רכב  חדשות  בעולם
אופל אסטרה עם מנוע טווין-טורבו ו-195 כ"ס
רועי צוקרמן
פורסם: 02.08.12, 11:11
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות ב-22 דיונים
1. שביל אופניים זה מעולה
רותי ,   הוד השרון   (02.08.12)
כל הכבוד!
רוכבת לאוניברסיטה
2. 35.6 קג"מ זמינים כבר ב-1250 סל"ד??? זה משהו מטורף
מתאים לי   (02.08.12)

מעניין איזה גיר דחפו לה, מצמד כפול או רגיל.

3. היכן בדיוק בארץ מותר לנסוע במהירות 226 קמ"ש?
נהג ותיק ,   עוד רכב מיותר   (02.08.12)
4. פצצה
XNX ,   פ"ת   (02.08.12)
גם חזק גם חסכוני - אין כמו טורבו!
5. אופל עשו קפיצה ענקית
אדם   (02.08.12)

נותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף

6. עלק מיסוי ירוק! סתם מיסוי נוסף באיצטלה "ירוקה".
ליאור ,   להבים   (02.08.12)

פידוני האוצר ומשרד התחבורע בתחבולות שונות כדי לממן את כל הפרזיטים ואוכלי הינם החל בממשלה המנופחת והאגואיסטית.

7. מיותרת בארץ!! אין כבישים מתאימים,הפקקים רק מתארכים!
אוי מיותר   (02.08.12)
8. כן וכמה יעלה הצעצוע הנחמד?
חולה הגה   (02.08.12)
200 אלף 280 אלף?... חלום של עשירים

9. מגדש גדול ומגדש קטן?
טל   (02.08.12)
הכוונה לא למגדל-על שעובד לאורך כל טווח הסל״ד ומגדש טורבו שנכנס בסל״ד גבוה

10. הם לא עשו קפיצה, הם היו תמיד למעלה ....
UMI החביא את המותג   (02.08.12)
11. לא נוגע ברכב שהעתיד של החברה בערפל.
איציק ר   (02.08.12)
12. בצבא קראנו לאסטרה טיל מוביל
נהג בוס   (02.08.12)
אין כמו לקחת אוטו של סגן אלוף ולתפור 180 בכביש החוף

13. הכי אקלוסיביות במשפחתיות זה אופל אסטרה, או טיוטה קרולה
תנהגו בכל הדגמים   (02.08.12)

אינפורמציה מציאותית מקבלים בדם ויזע, אין ארוחות חינם, ובשביל זה צריך לנהוג בכל הדגמים מאותו טווח מחירים.

הקורולה צריכה לקבל גיר 6 הילוכים (ואם יש טורבו אז מה טוב, וגם עיצוב קצת יותר מושך) ואז היא תהיה מושלמת.

האסטרה צריכה גיר כפול מצמד (אבל אמין, לא כמו של VW), וגם היא תהיה מושלמת.

14. מתאים לכבישי אירופה
נהגוס   (03.08.12)
בארץ אין איפה לנצל את הנתונים המרשימים
15. אוהב אופל
רק גרמניות   (03.08.12)
שבו באופל בכביש מהיר ב 120 קמש ואז תעשו אותו דבר עם מאזדה או יונדאי ואז תבינו את ההבדל

נשלח מהסלולארי שלי
16. הייצרנים מצאו פטנט. משקרים על צריכת הדלק.
איתמר ,   י-ם.   (03.08.12)
קניתי i20 חדשה. קבוצת מיסוי ירוק 4.
7 ק"מ לליטר בתוך העיר.

מרצדס C דיזל צורכת 10 ק"מ לליטר בעיר. קבוצה 15.

????

17. יש לי אופל אסטרה טורבו 140 כ"ס
טורבו   (02.08.12)
עם האופל אסטרה טורבו 140 כ"ס שיש לי ,אני עוקף כל רכב משפחתי ממוצע.
מה אני יעשה עם 195 כ"ס, יעקוף את הניידת משטרה?

18. האסטרה כל כך איכותית שהיא מייתרת את הצורך ברכב מנהלים
נהגתי בה ובמתחרות   (03.08.12)
יופי של אוטו
19. ל-16
איתן   (03.08.12)
אכן הדבר הגיוני. קבוצות המזהמים לא נקבעות אך ורק ע"י תצרוכת הדלק. ישנו תחשיב מורכב שמשקלל פליטת מזהמים אשר אין להם השפעה שלילית על תצרוכת הדלק (אדרבא, מופיעים דווקא בדיזלים כ-NOX). השקלול שונה ממדינה למדינה ובישראל הוחלט לשים דגש שלילי על מהזמים אשר מזיקים לאדם ולאו דווקא גזי חממה, אשר רלוונטיים יותר למנויע בנזין. לכן, יכול בהחלט להיווצר מצב בו מנוע דיזל חסכוני מאוד בדלק ואף אינו מוסיף לאפקט החממה יהיה בקב' מזהמים גבוהה (15 למשל) כמו המרצדס שלך ואילו מנוע בנזין אשר פחות חסכוני ופולט יותר גזי חממה יופיע בקב' נמוכה (נגיד 4) כמו היונדאי. בסופו של דבר בטווח הקצר מה שמשפיע יותר מכל הינו האוויר שאתה נושם בכבישים וברחוב ולכן השוני.
20. לצערי אכזבה..
G ,   TLV   (05.08.12)
נוסע על אסטרה 1400 טורבו, לפני כן על אסטרה 1600 אותו בציר. שתיהן כבדות מכל המשפחתיות וזה מה מורגש מאוד עם ה-1600 וגם לא ממש משתפר בטורבו. ציפיתי לתגובות וביצועים טובים יותר וגם מחיסכון בדלק. בס"ה די מתאכזב מהחבילה. לא כח לעם ולא נעליים :(.. לא מדמיין איך המנוע הזה סוחב עוד משקל של 250 קילו של הזפירה וזה עוד לפני המשפחה...
ניסיתי הרבה רכבים בשנים אחרונות ולאחרונה בפרט, להפתעתי קורולה רובוטית היא חבילה מדהימה מכל היבט, מטוס חסכוני, מרחב ושימושיות שאין כמותו בקטגוריה..וגם הסיד לא רעה..
ד"א, עידכון נוסף.. ב 10 אלף ק"מ הלך המותחן של הרצועה באופל.. מזל שאני מקשיב לרעשים שהאוטו משמיע.. :(
21. רכב איכותי!
tamy79 ,   מרכז   (05.08.12)
אופל אסטרה רכב אקסלוסיבי וחזק! אין ספק שהגרמנים יודעים לעשות רכבים!
22. מעדיף רנו מגאן RS
אהרון ,   צפון   (08.08.12)
לא רעה ה-GTC, אבל אם כבר משהו חם, אני מעדיף בהרבה את הרנו מגאן RS - גם אירופאית אבל יותר ביצועים, יותר שיק, יותר סגנון צעיר, עיצוב וגם נוחות - לא שמישהו בכלל מחפש נוחות כשהוא קונה רכב ספורטיבי...
תגובות נוספות
חזרה לכתבה