כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
המשביר לצרכן: בת 65 עם תוכניות לעתיד
ערן יסעור
פורסם: 07.07.12, 10:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות ב-18 דיונים
1. אני עושה את הקניות בתל שבע בשוק יותר זול בשפע בלי ועד
ראובן ,   עומר   (07.07.12)
2. פירסום חסר ערך
אלה   (07.07.12)
כי גם אם אתפתה כעת להגיע לאחד הסניפים אתקל בערמות מגובבות סטייל שוק הפשפשים, יחס אנטיפטי. ניסיתי: גם ברעננה, גם בכפר סבא, גם באילת. ולא היה יוצא מן הכלל

נשלח מהבלקברי שלי
3. העלו את המחירים וכאילו נותנים הנחה 100 שח לחברי מועדון,
אין מציאות   (08.07.12)
4. שיטה מטופשת לסגור עם וילון סגול ולא נותנים להכנס לכל הקהל...
(08.07.12)
הבקונים צריכים להחרים את הרשת כל השנה ולא לקנות שם...
5. זו רשת יקרה שמייצרת סתם בז פירסומי על כלום
ששש   (08.07.12)
אם זה לא היה בקניונים הם מזמן היו סוגרים,ולמרות המבצעים עדיין יקר,ובכלל כל כרטיסי המועדון בארץ סתם פסיכולוגיה שיווקית.
6. המבצעים שלכם זו ההטעייה הכי
לאקונהיותראצלכם ,   בית שמש   (08.07.12)
גדולה שנתקלתי בחיים שלי! המבצע של 100 שח במתנה זו רמייה לשמה. זה לא כולל כלום מהפריטים שבחנות. באתי במיוחד לחנות במלחה ולא האמנתי שעסק מרשה לעצמו להשתין על הצרכנים ככה. תתביישו לכם!!!
7. רשת ארכאית ויקרנית, מאיפה המספרים על 3 מיליון קונים?
לא קונה   (08.07.12)
רשת ארכאית ויקרנית, מאיפה המספרים על 3 מיליון קונים?
נכנסתי במקרה כשהיתה לי שעה לשרוף בקניון, לא ראיתי שום דבר שעניין אותי, בגדים יקרים בלי ייחוד, המון "כלי בית" מהסוג שרוכשים בעיקר כמתנה משעממת.
שקלתי לפחות לחדש את המלאי לקרם הפנים הרגיל שלי - אבל עלה יותר ממה שאני משלמת ליד הבית.

אני גם מכירה הרבה אנשים מתוקף עבודתי (כולם מה שנקרא מעמד ביניים-גבוה, מנהלות, הייטקיסטים, עורכי ועורכות דין) ובחיים לא שמעתי "את זה קניתי במשביר" או "הערב הולכים למשביר לקנות X". תמיד יספרו שרכשו בגד ברשתות אופנה, קוסמטיקה בפארמים.
ליתר דיוק היתה פעם אחת בחיי ששמעתי את המשפט "את זה קניתי במשביר"... חמותי המבוגרת שמכורה ל"כלי בית" מופלצים סטייל "מגש מעוצב ייחודי להגשת קיווי".
8. יום הולדת הפוך ומטופש!!!!!!!!!!!
(08.07.12)
9. חגיגת סרק 65% "הנחה" בקניית תכשיט זהב כנגד מכירת זהב ישן
"הנחה" לצורך אנחה.   (09.07.12)
לא "חגיגות" ולא מבצעי "הנחות" .

מחירי התכשיטים לרגל שבוע "חגיגות הנחה" 65% (עפ"י התנאים..), גבוה מזה שהיה לפני פרסום "המבצע".

בדוק!

די לאשלות!
10. "חגיגות ההנחות" לא עושים לי את זה! אני לא חברת מועדון 365
תדאגו לשירות לקוחות   (09.07.12)
גזרתי לכרטיס את השפיץ, לא עוד...
היה לי מספיק ללכת שבי אחר "מבצעי" סרק "הנחות".

אני לא חברת מועדון 365 נ ק ו ד ה !
שלל הבלונים וחגיגת "ההנחות" לא שאבו אותי פנימה, גם לא במחיר כרטיס מועדון חינם!!!

הפניתי עורף לקול צלילי החגיגה והמשכתי את חווית הקניה לחנויות אחרות בקניון בהן המילה *שירות לקוחות* - עדיין בלקסיקון...

אני מתהדרת, מתאפרת ומתפארת, בלבד לא במשביר לצרכן >להתבייש!
11. אינך חבר קלאב365 אין לך מענה בשירות לקוחות; טלפונית ולא בכתב
קור(ע)ים מכתבך ב- ע'   (09.07.12)
מוקד שירות לקוחות ארצי של המשביר החדש לצרכן, מתכבד להקשיב ולהשיב סלקטיבית אך ורק לחברי קלאב 365 , זה בדוק!

