רכב  משפט וצרכנות
מה הבעיה בתיבות ה-DSG של פולקסווגן?
בני ברק
פורסם: 19.01.12, 11:59
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 342 תגובות ב-191 דיונים
121. בואו נעשה סדר.
גדי דהן ,   דרום   (20.01.12)

גיר ה DSG 7 מותקן בדגמי סקודה השונים החל מ 2009 בערך. בדגמי ה 1.2 וה 1.4 הוא פועל יפה ואין תחושה שיושבים שני רובוטים חרוצים וממתינים כל אחד לתורו להפריד קלאצ' (אחד ממונה על ההילוכים 1,3,5,7 ובן דודו על 2,4,6 ורברס).

הבעייה העיקרית היא בדגמי ה 1.8TSI גם הסופרב וגם האוקטביה. שם הגיר מגרגר בהעברות מראשון לשני ויותר גרוע ,יש "בור" משני לראשון. זה מתבטא שאתה מתקרב לצומת והעצירה שלך אינה מלאה אז הגיר "מתבלבל", לא מוריד לראשון ונותר בשני עם סל"ד אפסי ותחילת הנסיעה מלווה בהשתהות מלחיצה!!!

בקיצור בהילוכים הנמוכים התיבה מבלבלת ומתבלבלת (יצא לי לא אחת לסנן קללה על התפקוד, לא בנוכחות אנשים).

ולראייה - כיום מנועי ה 1.8 הנרכשים באוקטביה וסופרב חדשות משודכים, הפלא ופלא לגיר טיפטרוניק 6 הילוכים. הגעתי עם הרכב שלי למוסך שירות (מימד ב"ש) והייתה לי תחושה שמנסים לסובב אותי על מנת להימנע מהחלפת הגיר כולו. לפני מס' חודשים כבר החליפו את הקלאצ'ים.

122. צ׳מפיון. תתחילו לארוז. עלו עליכם!
נוסטרדמוס   (20.01.12)


נשלח מהסלולארי שלי
123. מחירי החלפים לסקודה בחו"ל זולים להפליא
אביב   (20.01.12)
ורק בארץ הם יקרים מאד
124. זה העונש למי שקונה מהגרמנים !!!
(20.01.12)

 

125. היה
היה ריקול   (21.01.12)
היה ריקול על הרכבים שנרכשו בשנת 2007 עד 2009 בצמפיון הודיעו שיש ריקול על רכבים שנרכשו בספטמר 2008 והלאה... תבדקו

126. מי שכבר רוצה לקנות VW בארץ - רק ידני
(21.01.12)
שאר הגירים רגישים לחום. אם התחמם לכם המנוע - חיי הגיר המוגבלים שלכם יתקצרו עוד יותר. ידניים - אמינים, תשאלו נהג מונית מצוי. מי שקונה משומשת: לקנות רכב שהוא מ ק סי מ ו ם בן שנתיים - ולהפטר ממנו מ ק סי מ ו ם אחרי שנתיים נוספות (ולקוות לטוב) אתם בכל מקרה תפסידו כסף במכירה. השאלה עם תפסידו מעבר לכך גם ימי עבודה, עצבים וכדומה.
127. סוס טוב אסור להחליף, פירוט , כנסו@@@@@
מוטי   (21.01.12)

הייתה לי סובארו ישנה עם גיר אוטומטי רגיל מכרנו אותה לאחר 10 שנים עם 200 אלף ק"מ והברנש נסע עד...שנגנבה לשטחים

היום יש יצרנים שלא התפתו וממשיכים לנסוע עם אותה תיבה רגילה, הסכילו הקוריאנים כאשר יצרו תיבה רגילה עם 6 הילוכים ו"קאיה" נותנת 7 שנות אחריות בנוסף על המנוע והתיבה האןוטומטית, לי יש סוזוקי 1600 סמ"ק 120 כ"ס וצריכת הדלת עומדת על 1 ל 16 בבין עירוני, מי צריך נסיונות כדי להיתקע במוסך להפסיד זמן והרבה עוגמת נפש ועוד לשלם על פאסט 220 אלף ש"ח?

