בריאות  חדשות
חטפה את בנה בן ה-6 כדי שלא יקבל טיפול לסרטן
שרית רוזנבלום
פורסם: 27.11.12, 09:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 447 תגובות ב-237 דיונים
61. טיפולי כימותרפיה הם טיפוליים ניסויים והאפקטיביות
שלהם מעולם לא הוכחה   (27.11.12)
אין שום אישוש מדעי להצלחה של טיפולי כימו, נהפוך הוא חלקם קטלניים, הרסניים ומסרטנים.
גם לי הציעו טיפולי כימו מניעתיים לאחר שלקיתי בסרטן וסרבתי.
היום אין לי סרטן כי הניתוח להרחקת הגידול הציל את חיי.
62. מה זאת אומרת חטפה? זה הבן שלה, והאב גם פוגש אותו
חצופים   (27.11.12)
לא מדובר באם מזניחה, אלא באם שרוצה לתת טיפול שמוכח כי עוזר רק שלא מממנים את המחקרים כי זה לא כלכלי. בוחרת לא להרעיל אותו ולא מסכימה לחתום על המגילה הארוכה של הסיכונים הנובעים מהטיפול.

ממתי אישפוז בבית חולים הוא בכפייה ???
63. איך מציגים אותה, גם ככה הכימו.....
יניב   (27.11.12)
הוא לא 100%, ומערכת הבריאות עובדת עלינו בעיניים. דעו לכם שיש הרבה פריצות דרך בעולם לסרטן רק לא רוצים להביא את זה לארץ, אפילו אסור לרופאים לדבר על חלק מהתרופות, משהו מסריח במשרד הבריאות! הם עושים כסף מזה שאנו חולים, בעוד שיש תרופות שיכולות לעזור הרבה יותר מהכימו שלא עובד ב100%, אם באמת ימצאו תרופה לסרטן למשרד הבריאות לא יהיה ממה לגנוב עוד כסף! דעו לכם שמערכת הבריאות בישראל מושחתת עד היסוד ועושים את זה על חשבון החולים המסכנים.
64. גם ניתוח ראש יכול לפגוע בקוגניטיביות. וסרטו יכול לחזור.
פקפקן   (27.11.12)

להביא הכללה שבאמריקה וכ"ו אז באמריקה יש אנשים שעדיין טוענים שאין כדור הארץ ושהוא בכלל שטוח. יש גם טוענים שבכלל לא הייתה נחיתה על הירח או זמנו טענו שהקוסמונאות הראשון זה היה פיברוק. כל אילו שטופלו באלטרנטיבי שוכנים עדן. ומה לאדוה כה ן ולידיעה רפואית ממרכז הארץ האם היא בנוסף לביות כתבת פלילים לשעבר גם מטפלת אלטרנטיבית לעת מצוא?

65. צודקת!
שרון   (27.11.12)
יש רק כ -5% הצלחה לטיפול בכימוטרפיה למרות כל הבאזז מסביב לזה.
עדיף דרכים אלטרנטיביות שלרוב טובות יותר אם באמת הולכים אל מי שמבין ולא אל שרלטן, שלצערנו, לא חסרים כאלו
66. כל הכבוד!!! סוף סוף שפיות.
טירוף הרופאים   (27.11.12)
תנו לה לטפל בילדייה בשיטות הטבעיות. רבים המקרים בהם הוכיחו את עצמם.
הרוופאים כבר הסירו את הגידול. שיתנו לה צאנס. לא מדובר פה בסכנת חיים.
67. מקומם!!
מיטל ,   מרכז   (27.11.12)
סיפור נורא. בתי החולים והרופאים חושבים שהם אלוהים למרות שהוכח אינספור פעמים כמה אטימות ואינטרסנטיות מלווה את שיקוליהם ה"מיקצועיים" לכאורה. לאם הזכות הבלעדית להחליט על מתן טיפול (או רעל) זה או אחר! מקווה שהיא בעלת אמצעים ויכולה לקחת עו"ד טוב שיצור תקדים
68. מה פתאום לכפות בניגוד לרצונה. זה = תקיפה !!!
מדינת משטרה!!!   (27.11.12)
69. ביה"ח לא מסכים ששפני הניסוי יברחו מהכלוב
איל ,   חיפה   (27.11.12)
השפן הקטן שכח לסגור הדלת
70. האם צודקת, הקרנות הורגות את כל התאים - חולים ובריאים!
רונה   (27.11.12)
שימו לב לרשימת נזקים אפשריים. אפשר למצוא דרכים נורמליים לטיפול בסרטן, אבל למי ששולט בעולם יש אינטרס לא לעשות זאת...
71. הילד יעדיף מוות מאשר כימו
אמא   (27.11.12)
ההתנהגות של הרופאים פוגעת במוטיבציה לחיות

