מגה כמו שופרסל כמו רמי לוי וחצי חינם- הם סה"כ חנויות מכולת גדולות.
החנויות הקטנות [רשת או לא] מתנהלות כמו חנויות מכולת - רק בלי "מכירה בהקפה" ולא ניתן לקנות שם חצי כיכר לחם.
ה"רשתות" עשו מזה "כאילו" תעשיה עתירת ידע
החליפו שמות חדשות לבקרים - החליפו סמלים [כאילו זה באמת מרשים מישהו]
מישהו זוכר את בליל השמות? [אבל זה העשיר את המפרסמים [חברים של הבעלים] ואת אנשי יחסי הציבור [חברים של המנהלים] וצבא יועצים [בגרוש- חברים של המנהלים] והפרסומות? עמודים שלמים בעיתונות , תשלום סכומים דימיוניים לכל מיני "שחקנים" [כאילו] ו...
" לא הצליחו להחזיר את הקונים למגה. השנה אף מכרה מגה מספר חנויות מגה בול מפסידות "
ואותו הדבר בדיוק ברשת השניה.
יש "גדודים שלמים" של מנהלים ותתי מנהלים שקובעים עשרות מחירים לאותו מוצר בחנות
"מגה בעיר" מחיר אחד [כדאי אולי שיפחו רשת "מגה כהה?]
במגה- מחיר שני
במגה "בילבול" מחיר שלישי - לאותו הפריט בדיוק.
חוויתי באופן אישי שינוי של 29% [במקרה יותר זול] כשחנות מסוימת הפכה מ"מגה" ל "מגה בול" אותו מקום , אותו שטח , אותה ארנונה, אותם עובדים אז למה???? היה במגה כל כך יקר???? למה? ככה.!!!!!!
הרצון של כל מנהל [שכיר] להראות לבעלים "רווחים מידיים" ובתמורה לקבל מיד "מענק שמן" [על גאונתם היחודי] מעבירה מנהלים בכל התחומים על דעתם.
כך היה בחברות הטלפונים וכך בענף המזון ועוד.
אמרו זאת לפני "אמון נרכש בעמל של שנים - איבוד אמון לוקח שבריר של שניה"
הלקוחות פשוט לא מאמינים בכל השינויים הקוסמטיים והפרומות שעולות הון עתק והם יודעים שהם משלמים עבור "התענוג" לראות פרסומת.
מנהלים נכבדים - עצה בחינם - במקום למשקיע מיליונים בפירסומות טיפשיות שמעשירות את המפרסמים וקומץ שחקנים - תשקיעו בהוזלת המחירים - ותראו איך שהמידע הזה יעבור מפה לאוזן ללא כל פפירסומת.
מישהו ראה פרסומות של רמי לוי למשל????