מעירים הערות שכאלה...
זה הסטוריה ופולקלור, ואני מקווה שבימים הקרובים באמת יראו לנו איך נשים (וגברים) מהעדות האחרות נראו באותה תקופה.. שכולם פה יצחקו קצת!!
|
|
|
54. מרתק ומעניין. פרסמו עוד, מקהילות נוספות
ולכל המגיבים לא יפה..... דייי כבר מצ'ועממים
|
|
|
בשבילי רק פיצה ומלא צ'יפסים ;-)
|
|
|
56. לא הבנתי, תוניסאית לבנה?!
|
|
|
57. הכל נחמד אבל מה נסגר עם הגבות?
הלל לחד-גבה
|
|
|
58. בעבר אידיאל היופי העולמי היה נשים שמנות
באירופה נגמלו מזה יותר מוקדם מאשר בצפון אפריקה, אבל לא הרבה יותר מוקדם כי אם 50-60 שנה לפני שהטוניסאים נגמלו מהאידיאל הזה, כך שהצגת ההיסטוריה של יהודי טוניס כמוזרה ושונה מההיבט הזה היא לא נכונה.
עובדתית, לפני שהתחיל העידן התעשייתי במלוא עוזו ורעב עוד היה מחזה נפוץ בעולם, נשים שמנות נחשבו ליפות.
|
|
|
59. מה נסגר ?! הרווח בין הגבות נסגר
אתה לא רואה ?!
|
|
|
|