כלכלה  צרכנות
שירות סיוט: תגובות החברות
מירב קריסטל
פורסם: 31.07.12, 23:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות ב-37 דיונים
1. בקיצור הלקוחות של טורנדו מציקים
אחד   (01.08.12)
.
2. שרות לקוי
אורן שריקר ,   אשדוד   (01.08.12)
תמי 4בושה לשרות אני לקוח ותיק יותר מ8 שנים זוכר את השרות המציון שלכם לפני ששטראוס קנו אותכם הלו !!!! מקוה שתחזרו לעצמכם !!

נשלח מהסלולארי שלי
3. טורנדו שירות גרוע
שמעון ,   טבריה   (01.08.12)
בסך הכל רציתי לברר איך ואיפה ניתן להשיג מזנן ריחות בקטריאלי למזגן אבל השירות הטלפוני שלהם כל כך גרוע שהח העבירו אותי בפינג פונג בין שתי נקודות מס' פעמים עם ניתוקי שיחה ללא סוף המצריכים חיוג חוזר והמתנה נוספת ומייגעת. בסוף הכל הסתדר כשקיבלתי את הטלפון האישי של עובד מחסן מסויים שגם רצה לחנוק אותי דרך הטלפון מאחר והפרעתי את שגרת יומו...

נשלח מהסלולארי שלי
4. טורררררנדו!
טייפון   (01.08.12)
5. שטראוס מיים
גידי בר-נוי   (01.08.12)
לעניין לפני כשלושה שבועות חוינו אני ובני ביתי את החוויה האיומה שמכשיר מים מתקלקל טכנאי הגיע טען שהסנן לא תקין החליפו בערב המכשיר היה בתוך בריכה של מים ואבק רק לאחר ארבעה ימי עסקים הגיעו אלינו שבתוכם גם שבת ללא מים חמים תירוצים ואוזנים אטומות אין תשובות לא בצאט מכיוון שהם מפנים לשירות הטלפוני גם נציג בכיר לא הקשיב ואמר שיש בעיה ולא ניתן לקבל מועד מוקדם בעוד שהטכנאי לא עלה על הבעייה שטראוס מיים טובים בגלידות לא במן שירות
6. תמי 4
ענת ,   ראשל"צ   (01.08.12)

לי יש תמי 4 ומעולם לא ניתקלתי בבעיית שירות, אם התקשרת ביום א' אין מצב שאמרו שיגיע טכנאי ביום ה' אלא אם זה לא הסתדר לך בימים. חבל שלא נאמר האמת וקל ונוח להכפיש שם של חברה, זה ממש לא יפה.

7. טואנדו
גלי   (01.08.12)
אני מזדהה עם תלונות הלקוחות עד אתמול במשך שלושה שבועות סבלתי מהטכנאים והשירות הלקוי ושואף לאפס של טורנאדו וצריך לפנות לחברות אחרות ולא להזמין את טורנאדו!!!

נשלח מהסלולארי שלי
8. צריך לממן פרסומת בטלויזיה נגד חברות כאלו
רוי ,   תל אביב   (01.08.12)
בדיוק כמו שהם מפרסמים שקרים כדי לשכנע אותנו לקנות , יש להזהיר את הציבור בפרסומת נגד . אני מוכן לתרום. מי מרים את הכפפה ?

נשלח מהסלולארי שלי
9. וואלה מסתבר שגם הלקוחות לא כאלה תמימים
חיים ,   מרכז   (01.08.12)
10. זה בעצם אומר...
׳׳מתגברים מיידית״   (01.08.12)
שמי שמעל שלושה חודשים במוקד הולך לתגבר את מחלקת פניות הציבור... תמי4
11. ברימאג דיגיטל
טל   (01.08.12)
התלונה לא היתה חריגה כלל.גם לי הם עשו את המוות עד שהחליםו את מכונת הכביסה ואני מכיר עוד שני מקרים...זה כלל לא חריג ! בכדי לקבל שירות צריך המון זמן להשקיע...לצעוק הרבה...לאיים בתביעה משפתית...ורק אז מקבלים איזשהו תירוץ לשירות לקוחות. ראו הוזהרתם !
12. מליונים על פרסומות ולא נשאר כסף לתת שרות
סמי   (01.08.12)
13. הצרכן הישראלי הכל מגיע לו...
רמי רמי   (01.08.12)
14. לכתוב אתם יודעים, אבל לתת שרות ולעבוד לא!!!
מיכל ,   מרכז   (01.08.12)
15. תמי 4
אחמד סרואן   (01.08.12)
דווקא תמי 4 הם בסדר. נותנים אחלה שירות לאורך זמן. מה לעשות שלמי שיש תקלה אין סבלנות
16. לטורנדו השירות הגרוע מכל
שמעון ,   דימונה   (01.08.12)