עם רופאם כאלה הטיפול יצלח אבל הילד מת
72. זכות האדם על גופו ונפשו
דד   (27.11.12)
שני עקרונות צריכים לחול כאן: האחד, לכל אדם זכות על גופו ועל בריאותו, לרבות הנפשית. השני, היות האם אפוטרופוסית כשרה על בנה. מתוך שכך, יש לאפשר לאם להחליט באופן מוחלט. מה גם, שלא הוכח מחקרית שהרפואה הקונבנציונאלית היא הרפואה הבלעדית. יש הצלחות בשני צידי המתרס, גם באלטרנטיבי. לכן, אל להם לרופאים, לרשויות המשפט והאכיפה לשחק בתפקיד אלוהים. פעם חשבו שהארץ שטוחה, והסכימו להרוג אנשים שכפרו ב'אמת' הזו. היום מאמינים שהרופאים הקונבנציונלים מחזיקים ב'אמת' המוחלטת. האם אנחנו מוכנים להרוג על העקרון הזה? חוק יסוד כבוד האדם וחירותו קובע עקרון-על. יש לפרש נכונה וגם להקשיב לצו המוסר.
73. לרופאים..
גלעד   (27.11.12)
דבר ראשון היא לא "חטפה" אותו, היא עזבה איתו את בית החולים... זה הבן שלה ויש לה את כול הזכות לבחור את דרך הטיפול בו, הטיפול המערבי והקונבנציונלי לא תמיד צודק ואין לכם שום זכות לכפות עליה ועל הילד את הטיפולים האלה.

אתם צריכים להתבייש בעצמכם שאתם בכלל מעלים את הרעיון של לפנות לבית המשפט. תעזבו אותם לנפשם!

הלוואי שהילד ימשיך לצחוק ושיבריא במהרה.
74. יש תורה- אין שכל - אין דאגות
דודו   (27.11.12)


75. מענין שאת דורון נשר לא פינו בניגוד לרצונו
אבל לתת כימו' בניגוד   (27.11.12)
אבל לתת כימו' בניגוד לרצונה זה כן בסדר
76. האם הראו המחקרים כמה ילדים ימותו מגרורות, במידה ולא יטפ
רונן ,   צפון   (27.11.12)
האם הראו המחקרים כמה ילדים ימותו מגרורות, במידה ולא יטפלו בהם בטיפול המשלים?
נכון שזהו טיפול אגרסיבי, אך ללא טיפול זה ימות הילד מסרטן, בוודאות.
77. נקודת למחשבה וחשבון נפש
לא חוצפה. בורות   (27.11.12)

לכאורה, האם כאפוטרפוס, רשאית וחייבת לנהוג עם בנה לפי הבנתה..

וביה"ח מצווה לפעול (באמונתו, בכילים שברשותו) לשמור ולהאריך חיים.

כאשר שיקול דעת הורי נתפס כלא אחראי, הילד יופקע מרשות הוריו.

וכאן עולה, כתמיד, זכות החברה והחוק להתערב מעל הסמכות ההורית.

שיקול דעת שכזה חייב להיות זהיר ושקול ואחראי מאוד, מה שלא באמת

קורה ברוב המקרים.

אגב, מותר וצריך לערער על כל ציות עיוור-ממושמע למנטרות מרובעות

78. שאלת השאלות: אמונה (ברפואה או בקב"ה)
לרבים, זה אותו דבר..   (27.11.12)
79. למחות נגד הרופאים האלה
הטוב שפרופאים לגהנום   (27.11.12)
ממש אכפת להם מהילד
80. לא ברור מדוע במדינה מתוקנת ודמוקרטית...
זועם   (27.11.12)

היא אמורה בכלל להבריח את בנה ולנוס על נפשה רק בגלל שהיא לא מאמינה בטיפול מסוים,

אם המדינה הזו היתה נורמלית עם חוקים ותקנות אמיתיים המכבדים את חופש הפרט וחירותו - אז במקרה שהיא אינה מעוניינת בטיפול, ובהנחה שמבחינה משפטית היא כשירה לקבל החלטות, היא היתה אמורה להוציא אותו משם מהדלת הראשית וללא כל התערבות או הפרעה.

 

לא יעלה על הדעת שבדינה דמוקרטית וחופשית יכפו על אדם מהישוב דברים בניגוד לרצונו הנוגעים לגופו או לו אישית בלבד, אלא אם מדובר באדם שפשע וצריך לעמוד לדין, אך זה לא המקרה מן הסתם.