פניה באמצעות אתר הבית של המשביר לצרכן - "צור קשר" - לא מתכבדים להשיב לך!
כנראה, כל גובה "הפשע" שלי שאייני חברת מועדון קלאב 365...גם לא אהיה אי פעם...

גם למכתב לא נענים:
קור(ע)ים מכתבך...לא קוראים....

הוד מעלתה דבורה יצחקי קיבלה "בעיטה למעלה" לתפקיד בכיר לפיכך, נמחק מהלקסיקון שירות הלקוחות, מאז עזבה את התפקיד.

גב' דבורה, גם כשמשה מת התורה המשיכה להתקיים...
"נגמר" לרשת התקציב למשרת נציג/ת שירות לקוחות... שמא אתם "כל כך בסדר" שאין צורך בתפקיד....?!
לא בדיוק.... אףרחוק מזה!
12. שביט, במקום שמ'אלץ חגיגת "הנחות" תדאג לשירות לקוחות, גם למי
שאינו חבר קלאב 365   (09.07.12)
תודעת שירות לקוחות *מאז הפך למשביר החדש לצרכן *בניהולך, עד מחפיר.
13. לפי מחירון המשביר לצרכן; צ'ק "חינם" 100ש"ח עולים 150-200ש"ח
המשביר"חוגג" כל השנה   (09.07.12)
החל מצבעי שיער, דאודורנטים, סבונים ושאר טואלטיקה וכל השאר - לפחות 50% עד 100% יקר ממחיר המוצרים מאותו בית היוצר בכל מקום אחר.

חברי קלאב 365; בדקו היטב כמה עולה לכם "מתנת צ'ק חינם"....

להשיג מוצרים זהים כל השנה ובמחירים נוחים, בלי פלצנות בלונים לצלילי המוזיקה ובלי נידוי יתומי קלאב 365, לכפרות.

גברת ע.אשכנזי, לא השתכנעתי............
14. יתומי קלאב 365; אל תתחנפו בפתחי המשביר להצטרף לחגיגת אשליות
ושלא יעבדו עליכם...!   (09.07.12)
15. הכל בולשיט,תמיד שיש מבצע מעלים את המחיר
יהלי   (11.07.12)
בושם שעולה 150ש"ח מעלים את המחיר ל-300ש"ח וכאילו מקבלים הנחה.
16. חוגגים 65 שנות שקר !
ירושלים   (15.07.12)
מזדהה לחלוטין עם 6 ! גם אני הגעתי במיוחד מרמות למחלקת הבשמים בקניון מלחה . בכל פריט שבקשתי לממש באמצעות ה"צ'ק" נאמר לי כי זה לא במבצע למרות שבמכתב צויין בפירוש ובהדגשה "יש כפל מבצעים" ... אני מתביישת להיות חברת מועדון הפריירים 365 צריך להעביר את הדברים לידיעת המועצה לצרכנות !
17. משקרים בעיניים
דינה ,   ירושלים   (15.07.12)

פעם פנה אלי אבי בן 84 ואמר יש 50% הנחה במשביר ואכן כך הראו הפרסומות

ירדנו לעיר ברגל ואבי התלהב ורצה לקנות חולצה ומכנסיים.

איך שנכנסנו למשביר היתה כרזה ענקית על המדרגות בין שתי הקומות עם המילה עד בענק .

כמובן ש50% הנחה היו רק על 6 זוגות מכנסיים ולשאר ניתנו 10 עד 20% הנחה.

לאור מקרה זה ומקרים אחרים והצער שהיה לאבי אינני מתפתה יותר להנחות.

הכל רמאות והמשביר לצרכן התמחה בלרמות את קהל המנויים שלו ואנשים מבחוץ

ראו הוזהרתם.

18. אין שירות לקוחות
מרינה יוסף ,   כפר סבא   (20.03.16)
מצטרפת לכל הביקורות השליליות שנכתבו, ובכל זאת אני מצליחה למצוא דברים גם יפים וגם זולים, וממשיכה להיות לקוחה מתמידה. לקבל מענה טלפוני לא הצלחתי במשך שבועיים. לחזור טלפונית - לא חוזרים. הפקס המפורסם לא מקבל הודעות, לא ניתן לקבל קבלה, או פתק החלפה נורמלי אלא רק קבלה כמו בסופרמרקט, שהולכת לאיבוד בארנק. בונים על הקשישים (כמוני) שלא ימצאו את הקבלה, ואין עם מי לדבר. רציתי לשנות כתובת וגם זאת לא הצלחתי - חבל שרשת אשר יכלה לענות לצרכיהם של רבים מתנהלת בצורה כל כך גרועה.
חזרה לכתבה