זמן המתנה של מעל חצי שעה במוקד שירות לקוחות+טכנאים שהם לא באמת טכנאים אלא קבלני משנה שמקבלים כסף עבור כל קריאה . לא אכפת להם כלל מהמזגן שלכם

ממליץ לכלל הציבור להימנע מלרכוש מזגן טורנדו זה פשוט אסון טבע

17. טורנדו
שימי ,   כפר יונה   (01.08.12)

לקחתם מדגם של לקוחות שלא מרוצים שלושה ארבעה לפי מה שקראנו איפה אלפי הלקוחות שכן מרוצים מהשירות ונהנים מהמזגן אחרי ביקור של טכנאי יש בעיה במדינה הזאת כולם לא מרוצים וכולם רואים שחורות מתוך 100% .99% כן מרוצים אז אנחנו הטכנאים שכל היום מתרוצצים בכבישים אחרי לקוחות שיש להם בעיה במזגן ועושים זאת בכיף ובאהבה כי לתת שירות זה מקצוע בפני עצמו אז קצת פירגון לא יזיק

18. חודש שלם לקח לטורנדו לתקן
איתן   (01.08.12)
5 טכנאים והרבה סבל עברתי איתם השנה ועוד בחודש יולי.
19. אחרי 4 תמי 4 פרימו מקולקלים ב3 שבועות
אלי ,   פת   (20.08.13)
בוקר טוב לכל המעוניינים לרכוש מוצר של שטראוס
סיפורי האישי,
לפני כשבועיים החלטתי להחדש ולהחליף את התמי 4 פמלי (הדור הישן) בתמי 4 פרימו.
מאז, מסכת יסורים קשה שאני עובר הכוללת עד לרגע זה החלפה של 4 מכשירי תמי 4 פרימו תקולים!! (מנגנון קרור רועש .. לא ניתן למזוג מים קרים, מעגל חשמלי תקול ללא חלפים)
חשוב שתדעו: כשרוצים להזמין תמי 4 חדש : זמן מענה כ 30 שניות.
כשצריכים שרות : זמן המתנה במקרה הטוב : חצי שעה!!
שרות הלקוחות של תמי 4 הוא מהגרועים שנתקלתי בו. המוצרים שלהם, לפחות מהנסיון האישי שלי במהלך השבועיים האחרונים - מוצרים ברמה נמוכה מאד. או שיוצאים מהקרטון "חדשים" - מקולקלים או שמתקלקלים אחרי שימוש של יום יומיים.
וכשכבר עונים לך במוקד השרות אחרי זמן ההמתנה האין סופי - זמן ההגעה להחלפת המכשיר הלא תקין הוא כשבוע!!!
חבל מאד שאחרי שהייתי מרוצה כל כך משימוש בתמי 4 פמלי שהיה ברשותי מאז 2007 - הכל התהפך..
היום יום שלישי אחרי שעה ורבע של שיחה עם נציגי השרות - אושרה לי החלפת מכשיר רק ביום שישי !!!
לא לגעת לא להתעסק בבקשה תחשבו טוב לפני שאתם מחליטים לקנות !!
אני בטלתי את העסקה
20. ברימאג שירות מזעזע
שרון יום טוב   (10.02.14)
ברימאג שירות מזעזע פשוט חוצפה
21. ברימג' שירות זמרים במקום טכנאים
יואב דותן ,   מכבים   (02.09.14)
מזה למעלה מחצי שעה אני מנסה להשיג את המעבדה של ברימג' באזור המרכז. מה שאני מקבל זה שיר עליז על כמה שהנ"ל 'מעניקים שירות מכל הלב' עד שהשיחה מתנתקת. זה מה שנקרא 'שירות מכל הלב'....
22. שרות למקרר LG
אסתי בן נון ,   נהריה   (05.03.15)