 

חד משמעית, בשם החופש והחירות שאמורים להיות לאזרחי המדינה הזו, יש לאפשר לה לבחור את הטיפול שהיא מוצאת לנכון או מאמינה בו, אפילו אם היא טועה בבחירה שלה (ובנינו, כאילו שהרופאים בעצמם לא טועים לפעמים)!

 

והיגע הזמן שכל הבולשביקים שחיים פה יבינו זאת ויניחו לאנשים לבחור עבור עצמם את מה שהם מוצאים לנכון ללא התערבות או כפייה. 

81. שטויות ושקרים
דוד   (27.11.12)

לאם אין את הזכות המלאה להחליט על ילדיה. האם לאם מותר לרצוח את ילדיה וזו זכותה ?

 

אין שום הצלחות לריפוי סרטן באמצעים אלטרנטייבים ורפואה מדעית מודרנית אינה כלל במישור אחד עם רפואה אלטרנטיבית - אין דבר כזה בכלל רפואה אלטרנטיבית אלא רפואה משלימה במקרה הטוב - משמע משלימה לרפואה המדעית ולא מחליפה אותה.

 

התגובה שלך מראה על טמטום ופגמים אתיים ומוסריים קשים שבה אתה רוצה לקדש את רפואת האליל שלך על חשבון חיים של אנשים.

 

יש אנשים שמתים בגלל השטויות שאתה כותב. אתה מבין את גודל האחריות שאתה לוקח על עצמך ???

82. אנשים פה טיפשים שלא קוראים הכל
אזרח   (27.11.12)
בית החולים עשה ניתוח להסרה אותו חלק שהיה בו סרטן, הם רצו לבדוק אם הניתוח הצליח, אבל לא, לא נקרא הכל ומשבחים אמא מפגרת.
83. לאמא יקרה, אני הבראתי מסרטן בגיל 20 בזכות כימוטרפיה והקרנות.
סמדר ,   מודיעין   (27.11.12)
נכון שאלו טיפולים קשים אבל אין עדיין לצערי שום דרך טבעית (או אולי רק זה הצליח בבודדים) לרפא את המחלה הארורה הזאת.
ברוך ה' שביראל הרפואה מתקדמת כל כך בתחום זה. אני מודה כל יום לרופא שליווה אותי והשם! היום אני אמא ל-2 ויודעת להעריך כל יום מחיי.

את יכולה לחזק את הילד מהצד שלך - המון חום ואהבה, אוכל בריא... אבל תני לרופאים לעשות את מלאכם.
שתזכי לעמוד תחת חופה של בנך ורק בריאות לכל המשפחה!!
84. ומה קרה לחוק זכויות החולה?חזרנו לגישה המתנשאת והפטרנליסטית?!
סטודנטית   (27.11.12)

לחולה יש זכות לבחור בין אופצויות טיפוליות, וזכותו לבחור ברפואה הטבעית..

במקרה הזה הילד עם גידול במוח, ועם כל הצער והכאב לא יודעת עד כמה הטיפול שביה"ח מציע יכול לעזור לו.. כנ"ל לגבי הטיפול שהאם רוצה שיקבל.. אז לפחות לא לתת לאם ולילד לסבול ולכפות עלךיהם משהו שאינם רוצים בו.

85. זכותה המלאה! די לכפיה של הממסד הרפואי
(27.11.12)
86. כואב על האם אבל כואב יותר על הילד.
משה הירוק   (27.11.12)
צריך כאן חוק שמי שמונע טיפול רפואי לילדיו (בדגש על רפואי. רופאי אליל הם לא רופאים) צריך לשבת בכלא.

עד שתהיה הוכחה ששיטות אחרות עובדות.
אחרת - אתם מפקירים את ילדיכם לשרלטנים.

אני בטוח שגם האם רוצה בהחלמת בנה אבל היא גורמת יותר נזק מתועלת.
בעיקר כי היא מבלבלת את הילד.
87. קורע את הלב.. החלטה כל כך כואבת
עידית מאירי   (27.11.12)

 

88. שכחתם להוסיף לצד החסרונות את היתרון- חיים
(27.11.12)
89. עם כל הכבוד לרפואה מערבית...
עידן   (27.11.12)
יש כבר מספיק מקרים מתועדים של חולי סרטן שרופאו דרך רפואה אלטרנטיבית...
כולל ד"ר Burzynski שזכה בתביעת הענק נגד ה FDA!
90. טיפול כימותרפי הוא טיפול מסרטן
אורי ,   סטודנט לרפואה   (27.11.12)
כלומר יכול לגרום לסרטן. נכון שבחלק גדול מהמקרים היתרונות שלו עולים על החסרונות שלו, אבל אסור להכריח חולה לקחת טיפול שיכול גם לפגוע בו, על החולה להחליט כזה דבר, לא על הרופא.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה