כלכלה  תביעות קטנות
תביעה: המידע על כרטיס "רב קארד" מטעה
מערכת PsakDin.co.il
פורסם: 19.01.12, 00:03
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות ב-16 דיונים
1. עו"ד כאלו מוציאים שם רע למקצוע...
קשון ,   הרצליה   (18.01.12)

 

2. טוב שתבע אותם.נמאס מההטעיות שדרכן הם מרמים שוב ושוב.
צרכנית מבואסת   (18.01.12)
3. למ"ס 1
yurgnn   (18.01.12)

אתה טועה בגדול,זה לא הכסף, זה העניין שחברות מפרסמות דברים עם כפל משמעות,ולועגות לאינטיליגנציה של הציבור,

כל הכבוד לעו"ד שהרים את הכפפה,כן ירבו,

כמה מכעיס לקבל מתנה מהמעביד תלושי חג בשווי 500 ש"ח ובקופה מסתבר ששווים פחות 10 אחוז או יותר,מוגבלים בזמן לקניה,ולא ניתן לקנות מוצרים במיבצע או הנחה,הגיע הזמן לחדול מההיתנהולת המלוכלכת הזאת,לא כולם טיפשים,תלושי החג מוכרים למעסיק כהוצאה,יופי ברור לכל שהוא מקבל מחיר מיוחד עבור קנית הקופונים לעובדים,ולעובד המתנה נחשבת כהכנסה החייבת במס,

אז שלא ימרחו אותנו,תודה למתנה אבל כבדו אותנו,תאר לך שאתה מחתן בת או בן ונביא לך תלושים מתנה מסוג זה,

4. קואופ צודקים מכיוון שכתוב טעון ולא מוטען
(18.01.12)

טעון הכוונה במובן של נזקק, בדומה ל"טעון טיפוח", לכן טעון בסכום ראשוני הכוונה שכדי שהכרטיס יהיה פעיל הוא נזקק להטענה, כלומר צריך להטעין אותו בסכום ראשוני.

ואילו מוטען הכוונה שהוטען בתוכן, כגון סוללה מוטענת בחשמל וכד'.

 

אבל לא היה כתוב מוטען ולכן היה ריק.

5. יש גם בעיה במחשבי הקופות
מגה תבדקו את עצמכם!! ,   זה הכסף שלנו!   (19.01.12)
 עשיתי קנייה והקופאית העבירה את הרב-קארד וונמצא שהוא ריק. התפלאתי. אחרי מספר ימים השתמשתי באותו כרטיס והוא לא היה ריק!!! משהו משובש במחשבי הקופות, ואולי בכוונה? יכול להיות?
6. כרגיל מנסים לתחמן אותנו
הצרכן תמיד משלם ,   אל תאמין להם אף פעם   (19.01.12)
7. ועכשיו תביעה ייצוגית!
יוסי ,   ראשון לציון   (19.01.12)


י.
8. התרגיל של הריבוע הכחול(כדאי לקרוא ולהזהר!)
אריק ,   תל אביב   (19.01.12)

הריבוע הכחול ,סגר לחלוטין את האפשרות לקבל תמורה מלאה לכרטיס הרב קארד. מזה כמחצית השנה , אין יותר רשת-"מגה"שכיבדה ב-100% את ערך הכרטיס, אלא הפכו את החנויות ל- מגה בול, ומה המשמעות?. לא מכבדים באופן מלא את תוי השי ו\או כרטיסי הרב קארד ,אלא רק ב-90% מערך הכרטיס .

  אי כיבוד ערכו המלא של כרטיס הרב קארד מהווה בלבד הצדקה לתביעה יצוגית .

 

עד שהנושא יפתר ,אין יותר כדאיות ברכישת כרטיסי רב קארד.

9. היום להיות עו"ד זה כמו להיות מוסכניק
(19.01.12)

רק הם יכולים להרויח כסף מדברים שאנחנו בחיים לא היינו יכולים לטפל בהם לבד.

 

בגלל טעות בהדפסה לתת לו 1000 ש"ח? לא נראה שלרשת הריבוע הכחול היה אינטרס להטעות מישהו.

10. שוב חוזר הניגון.. שלא לומר הלכלוך והטינופת של בתי המשפח זבל
(18.01.12)

עופות.

 

1000 שח פיצוי

 

 

זה הכל

 

אבל בינתיים החברה זיינה 10000 אזרחים אחרים שהוטעו ולא תבעו כי לא לכל אחד יש אפשרות לבוא לביהמש

 

 

 

צריך פה פיצויים לדוגמה על סך שח 50 אלף שח עד 200 אלף

וקנס לגנבים ולרמאים על סך של מיליון שקל..

 

רגע.. אבל אז השופטים יהיו מובטלים..

 

 

בקיצור כולם זונות

בני בני בני בני זונות

 

 

11. יופי רק ככה הם ילמדו לא להטעות לחינם!
א.   (18.01.12)
12. וואו... אשתו נאלצה לרוקן את העגלה....
איל ,   תל אביב   (19.01.12)
כי למסכנה לא היה כסף לשלם ואין לה כרטיס אשראי...

כמה עו"ד יכולים להיות מגעילים...
וכמה שופטים (עו"ד לשעבר) יכולים לשחק אותה מטומטמים...

עו"ד קם בבוקר ומשחק אותה כאילו הוא הוטעה לחשוב שקיבל מתנה של 1,500 ש"ח. הצחקתם אותי...


13. למה לרוקן את העגלה? הפתרון בפנים. כנסו.
יואל   (05.02.12)

מידי פעם אני נתקל במצב בו אינני מעוניין להשלים את הקניה בסופר בגלל התייחסות לא הולמת (תור ארוך מידי, תקלה במחשב, ועוד).

במצב זה אני משאיר הכל מאחורי - בעגלה או על המסוע, והולך.

במקרה של הגברת אשתו של העו"ד הייתי משאיר שם את הכל, בעגלה או על הדלפק ומסתלק.

שהם יסדרו.

14. מי באמת מאמין שמפני שהצטרף לחברת אשראי
יקבל כרטיס טעון ,   ב 1500 ש"ח?   (18.02.12)
15. הכסף הגדול שמסתתר בכרטיסי המתנה.
א.אהרון ,   מרכז   (01.05.12)
ברוב המקרים בעל הכרטיס לא מנצל את מלוא הסכום שבכרטיס והשקלים הבודדים שנותרו טעונים בכרטיס ושלא נוצלו הם הרווח האמיתי למנפיק הכרטיס.
לזה תוסיפו את כל הטריקים האחרים ותבינו איך עושים כסף והרבה כסף.
16. הארכת תוקף לכרטיס רב קארד 100
אלה צירולניקוב   (21.02.23)
במקרה ראיתי את הפוסט הזה.יש לי כרטיס רב קארד 100 על סך 250 שקל שלא הצלחתי לממש אותו כי לא קיבלו אותו בחנויותשל מגה. נגמר כבר ממזמן פג תוקף של הכרטיס, זה היה עד 31.03.20
האם אפשר להאריך תוקף לכרטיס זה ?
תודה רבה
חזרה לכתבה