מזה למעלה משעה אני מנסה להשיג את השרות לקוחות של ברימג בקשר לחלקי חילוף למקרר LG רוצה להביע את מחאתי שזה השרות הגרוע ביותר בו ניתקלתי לא רק שלא עונים מנתקים כל שניה את הטלפון תחשבו טוב טוב לפני שקונים את המוצרים מאחר ושרוצים לקבל שרות פשוט אין עם מי לדבר!!
23. דיגיטל סרוויס (שירות ברימאג)
אבי ,   רחובות   (20.07.15)
רכשתי מקרר עם אחריות שנה אחת מלאה + 4 נוספות על מערכת הקרור. הזמנתי טכנאי שנתיים אחרי רכישה, בנוסף לשירות שחוייבתי ע"ס 250 שח, הטכנאי לא הסכים להחליף את החלק התקול ללא תוספת של 300 שח. לא עזרו ההסברים על האחריות המורחבת של מערכת הקרור. שירות חרא פקידות שירות שמעבר לפתיחת קריאת השירות לא עוזרות לפתור בעיות. לא להתקרב לדיגיטל סרוויס, לפנות לאיזה טכנאי אמין. לא לקנות את כל מה שמספרים לכם אחריות שנה + כמה שנים על המערכת. בזמן אמת יסבירו לכם שאותו חלק לא מכוסה.
24. שירות גרוע ביותר תמי ארבע
אנקונינה שרה ,   קריות   (02.10.15)
אני מנויה מעל ל_8 שנים בחברת תמי 4 לאחרונה המכשיר עושה בעיות אשר ידועות לחברה יצרתי קשר עמם להזמנת טכנאי ולצערי אני במשך 4 ימים ממתינה לטלפון מהטכנאי או לשליח עם נורה אשר טרם הגיע יצרתיבשנית טלפון ונתלקתי בחומה של הפקידה ללא מענה ראוי או פתרון חלופי וכשבקשתי את הממונה עליה תשובתה היתה שאינונמצא כדרך הרגיל לכן במצב הקיים נאלצת אני להתנתק מההתקשרות עמם ולחפש חברה אחרת כמה שיותר מהר בתקווה לקבל שירות טוב יותר בחברה החדשה ומהיר.ולא כמו שהיה במקרה שלי לידיעת הציבור יש להסיר צמונופול בלעדיים מחברות מקווה לתשובתכם ואף טיפולכם.
25. נא להתרחק מתמי 4 שרות רע כל כך
ימית ,   מרכז   (09.06.16)
לא עונים ולא חוזרים מסכן מי שנופל לרשתם.... תתרחקו כמו מאש
26. תמי - יודעים לקחת כסף - שמגיע מבחן השירות כישלון גדול
יוסי ,   מודיעין   (22.06.16)
אנו לקוחות תמי - 4 שנים ארוכות ,מאז שעברו לחברת שטראוס היחס והטיפול האישי נעלמו, אין לי דרך אחרת לתאר את הסגה מאשר איש הישר בעינו יעשה, הזמנתי טכנאי להחליף את הברז ממנו יוצאים מי השתייה לאחר שהשחיר , החברה ציינה לטכנאי שנשלח לביתי שעליו להחליפו, הטכנאי הגיע וסירב להחליף את המוצר בהסבר שלא מעניין אותו מה קבעה החברה , אני קובע אמר והסתלק, בחברה עברו על זה לסדר היום, לאחר כשבוע שעיבדו אותנו לביתנו כפרס להמתנה נוספת של שעתיים כרבע שעה לפני תום מועד ההמתנה התקשר הטכנאי והודיע נחרצות אני מאחר ולא אעמוד בזמנים שהחברה קבעה, המשמעות המתנה נוספת לקבלת שרות אלמנטארי שלא בוצעה בשני מחזורים של המתנות לחינם, כך זה מתנהל בחברת שטראוס,את המחיר ישלם הצרכן , באם הייתי מאחר בתשלומי הקבע לחברה ,תביעה והפסקת שרות לא היו מאחרים להגיע, אך אנחנו לא נחשבים, אנחנו רק מספר קטן במאזן רווחי החברה ,ומה על השרות ?, תחשבו לבד לפני שאתם מבצעים את ההתקשרות עם החברה
