|
1. בסאאב ו-וולוו זה לא היה קורה !
מה שמנחה את השבדים זה איך להגן על הנוסעים.
שאר היצרנים חושבים איך לקבל ציון גבוה במבחני הריסוק.
|
|
|
2. אז תגידו לי עכשיו, על מה בדיוק משלמים במאות אלפים?
|
|
|
3. אמינות הרכבים
רונן , |
תל אביב |
|
(14.08.12) |
זה המקום להזכיר את אמינות רכבי סובארו, כנסו לאתר IIHS ותראו
איזה ציונים מקבלים רכבי סובארו.
שלא לדבר על אמינות טכנית לאורך הרבה הרבה שנים.
|
|
|
4. סליחה על הבורות ממתי טויוטה יצרנית יוקרה?
אני מכיר אותה בתור יצרנית רכב עממי גם אם הוא מחופה בעור ונקרא לקסוס ויצרנית קריאות שירות שיטתית.
חוץ מזה מטויוטה לא הייתי מצפה לכלום. כבר למדתי מניסיון שהמכוניות שלהם עשויות מנייר אורז יפני עבה דיו לשאת את הצבע.
סיונרה
|
|
|
5. מה עם הסוזוקי שלי?
תפתיעו אותי , |
לטובה! |
|
(14.08.12) |
|
|
|
6. בקיצור הכי בטוח סיטרואן
|
|
|
7. אין כמו סוסיטה
ג׳וג׳ו , |
סביון |
|
(14.08.12) |
מייד אין ישראל
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
8. לקסוס הוא מותג של טויוטה
|
|
|
|
|
10. וולוו מתכננת מכוניות בטוחות נקודה האחרות לומדות למבחן
לומדות למבחן!!!
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
11. עכשיו יגידו כל העיתונאים החכמים
איך זה שבוולוו אין 18 כריות אוויר.... רואים בסרטון את הלקסוס עם כריות אין סוף אבל בלי שמץ של אפקטיביות בלינקולן הראש אפילו לא נגע בכרית. זה רק מראה שיכולת פיתוח בטיחותית זה לא משהו שקונים במכולת אלה עשרות שנים של מחקר וניסיון בפיתוח ובחשיבה הוליסטית שמנסה לחזות תרחישי אמת.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
|
|
13. לכן אני נוסע באקורה :)
|
|
|
14. מישהו יודע איפה שאר 85% המכוניות בעולם?
איפה הקורולות, הניסאנים, הפורדים והסובארו?
|
|
|
15. ברגע ששמעתי שהיידר התרסק ב BMW הבנתי שיש בעיה
BMW , |
לא אמור להתרסק |
|
(14.08.12) |
|
|
|
16. מגאן 2008 פשוטה אמינה ומעל הכל בטוחה
|
|
|
17. כשקונים רכב הדבר ה1 החשוב:בטיחות
וולוו ...
|
|
|
18. מה זה משנה הבטיחות ?? העיקר הפוזה !
פרחה בלקסוס אדומה |
|
|
(14.08.12) |
יאללה תנו בדאווין !!
|
|
|
|
|
20. מכיוון שמי שקונה את המכוניות האלו הם עשירים לא ממש אכפת לי..
|
|
|
21. איזה קטע, יש בובה באוטו, הייתי בטוח שבודקים על קופים....
|
|
|
22. הבעיה היא גם באיכות הרכב כמו גם הנהג
עם כל הכבוד מה שאפשר לעשות עם במוו 3 אי אפשר לעשות עם וולבו. אז נכון שאולי תהיה לך פחות נפיחות עם וולבו אבל עם במוו לא תכנס לתאונה כי האוטו פשוט יותר טוב. יותר מהיר והביצועים הרבה יותר טובים.
וולבו זה אוטו כמו טנק לא זז מהר לשום מקום. צריך להשוות תפוח לתפוח ולא לענבים.
|
|
|
23. אני בכריזמה 98 שלי בלי משכנתא ליסינג מינוסים וביטוח מקיף
עושה 3000 קמ בשנה,כבר שבע מהכבישים.
|
|
|
24. מבחני ריסוק מעולים - כנסו
אני שמח לראות שמבצעים מבחני ריסוק חדשים שיביאו (כך אני מקווה) את היצרנים לבניית רכבים שיהיו בטוחים יותר במקרה של תאונה.
שימו גם לב שבמבחן ריסוק כדוגמת זה לא ממש משנה מה הגודל ו/או המשקל של הרכב שכן ההתנגשות היא בעצם נייח ולכן לא בהכרח שרכב גדול ששוקל הרבה יעניק בטיחות טובה יותר שכן המאסה שלו (שהיא גבוהה יותר) בפגיעה תוביל לעוצמת התנגשות גבוהה יותר בהשוואה לרכב שמשקלו נמוך יותר (כמובן בהנחה ששני הרכבים פוגעים במכשול באותה המהירות).
שרק לא נזדקק להגנות הללו...
|
|
|
25. ל3,צער לי לאכזב אותך,הסובארו לא ניבחנה במבחן
החדש,גם הרכבים שכשלו הצליחו מאוד במבחן הישן,לגבי אמינות כל החברות שעוסקות בדירוג אמינות לטולם לא נתנו לסובארו את המקום הראשון,הרכב בהחלט אמין,אבל לא יותר מיפנית ממוצעת,כנס לקנסומר ריפורט ותיראה כמה בעיות יש עם הסבארו עם הטורבו
|
|
|
26. וולוו היא יצרנית היחידה שיש לה
מרכז בטיחות וריסוק רכבים נפרד ובלתי תלוי למרכז הפיתוח. כל רכב שהם מיצרים הם מרסקים בעצמם עשרות פעמים.
תבדקו בגוגל.
|
|
|
27. וולוו 60 70 80 אותה שילדה
בעל מוסך וולוו בהולנ |
|
|
(14.08.12) |
ליפני כמה שנים היתה בהולנד תאונה חזקה מאוד עם 2 כלי רכב 1 וולוו 340 2 לרצדס חדש טקסי ההבדל היה גדול מאוד בנהם
|
|
|
28. דרישות חדשות - מכוניות חדשות
היצרנים מתכננים את המכוניות בראש ובראשונה לפי מבחני הריסוק, ואלה מבחינתם הקריטריונים היחידים שצריך להתייחס אליהם. גם המבחנים הפנימיים שהם מבצעים בעצמם מכוונים לאותם קריטריונים ומודדים אותם. ארגוני התקינה מעלים את הסטנדרטים בכל כמה זמן, ומוסיפים דרישות חדשות (למשל כיום לא שולחים בכלל מכונית לבדיקה בלי 6 כריות אוויר, והיד עוד נטויה). כנראה שבתוך שנה שנתיים הם יכניסו לקו הייצור אמצעי בטיחות חדשים שיתמודדו עם הבעיות החדשות, עד שהרף יועלה שוב וכך הלאה.. חשוב לזכור שמכונית שקיבלה לפני 10 שנים 5 כוכבים לא היתה מקבלת היום כנראה אפילו שניים, כיוון שהציון אינו אובייקטיבי וניתן להשוואה בין שנים שונות (כמו למשל אם היו מודדים את מידת הפגיעה ברכב, בנוסע ובסביבה בסקאלה של 1-100, לפי סיכויי ההישרדות או מדדים אובייקטיבים אחרים, ואז היינו רואים במהירויות הנמוכות שיפור משמעותי מאד, במהירויות ביניים שיפור משמעותי אך עדיין השרדות לא משהו, ובמהירויות הגבוהות עדיין לא היה שינוי ניכר כי קשה להאמין שמישהו ייצא מתאונה חזיתית עם משאית במהירות 100 קמ"ש בלי קשר למנגנון הבטיחות וסוג הרכב שיש לו.
|
|
|
|
|
|