128. צודקים, עדיף לנסוע בקורולה עם גז תקוע ותיבה רובוטית מחורבנת!
תומר עציון ,   כפר אביב   (21.01.12)
תפסיקו עם הצביעות ותבינו שלפעמים טכנולוגיה חדשה סובלת ממחלות ילדות. כל חולי היפניות שוכחים את הקורולה הרובוטית המעפנה שהגיר שלה גם עובד רע וגם לא אמין. כאן הגיר עובד מעולה וגם די אמין אחרי שמחליפים את החלק הזה. גילוי נאות: יש לי סקודה פאביה 1.2 TSI עם הגיר המדובר ועברתי את התיקון הנ"ל. הכל עכשיו פיקס ואין על הרכב הזה מכל הקטנות האחרות.
129. מי שרוצה פולקסווגן=רק ידני, מי שרוצה אוטו' שילך על אופל
מסקנה שהגעתי   (22.01.12)
130. כנראה שלא רק בארץ מדברים על זה !!!!!
חאלד ,   צפון   (21.01.12)

יש גם הרבה תלונות בעיקר על הגיר עם שבעה הילוכים ,חבר שלי החליפו לו גיר של פאסאט אחרי חודשיים מרכישת וידידה יש בעיות עם גיר בפולו TSI 1.2 אחרי כמה שבועות !! יש הרבה רעשי גיר וחבטה בתחילת נסיעה , אני אישית יש לי סופרב 6 הילוכים שעשה עד עכשיו 18K ואין בעיות אבל אני אמכור אותה מיד אם יצא לי משהוא כזה , אגב מוסכי השירות של היצרנית נותנים לכל מקרה תשובה אחרת אבל מה שמאפיין את כל התשובות שכולן לא הגיוניות !! נא לעיין בקישור הבא לי שחשב שיש את זה רק פה .

http://wheels.blogs.nytimes.com/2009/08/28/vw-has-more-problems-with-its-dsg-transmission/

131. טפו טפו... סופרב דיזל 2000 סמ"ק. שאלה...
(22.01.12)

2010, עם 56,000 ק"מ ולא מרגיש דבר מהסיפורים כאן..

אולי בדגמי דיזל זה שונה? זה DSG 6 הילוכים.

זה גיר רטוב או יבש?

 

132. לחובבי הגרמניות! לא חייבים לקנות VW יש גם אופל 6 הילוכים
עם תיבה רגילה ואמינה   (21.01.12)
עם תיבה רגילה 6 הילוכים אמינה שהוכיחה את עצמה עשרות שנים, לא מבין למה כולם רצים לקנות VW ואף אחד לא בודק את כל האופציות.
133. גם בדגם הקודם הגיר היה דפוק
לקוח לשעבר ,   תל אביב   (21.01.12)
הייתה לי גולף 2.0FSI שנת 2005 עם 60,000 ק"מ שהלך לה ה"מוח גיר".
כאשר התחלתי לבדוק בכל המוסכים התברר לי שהבעייה מוכרת (המוסכניק תיאר לי את כל הסימפטומים עוד לפני שבדק את האוטו).
במוסך מורשה רצו 14,000 ש"ח על התיקון. אחרי חודש של תלונות ויכוחים והמתנה הם בסוף הסכימו לרדת ל 9000 ש"ח (יש רווח של לפחות 100% על חלפים אז הם לא בדיוק הפסידו עלי).

אחרי נזק של עשרות אלפי שקלים וחודשים של עצבים קניתי רכב יפני ואני מקפיד לירוק בכל פעם שאני עובר ליד המוסך הארור של פולקסווגן.