27. ברימג (ברימאג) השירות הכי מזעזע שנתקלתי בו
יגאל מרום ,   הרצליה   (02.08.16)
היזהרו מהחברה הזו!!! קניתי לפני מספר חודשים מקרר LG ב 10 אלפים שקל. המתקן הקרח התקלקל לגמרי . הצינור שמוביל מיים למקרר משריץ לכל הכיוון. צלצלתי לשירות נתנו תור לאחר שבוע חלון 6 שעות . יום קודם ביטלו שלא יגיעו . קבעו לאחר יומיים ופשוט לא הגיעו !!! חוצפה חוצפה חוצפהץ
28. שירות גרוע בתמי 4 שטראוס
ענת ,   צורן   (04.10.17)
גם לנו לפתע נולד קן נמלים בתוך התמי 4. פחדנו לפתוח והזמנו טכנאי לאחר שנציגת השירות היציעה שהטכנאי יפתח את המכשיר נוכל לנקות ואז ישים קפסולה דל מלח לימון לניקוי. קבענו עם טכנאי בין 12 לאחת. הוא היגיע ב10 וחצי בזמח שלא יכולתי להתפנות. מיד אמר שאינו מתעסק עם כאלו דברים. כשהלך מאוד כעסתי ניסינו להשיגו נינחה דרך הטלפון את בתי כיצד לנתק את המכשיר יילדיי נאלצו לפרק את המכשיר. בעצם ציפיתי שהטכנאי יתמוך יסייע יפרק ובמקום זאת הלך ולא בייע בדבר. טכנאי בשם חנן שאינו מבין מהי דירות ואיזו עוגמת נפש זו בערב חג לסבול מדבר כזה לא נעים.
29. שירות גרוע בתמי 4 שטראוס
ענת ,   צורן   (04.10.17)
גם לנו לפתע נולד קן נמלים בתוך התמי 4. פחדנו לפתוח והזמנו טכנאי לאחר שנציגת השירות היציעה שהטכנאי יפתח את המכשיר נוכל לנקות ואז ישים קפסולה של מלח לימון לניקוי. קבענו עם טכנאי בין 12 לאחת. הוא היגיע ב10 וחצי בזמן שלא יכולתי להתפנות. מיד אמר שאינו מתעסק עם כאלו דברים. כשהלך מאוד כעסתי ניסינו להשיגו הינחה דרך הטלפון את בתי כיצד לנתק את המכשיר יילדיי נאלצו לפרק את המכשיר ולא בטוח שנשאר תקין אחרי פרוק זה ועדיין יוצאים ממנו נמלים. בעצם ציפיתי שהטכנאי יתמוך יסייע יפרק ובמקום זאת הלך ולא סייע בדבר. שערות מתחת לכל ביקורת . טכנאי בשם חנן שאינו מבין מהי שירות ואיזו עוגמת נפש זו בערב חג לסבול מדבר כזה לא נעים. כעת אנו שוקלים אם לעזוב את החברה.
30. תמי 4 - אין שירות - פשוט בדיחה...
נימן פרימור ,   תל אביב   (11.07.18)
חברה שלא ניתן להתקשר אליה ובכל אתריה מלבד תשבוחת עצמית אין מענה. אצלי תקלה חוזרת, לאחר ייסורים הצלחתי להזמין טכנאי שהיה, תיקן הלך....והתקלה חזרה שוב ואי אפשר להשיג שום מענה!!! לא דיגיטלי ובוודאי לא אנושי.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה