כלכלה  כלכלה בארץ
מנכ"ל מגה קמעונאות החדש: מוטי קרן
מירב קריסטל
פורסם: 22.11.12, 16:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות ב-5 דיונים
1. כשאצלנו במכולת החליפו בעלות לא כתבו בעיתון
אילן   (22.11.12)

מגה כמו שופרסל כמו רמי לוי וחצי חינם- הם סה"כ חנויות מכולת גדולות.

החנויות הקטנות [רשת או לא] מתנהלות כמו חנויות מכולת - רק בלי "מכירה בהקפה" ולא ניתן לקנות שם חצי כיכר לחם.

ה"רשתות" עשו מזה "כאילו" תעשיה עתירת ידע

החליפו שמות חדשות לבקרים - החליפו סמלים [כאילו זה באמת מרשים מישהו]

מישהו זוכר את בליל השמות? [אבל זה העשיר את המפרסמים [חברים של הבעלים] ואת אנשי יחסי הציבור [חברים של המנהלים] וצבא יועצים [בגרוש- חברים של המנהלים] והפרסומות? עמודים שלמים בעיתונות , תשלום סכומים דימיוניים לכל מיני "שחקנים" [כאילו] ו...

" לא הצליחו להחזיר את הקונים למגה. השנה אף מכרה מגה מספר חנויות מגה בול מפסידות " 

 

ואותו הדבר בדיוק ברשת השניה.

יש "גדודים שלמים" של מנהלים ותתי מנהלים שקובעים עשרות מחירים לאותו מוצר בחנות

 "מגה בעיר" מחיר אחד [כדאי אולי שיפחו רשת "מגה כהה?]

במגה- מחיר שני

במגה "בילבול" מחיר שלישי - לאותו הפריט בדיוק.

חוויתי באופן אישי שינוי של 29% [במקרה יותר זול] כשחנות מסוימת הפכה מ"מגה" ל "מגה בול" אותו מקום , אותו שטח , אותה ארנונה, אותם עובדים אז למה???? היה במגה כל כך יקר???? למה? ככה.!!!!!!

 

הרצון של כל מנהל [שכיר] להראות לבעלים "רווחים מידיים" ובתמורה לקבל מיד "מענק שמן" [על גאונתם היחודי] מעבירה מנהלים בכל התחומים על דעתם.

כך היה בחברות הטלפונים וכך בענף המזון ועוד.

 

אמרו זאת לפני "אמון נרכש בעמל של שנים - איבוד אמון לוקח שבריר של שניה"

הלקוחות פשוט לא מאמינים בכל השינויים הקוסמטיים והפרומות שעולות הון עתק והם יודעים שהם משלמים עבור "התענוג" לראות פרסומת.

 

מנהלים נכבדים - עצה בחינם - במקום למשקיע מיליונים בפירסומות טיפשיות שמעשירות את המפרסמים וקומץ שחקנים - תשקיעו בהוזלת המחירים - ותראו איך שהמידע הזה יעבור מפה לאוזן ללא כל פפירסומת.

מישהו ראה פרסומות של רמי לוי למשל????

 

2. עוד מיקרוב
אבי ,   גוש דן   (23.11.12)
מי הפראיאר שנכנס לקנות במגה?


נשלח מהאייפד של
3. זאב רק חפר בור ופיטר עובדים ללא הבחנה
רונית ,   כפר סבא   (24.11.12)
ברח לפני הדוחות של סוף השנה כדי לא להתמודד עם התוצאה של היהירות וזילות קהל הצרכנים ואף העובדים בדרג הבינוני שמחזיקים את החברה על הכתפיים חלקם אפילו עם וותק של30 שנה ויותר פוטרו ממש לפני הפנסיה שלהם.מדובר בשרלטן שעוד נשמע הרבה על החורבן שהשאיר אחריו.כרגע אין מי שבכלל ידע מה קורה בספרים של החברה מכיוון שאת כולם שלחו הביתה ונשארו אלו שלא יודעים איך בכלל מסתכלים על הספרים שלא לדבר על לנהל אותם.

נשלח מהסלולארי שלי
4. שישימו את רביב
קמעונאי ,   תל אביב   (24.11.12)
הגיע אליהם מהום סנטר, לפחות הוא מבין ריטייל. למה לשים פק לשעבר כשיש איש עם ידע במערכת, לדודי ויסמן התשובות...

נשלח מהאייפד שלי
5. הם יקרים כמו שופרסל -מה קונה אצלם בכלל
anh   (25.11.12)
חזרה לכתבה