בריאות  חדשות  חדשות  חדשות - כללי
חברת הביטוח התעכבה - והחולה נפטרה
דניאל אדלסון, ידיעות אחרונות
פורסם: 04.06.12, 12:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 148 תגובות ב-88 דיונים
1. רמאים ברשיון
אזרח הגון   (04.06.12)

כל חברות הביטוח מוכרות לנו אשלייה .ברגע האמת הן ניכשלות ובגדול.

כשאימי ז"ל חלתה במחלה סופנית וניזקקה למטפלת צמודה ,התרצתה חברת הביטוח לה שילמתי מידי חודש 350 ש"ח במשך שנים ארוכות ושילמה בגין התביעה .או אז לפתע ניזכרו בסעיף קטן המחייב אותי להוכיח הוצאות ,ברגע שהבאתי קבלות בגין ציוד נידרש לטיפול סעודי כמו כיסא גלגלים,ציוד למקלחת וכו,מצאו סעיף המגביל תשלומים לטיפול הסעודי בלבד,כלומר לו הייתי מביא חשבונית ממעון סעודי היו משלמים גם בעבור המזון ברגע שטיפלתי בבית שילמו אך ורק את המטפלת .בתמימותי הצגתי תשלומים למטפלת כפי שהיו במדוייק ואז עם פטירתה של אימי הופסק התשלום הביטוחי ואת פיצויי הפיטורין לא הסכימה חברת הביטוח לשלם מהסיבה הפשוטה כי לא שולמו בגין טיפול במטופל.

הכל חוקי

הכל כשר

הכל על פי דין

אבל מה זה מסריח!!!!!!

2. על מה ולמה תקופת הכשרה
גידי ,   תל אביב   (04.06.12)

שלושה חודשי המתנה זה כלל ברזל אצל כל הביטוחים על מה ולמה?

לא ברור שזה סתם תרגיל להתחמקות מתשלום .צריך לבטל רטרואקטיבית את תקופות ההכשרה לפני תשלום בעזרת  חוק שעוקף את כל החוזים.

נמאס לשמוע ממבוטחים שנדפקו בסיוע החוק.

3. לבדוק אם זה פלילי
תנחומים   (04.06.12)

לבדוק אם חוזים כאלה הם לא בגדר פלילי והאם זה לא מוות ברשלנות של החברה ועליה לתת את הדין כולל המנהלים.

למרות כל החוזים כאשר מדובר בחיי אדם הם לא רק מספרים.

על המשטרה לבדוק .

4. שחברת הביטוח תחזיר את כל הכסף שגבתה בשקר
דניאל   (04.06.12)

 

ליצור ביטוח שבו חולה כזה מקבל משהו רק אחרי 90 יום זה

כמו למכור ביטוח חיים לגילאי 130 ומעלה

 

 

 

 

5. "כל מילה בסלע"
רותי ,   תל אביב   (04.06.12)
מוכר לי מנסיון אישי, כל מילה נכונה!!גם לנו קרה מקרה דומה אבל התשובה היתה אחרת: "מאחר ובן המשפחה שלכם נפטר, אנחנו סוגרים את התיק!!" גם לנו אמרו להמתין מספר חודשים עד לסיום הטיפול, אבל מה עם כל השנים ששולמה הפרמיה, מדי חודש בחודשו, ביום הקבוע, מבלי לאחר?

הגשת התביעה לוותה בעשרות ניירות, שגזלו מאיתנו זמן יקר .זה מביא אותנו למחשבה, האם בכלל כדאי לשלם את הפרמיה במשך השנים, או לחסוך את הכסף לעת צרה? כנ"ל לגבי הביטוחים הרפואיים הפרטיים- התסריט דומה.
6. מי שעושה ביטוח בחברות פרטיות הוא פשוט מטומטם! הרי יש
(04.06.12)

לכם את האפשרות להיסמך על הביטוח הלאומי  הרי למה שילמתם כל החיים? אמנם המ"לל לא תמיד שש לעזור אבל למען השם - מי אמר שחברות הביטוח הפרטיות טובות בכלל או טובות יותר?

הן פי 1000 רעות יותר מהביטוח הלאומי.

 

ועובדה

 

הנה הכתבה לעיל.

 

 

חבורת הביטוח הנוכלים ילקקו לכם  שתעשו אצלם ביטוח אבל יוציאו את נשמתכם (תרתי משמע) עד שתקבלו שקל שחוק אם בכלל ...

7. אותו הדבר בדיוק קרה עם אבא שלי ז"ל
מירי   (04.06.12)
ההבדל היחידי הוא, שאבא שלי שילם כ- 20 שנה לביטוח סיעודי. ולמרות פניות חוזרות שלנו, קיבלנו טלפון עם אישור לסיעוד רק תוך כדי השבעה.
8. מנסיון שלנו דיקלה מנסים להרוויח זמן
מזדהים עם צער המשפחה   (04.06.12)
הפרשה העגומה שבכתבה איננה יחידה, וגורם משפטי ציבורי - למשל המפקח על חברות הביטוח- צריך לבדוק את ההתנהלות הבזיונית של דיקלה. כשסבתא שלנו אובחנה כחולת אלצהיימר במצב פסיכוטי והיתה זקוקה למטפלת צמודה ניסו בדיקלה למשוך את הזמן עד אישור התביעה שלנו - סבתא היתה מבוטחת שנים רבות בדיקלה בסעיף סיעוד - בנימוקים שונים ומשונים. לנו היה ברור שעקב גילה - 88 - הם פשוט ממתינים למותה. הרי אין סיבה שאחרי שנותנים להם את כל המסמכים והאישורים שהם דורשים, לא תשולם מייד התביעה לדמי סיעוד חודשיים - נאמר שבועיים אחרי הגשת המסמכים. אצלנו מה שעזר בסוף היה שסבתא היתה אלמנת צה"ל ודיווחנו על הפרשה למשרד הביטחון לארגון אלמנות צה"ל ולעורך הדין שלנו, עם עותק לדיקלה. הלחץ הזה עשה את שלו. כל מה שרצינו היה לטובת סבתא, שתישאר בבית עם מטפלת ולא תלך למוסד, ואת זה הישגנו וסבתא חיתה שנתיים עד מותה בתנאים נוחים בביתה המוכר. משפחות - לא לוותר לדיקלה!
9. לשים קץ
דוד ,   בש   (04.06.12)
משהו צריץ כבר להתעורר נגד חברות הביטוח שבאופן שיטתי דוחות את התביעה
די. נ. מ. א. ס

נשלח מהסלולארי שלי
10. כותרת וכתבה לא ראויה
מישהו שקצת מבין   (04.06.12)

דבר ראשון אני משתתף בצער המשפחה ומקווה שלא ידעו עוד צער, אבל....

חברת הביטוח לא פעלה לא כראוי במצב הנ"ל, היא פעלה כשורה,לפי תנאי הפוליסה שאושרו על ידי המפקח על הביטוח ונחתמו על ידי המבוטחת.

תקופת האכשרה נועדה למנוע מצב שבו מבוטח שנמצא במצב לדוגמא של מחלה סופנית יתקבל לביטוח ויום או שבועיים או חודשיים לאחר מכן ילך לעולמו וחברת הביטוח תשלם לו את תגמולי הביטוח. תארו לעצמכם מצב שאדם במצב כלכלי רע מאוד יבטח את חייו בסכום של 2 מיליון ש"ח ויום לאחר כניסת הפוליסה יתאבד..חברת הביטוח תצטרך לשלם לו תגמולי ביטוח וזאת לאחר שלא שילם שקל אחד... בואו לא ניתמם,חברות הביטוח הן חברות כלכליות לכל דבר ועניין.

אז נכון,ישנם מצבים רבים בהם חברות הביטוח מנסות להתנער מאחריות אבל פה עם כל הצער זה לא המקרה.