אם יש לכם פולקסווגן אני ממליץ למכור אותה לפני שנגמרת האחריות. לא במקרה האחריות היא רק לשנתיים ולא שלוש כמו ברוב הרכבים.
134. אין ספק שהיח"צ של סובארו כתבו את הכתבה
לקרוא בין השורות   (21.01.12)

מפתיע שהכתבה מתפרסמת במקביל לקמפיין של סובארו שעלה בטלוויזיה.
דגם סקודה יטי dsg טוב או לא, גרם לירידה מסיבית במכירת הפורסטר .

בסובארו הבינו שהדרך להילחם היא להשמיץ את המנועים של המתחרה

עשיתי חיפוש רציני בכל האינטרנט ואכן נמצאו מס' מצומצם של תלונות על מנועי dsg
וכאשר מסתכלים על כל הטוקבקים (הממונים ללא ספק ) ניתן לחשוב שמדובר בתקלה שבטוח תקרה לך אם יש לך dsg

135. and i had the same promblems in this bad garage
mahmod ,   nazareth   (21.01.12)
136. זה רק מחזק את חוסר האימון בצ'מפיון מוטורס
שמעון ,   חיפה   (22.01.12)
אני הפנמתי לא האמנתי ולבסוף המוסך הודה שיש בעיה אך מדוע ולמה לא הודיעו לנו על כך לפני כן, ההרגשה היא חוסר באימון בצ'מפיון ואני בחיים לא אקנה עוד מהחברה הזאת רכב חדש
137. הבעיה שמתוארת בכתבה - נכונה!
אירית ,   חיפה   (22.01.12)
רכשתי פולסווגן גולף, מודל 2011, TSI DSG 7 הילוכים - פחות מ-30,000 ק"מ - החלו לי גם רעידות במעבר בין הילוכים.

אמנם יש אחריות, אבל כפי שמתואר בכתבה אין חלפים זמינים - כל זה לא עושה לי חשק לקנות בפעם הבאה VW.
138. מי שלא נהג ב-DSG לא מבין את גודל החוויה!!!
מישה   (22.01.12)
זה לא שאני מצדיק את התקלה, אבל גם זה קורה והעיקר שיש פתרון
139. בזכות הגולף אני בחיים! אם היה אוטו אחר לא הייתי כאן!
דניאל שוורצמן   (22.01.12)

מי שמעדיף לנסוע בפחנוע יפני שאולי קצת יותר אמין - שיבושם לו. מקווה בשבילו שלא יקלע לתאונה

140. גיר מושלם - השילוב האידיאלי בין אוטומטי לידני מבחינת ביצועים
אבא על ארבע   (22.01.12)
והנאה כמובן. חבל רק שיש לו תקלה כזאת - אבל העיקר שצ'מפיון נושאים באחריות ומתקנים!
141. כמו רנו!!!!
ripusheet   (22.01.12)

צר לי כבמדינתנו אין שום בקרת איכות. מזה אחריות של 3 שנים לחלק עם בעיה ידועה? זאת השיטה "הצלחתי או לא הצלחתי!"  עין פיקוח כולם  מושחטים!!!!!!

רק יפני .....אולי.

142. ההכחשה הקבועה של צ'מפיון כשבעיות מתחילות היא הבעיה האמיתית
?   (22.01.12)
באופן קבוע, מתחמקים מטיפול ומפילים את הבעיות על הלקוחות, עד שהצרות צפות. זוכרים את החלונות הנופלים? את אכילת השמן בסקודות? את ההתעללות בלקוחות עם מרווחי טיפולים קצרים מידי בשביל להרויח על יותר טיפולים? תמיד הכחשה, ואז תירוצים, ואם יש מזל אז כניעה ולקיחת אחריות עם הגב לקיר.
ג'טה שנת 2000, היתה כזאת גרוטאה, כמות תקלות לא הגיונית, סבל צרוף. ואחרי כל הצרות, אי אפשר היה להיפטר ממנו.
ב ח י י ם לא קונה פולקסווגן.
143. VW מיצרים גיר חד פעמי - השתמש וזרוק
(22.01.12)
144. הdsg אכן בעייתי.
לא קונה   (22.01.12)
ולכן לא קניתי ווקלסואגן וכל שמותגים שלא. ברור גם שלא אקנה משומשת כזו כי גם היצרן נותן אחריות רק ל-150,000 קילומטר. אין מה לעשות החדשנות היא אמיתית אבל האמינות עדיין לא. חוץ מזה, ממתי יצרן רכב לא בודק את המכלולים בצבי קיצון? חום גבוה ולחות? שטויות במיץ. לא חושב שלא בדקו את הרכבים במדבר מוהבי ובקו המשווה ששם החום גבוה יוצר מהארץ ובקו המשווה הלחות מטורפת וישראל בכל הקשור ללחות לא ממש מהמובילות בעולם.
145. תפסיקו להשתולל על פולקסווגן - מדובר בסך הכל בכמה מאות רכבים
כספי ,   נתניה   (22.01.12)
מתוך אלפים. לא צריך לקרות, אבל לפחות יש אחריות והארכת אחריות
146. מפחיד שאחרי שמשלמים פרמיה על WV היבואן לא לוקח אחריות
יוסי   (22.01.12)
אני שומע ממחזיקי פולקסווגן שכשיש תקלות העלויות עצומות והיבואן מנסה להתחמק תוך הצמדות לאחריות וכל מיני סעיפים אחרים. אנשים מוכנים לשלם פרמיה על איכות ואמינות. גירים לא אמורים להתפרק אחרי 150000 קילומטר או 5 שנים. חשבתי להחליף לפלקסווגן, הסיפור הזה ירחיק אותי מהם לפחות לשנים הקרובות.
147. רכב וחלפים שמיוצרים ע"י טורקים שבמקרה נמצאים בגרמניה
muk99   (22.01.12)
לכו תראו מי עובד במפעלי פולקסוואגן בגרמניה ותבינו למה יש תקלות. תמצאו שם מעט מאוד פועלים גרמנים..
148. 60 אלף קילומטר על רכב בעל תיבת הילוכים DSG
לאון ,   כרמיאל   (22.01.12)
יש לי רכב סיאט איביזה DSG 2010
עברתי על הרכב עד היום 60 אלף קילומטר, הרכב מוסב לגז, עד היום 0 תקלות.
האם אני אקנה בפעם הבא רכב כזה? בחיים לא, למה ?שירות גרוע של צ'מפיון יחס מזלזל בלקוחות ירידת ערך של רכבים שלהם.
הרכב הבא שלי זה או סובארו או גרייט וואל סטיד הסיני :)
149. 42,000 קילומטר על פולו DSG ואפס תקלות - אני מרוצה!
סיוון כרמל ,   גבעתיים   (22.01.12)
לפני שקניתי את הפולו בדקתי עוד כמה רכבים ובסוף התלבטתי בין פולו לפאביה. אהבתי יותר את הפולו - כזה אוטו חזק ואיכותי פי אלף מטויוטה יאריס פשוט מזעזעת
150. פסאט 2007 בעיות גיר
shimon ,   ירושלים   (22.01.12)

100,000 לערך  יש מכות  וחבטות.  נאמר לי במוסך  יש להחליף  חלפים  בערך של 12,000 שח , לדעתי מה שחשוב זה  הכסף  ורק כסף . הייתכן  שרוב הלקחות ישלמו מחירים  מ ו פ ר ז י ם  ,,, סליחה אין עם מי לדבר. זו בעיית יצרן  שוב  אין עם מי לדבר  .. היה  נחמד   אם  היבואן  בשיתוף  עם היצרן  יספקו גירים  חדשים אפילו במחיר סביר ,,, לפחות  יתייחסו  :)

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה