|
61. מי צינזר את שם בית הספר?
למה לא מציינים את שם בית הספר שמוריו ותלמידיו אינם ראויים להיות מוגדרים שכאלה? וזה כנראה לא הסימפטום היחידי. הבעיה שכמו עכשיו, לא מגלים לנו מי הפרחח. בפעם הבאה שיקרה משהו (חמור יותר) יזכרו שחבורה זו הייתה כבר מעורבת ב.....
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
62. אם לצטט את מילותיו של אלכס מהיפה והחנון...
"כל מיני אהה... אהה.... ע-רסים למשל"...
|
|
|
שמעתי היום ברשת ב' כשראיינו את מנהל בית הספר של הגמנסיה (דרך אגב לא התלמידים שלו הם אלו שהפריעו) הוא אמר שבגלל הכיבוש נהפכנו לעם אלים.
אז אם יש מנהלים, מורים או אנשי חינוך שאלו הדעות שלהם אז מה הפלא שהתלמידים מתנהגים כפי שהם מתנהגים.
שאלתי לאותו מנהל מדופלם: מדוע לא רואים את ההתנהגות הזאת ביחס לשואה אצל הדתיים הלאומים או המתנחלים הרי הם מחוברים וקרובים לכיבוש הרבה יותר מהתלמידים שהפריעו?
התשובה היא שכשיש דור מחנכים כ"כ עלוב אז הגולם עולה על יוצרו.
ועל זה נאמר "קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים"
|
|
|
64. חייבים לעשות בירור מאיזה בתי ספר התפרעו
ולעשות שם בירור למה ואיך לבער את זה. די כבר עם הליכה על ביצים.
|
|
|
65. מספיק עם הליכה על ביצים על ילדים
ילדים הם לא פרות קדושות. צריך לחנך אותם גם אם לא קיבלו חינוך בבית. ילד צריך להתיירא מהמורה והמנהל.
|
|
|
היי יוני הסתום מתל אביב, תן לי לחדש לך - מורים צריכים תעודת הוראה ותואר נוסף במקצוע בו הם רוצים ללמד, אז תתחיל לכבד את המורים שלך. אני יודעת שזה קשה להאמין שמישהו בכלל ירצה להיות מורה במדינה הדפוקה הזאת, אבל מסתבר שיש כמה יחידי סגולה אופטימיים שמאמינים שאפשר להביא לשינוי במערכת החינוך העילגת הזאת. המערכת חינוך ניראית כמו שהיא ניראית בגלל אנשים סתומים כמוך שמחנכים את הילדים בבית שמורה הוא אפס...ואז הם יוצאים לוזרים בעצמם.
ולא , אני לא מורה, ובטח שלא סתומה כמוך - יוני מתל אביב.
|
|
|
67. דור מחאה לעתיד - די לחפש אשמים
מדינה הזויה ממש |
|
|
(23.04.12) |
התלמידים אשמים, המורים אשמים, מערכת החינוך אשמה, לבנת אשמה, ההורים אשמים, סל התשלומים במערכת החינוך אשם, הסופרמרקט אשם, בעל הסופרמרקט אשם, הבנק אשם, שר האוצר אשם ו....ביבי אשם ! בסופו של דבר - כולנו אשמים - אני את ואתה והוא והיא וזו וזה ו....כולם ! אז די לחפש אשמים להתנהגות המחפירה של התלמידים, כי כולם אשמים ! כולנו אשמים בכך שאנו נותנים לתקשורת ולטכנולוגיה לשלוט בחיים שלנו ובחיים של ילדינו....תנסו להיזכר בתקופה בה היה יותר טוב - זה היה לפני שהגיעה הטלוויזיה ואיתה כל יתר ההתמכרויות שאולי מקדמות אותנו לעתיד מפואר יותר אבל כבוד לא יהייה בו. השינוי צריך להתחיל בבית, להגביל טכנולוגיה והסחות דעת אחרות, זה מטמטם את כולנו.
|
|
|
68. ואם זה לא ביום השואה אז הבהמיות שלהם בסדר?
אפס סובלנות!!!! |
|
|
(23.04.12) |
|
|
|
69. הזדעות עם כוח
אחד העם , |
השרון |
|
(23.04.12) |
רצוי בטרם מעלים הצגה טעונה, ללוות את הנוער הצופה ולהכינו.
לנוער אין את הכלים להתמודדות בכדי להכיל את המראות הקשים
הנוער מזהה את מקור
כוח ומזדהה עמו .. באופן אינסטינטיבי.
מעט עבודה מוקדמת, הייתה משנה את כל התמונה.
|
|
|
|
|
|
|
72. שיפרסמו מאיזה בית ספר ואת שם המורה
כדי שהם יתביישו. אני מניח שמדובר בתיכון תל אביבי נחשב. רק שם יש את החוצפה לשים קצוץ על מצוקת האחר ולא להיות הומניים כלפי אחרים.
|
|
|
שניים מראשון, אחד מת"א ואחד מרמלה. הימור שלי, מדובר בבני טובים מת"א.
|
|
|
74. אויש דיי, מה הקשר?! אני ספרדיה ויום השואה קשה לי מנשוא
ואם הייתי נוכחת וודאי שהייתי מתריסה על הנעשה באולם.
ואגב, לא חסרים ערסים אשכנזים.
|
|
|
התלמידים הללו וגם המורים שליוו אותם צריכים להתבייש בהתנהגות המזעזעת הזו!!!
|
|
|
76. יוני, לדעתך צריך להרים את רמת המורים? בוא תהיה מורה!
|
|
|
77. לשים דברים בפרופורציות.. רוב ההצגות והיו הרבה! עברו מצויין
תמיד מבליטים את הרע, יש לתקשורת צורך משום מה לתת לנו להתבייש בעצמינו ולהרגיש כמו ה- "ישראלי המכוער" אבל תכלס אלפי תלמידי ראו את את ההצגה בכבוד, הצגה אחת הייתה מחפירה.. זה כמו שיש עשרות נהגים שעומדים יפה ברמזור ואחד חרא שעוקף, ורק אותו רואים...בתלמידים האלה צריך לטפל.. אולי כמה שעות עם ניצולי שואה, שיראו על מה צעקו.
|
|
|
78. אפשר את השם של המורה שנזפה בשחקנים?
|
|
|
79. למה לא מפרסמים את שם בית הספר?
|
|
|
80. מביש יותר שח"כ מעלים לעצמם את השכר!!! אין כבר בושה בארץ !!!
המתבישים מתו , |
פתגם מצרי |
|
(23.04.12) |
|
|
|
81. מפריעים בהצגה ולא קוראים
לשחקנית והשחקנית גילה אלמגור?! אה?!
|
|
|
הילדים התרגלו לצרוך אלימות בתור שעשוע, בתור בידור.
פתחתם פעם ערוץ הילדים? לאיזה קהל זה מכוון? אילו מין ילדים גדלים פה?
תוכניות שלא מתאימות לילדים משודרות בשעות מוקדמות בערוץ 2 ו 10, אפילו צופים בהם ביחד כל המשפחה. פרסומות מזעזעות.
מי שרוצה שילדיו יקבלו ערכים שמתאימים לחברה אמיתית ולא זו המוצגת בטלויזיה - מומלץ לו שיוציא את הטלויזיה מהבית. אמנם צעד קיצוני, אבל אין ברירה, כי התכנים קיצוניים.
|
|
|
83. ועל זה נאמר "פרצופה של המדינה".
lilachlu , |
רמת גן |
|
(23.04.12) |
|
|
|
למה שר החינוך לא מגנה את המורים שהיו בהצגה? לדעתי התנהגותם היא חרפה יותר מהתלמידים, ומאד מקומם שבדברי השר למנכ"ל הקאמרי המורים לא הוזכרו כלל.
|
|
|
הילדים לומדים על השואה נבחנים על השואה הם יודעים מה היה בשואה
כולם יודעים שזה עצוב מאוד
היה קטע גס הם ציחקקו קצת
אז מה?
שנה הבאה הם יקריבו את החיים שלהם בשביל המדינה
|
|
|
אני מציע לשר החינוך לקרוא למנהל הביהס/רכז השכבה/המורה שליווה להצגה מביהס הרלוונטי לבירור שיסביר להם מה תפקידם החינוכי.לכך להוסיף את תגובת רכזת השכבה המשתווה לבזיון שבהתנהגות הוולגרית של המעוט המופרע...איפה היו המורים האחרים ואיזה לקח לוקחים הילדים האחרים שהיו בסדר...שתיקת הכבשים...מזכיר ארועים אחרים ועצובים...אם הרוב השפוי במדינה הזו,ימשיך לתת למעוט אלים וקולני להשתלט לנו על החיים אנחנו במדרון התלול.כל הכבוד לצוות השחקנים ובראשם עודד על האמירות הברורות,אני מצפה שגם נעם סמל המנכל יגבה אותם בצורה חד משמעית!
|
|
|
87. אלה הם פני הדור, כדאי שנפנים !!!!!!!!!!
אוהב ציון , |
מרכז |
|
(23.04.12) |
כאחד שהמדינה יקרה לו, כדאי שנפנים כמה שיותר מהר את המצב הקיים ונפעל בכל כוחנו לשנותו, לפני שיהיה מאוחר מידי.
|
|
|
88. אירוע חמור אך קחו בפרופרציות
הייתי נוכח בהצגה ואכן היו פעם ב .. קריאות מצד הקהל לא במקום , אך מדובר בקבוצה של תלמידים בודדים לא יותר מ - 10 באולם ענקי של יותר מ - 400 מקומות , לכן לכנות את התלמידים בסוף ההצגה " פראי אדם " ו " בושה לעם היהודי" ו " חיות" אלה כינויים לא במקום. בטח העובדה שהייתה הכללה כלפי כל התלמידים . לכן , למרות שהייתה התנהגות לא במקום לפעמים צריכים להבחין בין 5 מטומטמים לקבוצה שלמה .
|
|
|
89. הכל בגלל ההזנחה המקוממת של המקצועות ההומאנים במערכת החינוך
תלמידת תיכון , |
רמת גן |
|
(23.04.12) |
בתור תלמידה באחד התיכונים היותר נחשבים בארץ, ברצוני לומר שאחד הגורמים למקרה שכזה, אם לא הגורם העיקרי הוא העובדה שבארץ שלנו, שמים דגש לא פרופורציונלי על המקצועות הריאלים (מתמטיקה, פיזיקה, ביולוגיה, כימיה וכו'), מה שגורם להזנחה מקוממת של המקצועות ההומאנים (ספרות, היסטוריה, תנ"ך וכו'). מה הכוונה? אצלי בבית הספר לא לומדים ספרות בכיתה ט' , כאשר הוריי שאלו מה הסיבה לכך, נמסר להם מהנהלת השכבה- "אין מספיק שעות להכניס בהן את המקצוע" (בשביל ההמחשה, אציין שאני לומדת 5 שעות מתמטיקה בשבוע, שלוש שעות ביולוגיה, שעתיים פיזיקה ושעתיים כימיה, האם לא ניתן לוותר על חלק מהשעות האלה לטובת לימודי ספרות?) וגם, כל שנותיי בבית הספר היסודי שמעתי את המשפט " מתמטיקה הוא המקצוע הכי חשוב, הוא נותן מענה להמון תחומים בחיים" למה בשיעורי ספרות, לא שמעתי את המשפט הזה? האם לספרות- תחום המלמד אותנו מזוויות שונות על העולם, על מהות ומשמעות החיים, אמורה להיות חשיבות נמוכה יותר מהמתמטיקה?
לסיכום אומר, שבמערכת חינוך שכזו, בה התלמידים לא נחשפים לספרות כמו שצריך,אין להיות מופתעים ממקרה שכזה , אלא רק ללמוד ממנו ולהסיק את המסקנות הנכונות.
|
|
|
90. לפני 20 שנה גם בהצגות חנוכה תלמידים לא היו מתפרעים
תלמיד לשעבר לשעבר |
|
|
(23.04.12) |
משהו רקוב כאן, אם בהצגה ביום השואה על נושא השואה תלמידים בישראל "עושים צחוקים" אז לצערי המדינה הגיעה לשפל, הנוער של היום הוא תבנית העם בעתיד והעתיד לא נראה טוב. צריך מהפך בחינוך בתרבות בהכל ואם זה לא עוזר משמעת של פנימיה צבאית בתיכון- שפורשי צה"ל וכל אותם רס"רי משמעת יופנו למערכת החינוך ושם יטפלו בחוליגנים שהם אחוז ניכר מהנוער
| |