 

11. כנ"ל אבא שלי. ביטוח לאומי אשרו לו מטפל כשישבנו שבעה!
אני ,   כואבת   (04.06.12)
12. "פנו רק במרס ולכן רק בימים אלה..."
(04.06.12)
כלומר, זה לא שלוקח "עד" שלושה חודשים לבדוק את הפניות, מלכתחילה אין להם כוונה להסתכל על הפניות לפני שעוברים שלושה חודשים.

גועל נפש.
13. לשמחתנו החולה נפטרה לפני ששילמנו אגורה
דקלה ,   ת"א   (04.06.12)
14. יהי זכרה ברוך!
ר.   (04.06.12)
15. התגובה של דקלה מקוממת, מה זאת אומרת "החולה פנתה רק במארס?"
יעל ,   חיפה   (04.06.12)

הרי רק אז היא הוגדרה כחולה סופנית!! לא ייתכן שאין אישורים חריגים ולפנים משורת הדין בחברת הביטוח הזאת!! הרי הם עוסקים באנשים, מצבם הבריאותי לא ימתין ואף מחלה לא תעצור רק בגלל שחברת הביטוח דורשת תקופת הכשרה. כדאי שחברת הביטוח תעבור בעצמה הכשרה באנושיות בסיסית.

מן הצדק שהם יחזירו למשפחתה של המנוחה כל גרוש שהיא שילמה לחברה, משום שאין שום סיבה הגיונית ואנושית בעולם ש"דקלה" ירוויחו ממותה. זה יהפוך אותם באופן רשמי לאוכלי נבלות.

16. חברת דקלה ממשיכה במעלליה! מתי יפסיק הפשע הזה?
אסתי ,   ירושלים   (04.06.12)

מה חדש??? האם לא עברנו אותו הדבר ואולי אף גרוע מזה בתקופה הקשה ביותר שלנו בליווי של אימא שלי חולת סרט במחלתה הקשה וארוכת השנים?ביום שאמא נפטרה ורק אחר איום לפרסם בעיתונות את גודל הזוועות של חברת דקלה - רק אז שלחו אחות - וזו הגדילה לעשות וניסתה להעיר את אמא משנת המורפיום שלה, בטענה שיש כאלה שמרמים... אחר כך מנסים למכור לנו ביטוח דקלה משופר! לכל החיים! משלמים כל החיים ולא מקבלים את הסיוע הנדרש כשצריך אותו - גם אותנו משכו בגלל 90 יום כאלה או אחרים והתעלמו ממסמכים רפואיים שהגדירו אותה בברור כחולה סופנית.

חברת דקלה מנצלת את מצבם הנפשי הקשה של בני המשפחות ומשתמשת בו כדי להתחמק ממחויבויותיה.

אני יודעת בוודאות שאנחנו לא יחידים.  אבל איפה העתונות בתחקיר מעמיק בעניין?

היה נסיון כזה לפני כשנה בעתון "הארץ".  הבטיחו לטפל ולחקור - ואז קול דממה דקה.  למה?

17. לפי הכותרת אפשר לחשוב שהחברה אשמה במחלה ובמוות
יש עיסקה וחוזה ,   ולא חרגו מההסכם   (04.06.12)
18. המקרה דומה למקרה של אמי ז"ל
שוש   (04.06.12)
אמי היתה מבוטחת ב"דקלה"בבטוח סעודי מהיום הראשון. כאשר היא נפלה לחולי וסבלה שנים מספר . בחצי השנה האחרונה היא גססה הם עדיין לא הסכימו להכיר בה כסעודית (4 שנים מטפלת זרה חוקית) רק שאיימתי עליהם שאני אביא אותה למשרדים והניח אותה באמצע האולם והם יחליטו אם היא סעודית או לא , הסכימו לשלוח הביתה נציג שקבע שהיא אכן סעודית, הספקנו לקבל תמיכה רק חודשיים ואז אמי נפטרה (זכרונה לברכה) מקווה שיש אלוהים בשמיים ואמי תעזור לו מעט על מנת שביטוח דקלה תמחק.
19. לא הבנת את הכתוב. ביא לא עשתה ביטח שלושה חודשים לפני,
אתה מבלבל   (04.06.12)
היא שלמה שנים, החברה דורשת זמן של שלושה חודשים מיום הפניה ועד אישור המטפלת.
20. עיתונאים תראו כמה מקרים מדווחים פה. לעשות כתבה על דקלה כדי
כתבה על דקלה   (04.06.12)
למחוק אותה מעל המפה.
21. זומוריסון הטקטיקה של חברות ביטוח,,,,,,,,כנסו
מוריס   (04.06.12)
צריך לקבוע בחוק ולחייב את חברות הביטוח להגיב תוך זמן מוגבל על כל תביעה ולא למשוך זמן . זו הטקטיקה של חברות הביטוח למשוך זמן עד שהחולה ימות ואז לא צריך לשלם . או לחילופין לעשות מרד צרכני ולדרוש מכל חברת ביטוח היהירה סעיף בפוליסה שמחייב אותם להגיב תוך זמן קצוב לכל תביעה .
22. זוהי שיטה ידועה והתועלת הכספית שלה
Tyler Durden ,   paper street   (04.06.12)
ערוכה בטבלאות אקסל אצל סוכני הביטוח. תשאלו את האחיות בבתי החולים.
עיכובים של חברות הביטוח הם שיטה יעילה מצידן לצמצם את % הזכאים לפיצוי, פשוט בשל העובדה שבתקופת העיכוב חלק מהם נפטרים.

on a long enough time scale, everyone's life expectancy drops to zero.
TD
23. הונאות בחסות החוק
(04.06.12)
כל חברות הביטוח מרמות את המבוטחים ולא רק בביטוחי בריאות,
החברות מנסות להתחמק מתשלומים ולהגיע להסדרים מצחיקים עם המבוטחים רק כדי לשלם פחות והן מסתמכות על זה שרוב המבוטחים לא רוצים ואין להם את האמצעים להגרר להליך משפטי ארוך.
גם מבוטחים שבוחרים בהליך המשפטי ובית המשפט קובע שהתביעה מוצדקת לא זוכים לפיצוי נאות.

מדינת ישראל צריכה לחוקק חוק שמסדיר את תשלומי הביטוח ומחייב את חברות הביטוח לשלם בתוך פרק זמן קצוב וסביר,
חברה שלא תשלם בזמן או חברה שתגרור את המבוטח למשפטים מיותרים צריכה לפצות את המבוטח בסכום גבוה כולל כל הנזקים שנגרמו עקב הפיגור בתשלום.
24. ומי האשם ? ? ?
חיימקיס ,   חיפה   (04.06.12)

מי שבאמת אשם בכך זו המדינה והמשרדים שאמורים לטפל בנושאים אלה.  הרי רוב המבוטחים אינם בעלי השכלה משפטים ואינם יכולים להבין את מלוא משמעות ההסכם שעליו הם חותמים מול החברה המבטחת.  אנשים אלה, המבוטחים עושים זאת בדרך כלל על פי הסברי והמלצות הסוכן ותוך מתן אמון בו ובחברה שהוא מייצג.  לרוב אין בכלל כיסוי בפוליסה להסברים ולהטבות שהסוכן מסר. מה גם שהשיחה אינה מוקלטת ואין שום הוכחה. לכן, כדי למנוע מעשים מבישים כאלה בעתיד, המדינה צריכה למנות פקיד ממשלתי בכיר רצוי עו"ד בהכשרתו שיעזר באנשים נוספים שמכירים את התחום הזה והם יאשרו את החוזים שעליהם חברות הבטוח מחתימות את המבוטחים. לחברות הבטוח יהיה אסור לשנות ולו פסיק בפוליסה המאושרת.  חברה שתעבור על הכללים תהיה חייבת קודם כל לפצות את המבוטח בסכום עתק מבלי שיהיה לו צורך אפילו להוכיח רשלנות, הטעיה או כל סיבה אחרת. העונש של חברת הבטוח יהיה על כך שהונו את המבוטח. אני בטוח שאחרי מקרה אחד, חברות הבטוח לא תעזנה לחזור על כך. בנוסף יש להטיל גם אחריות שילוחית על מנהלי חברת הבטוח ומתן אפשרות לתבוע אותם אישית.

יש לשים סוף לכל הרמאויות והתחמונים של החברות הגדולות במשק ולמניעת השימוש בשיטת מצליח.  רק עונשי מאסר כבדים עם עבודת פרך וקנסות גדולים מאד לאשמים, יסלקו תופעות כאלו מחיינו.

ועד אז, אני מאחל לכל אותם מנהלים רמאים ושקרנים שמנצלים את האנשים החלשים והחולים על בשרם, שירגישו גם הם את גודל הכאב של אותם סובלים, על בשרם ויתקלו באותה חומת אטימות כמו שנתקלים המבוטחים שלהם.

25. הם עושים את זה ל כ ו ל ם
ליאורה ,   ראשון לציון   (04.06.12)
גם לנו זה קרה, אחרי 3 חודשים שחמי נפטר הצלחנו בקושי להוציא את הכסף מחברת הביטוח.....!!!! הם מוצאים את הנשמה כשצריכים להחזיר כספים, אבל בשביל לקחת אין תקופת "הסתגלות" או תקופת "המתנה" וכל מיני תקופות..
26. אל תעשו ביטוח בדקלה. ללמד את חברות הביטוח דרך הכיס ,רק ככה
דקלה אאוט   (04.06.12)

יתחילו להתייחס אל המבוטחים בדרך אנושית. חיים על חשבוננו וכשצריך אותם הם לא קיימים. למחוק את דקלה מרשימת חברות הביטוח, אל תעשו שם ביטוח.

 

27. תקופת הכשרה למה ?
רחל   (04.06.12)

לחולה סופני זה המון זמן .. צריכים כל אגורה כדי להנעים לו את הזמן  שנשאר

וזה מטפלת צמודה ואם אין לבני המשפחה כסף מזומן למטפלת ולחולה יש 2 ביטוחי בריאות דקלה והפינקס, לא מגיע כלום תבדקו את הפוליסות שלכם, 3 חודשי הכשרה,  אנשים לא מאמינים לי אבל זה מה שקרה עם אחותי ז"ל

28. כרגיל חברות הביטוח,שהנם גנבים ברישיון,יעשו הכל כדי
אבי   (04.06.12)

לקבל את הכסף מהמבוטח וכדי לא לשלם לו בעת הצורך מה שמגיע לו.

לכן,הם אכן באמת "מצטערים" שלא קבעו תקופת המתנה של שנה,כי אז גם פראיירים אחרים היו נופלים ברישתם.

מאידך האשם העיקרי הנו על חלאות האוצר אוכלי החנם יושבי תקן המנכ"ל/חוזה הבכירים שלא בצדק,ובמקרה זה על המפקח על הביטוח.

אך אין מה לא להבין כאן,שכן חלאה ואוכל חנם זה,כמו חבריו  אוכלי החנם החלאתיים האחרים באוצר, עסוקים רק בשיחוד הטייקונים,במקרה זה חברות הביטוח,כדי שאלה יספקו להם בפרישה מהאוצר ג'וב עם שכר עתק ומצנח זהב.

ואילו העם והמדינה הם רק הפלטפורמה עבורם,להשיג את ג'וב החלומות שלהם.

 

29. בדיוק מה שקרה לחמותי
אתוש ,   השרון   (04.06.12)

תוך כדי המתנת של 3 חודשים חמותי נפטרה ובימים אלה אישרו לנו פיצוי של חודש!!

צריך בדחיפות להתארגן ולבקש מהממונה על הביטוח וההון לקצר את זמן ההמתנה בביטוח סעודי למקסימום חודש.

30. צריך לעשות דחוף סדר, באיך מתנהלות חברות הביטוח!
בחוק, וגם לחנך את ,   השופטים הדפוקים   (04.06.12)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה