|
62. אולי לילד יש בעייה תקשורתית או אחרת?
זו התנהגות מאוד מוזרה בלשון המעטה אולי מדובר בילד קצת מיוחד לא?
|
|
|
63. בגלל תגובות כאלו מקלות ו"אמפטיות" האלימות נמשכת
הפשטת מכנסיים למורה, לאיש חינוך, לדמות בוגרת וסמכותית, אינה בשום אופן מעשה הבל או קונדס. זוהי עבירה פלילית לשמה. זוהי פגיעה מינית. זוהי הפרת והפרעת הסדר הציבורי ויש להתייחס אליה בכל החומרה. בפעם הבאה, הנער גם יאנוס ואז מה? מעשה הבל? אין להקל ראש בהתנהגויות עברייניות כאלו גם עבור הנער במקרה הספציפי הזה על מנת שילמד שיש תוצאות למעשיו וגם על מנת שיראו וייראו.
|
|
|
64. הילד הזה הוא "שושן ברבי" הבא
הוא גם יודע שגם במקרים שבהם יהיה מעורב יגיעו איתו להסכמי טיעון.
|
|
|
אבל ממש שקרים. אולי זה כי אני מהמרכז-אבל רוב הנוער די חכם,אפילו מבריק. נכון שיש הרבה ערסים,אבל גם הרבה חננות נחמדים כמוני :)
|
|
|
66. המורה הזה צריך לקבל את פרס החינוך.
התגובה שלו היא של איש חינוך אמיתי.
|
|
|
67. כאן חייבים כתב אישום -עבירה של מעשה מגונה בפומבי !
לא לוותר לנער , |
למען יראו |
|
(18.02.13) |
|
|
|
68. זו לא שובבות - זו אלימות - הנער צריך להישפט על תקיפה
|
|
|
69. דווקא כעונש הייתי משאירה את התלמיד בביה"ס.
דווקא כעונש הייתי משאירה את התלמיד בביה"ס.בכדי שיתמודד עם הבושה יום יום.ולא על מנת לאפשר לו "להסתחבק" על החברים על מה שעשהאלא שיופץ על מעשיו.
|
|
|
70. אני לא מאשים את התלמיד אבל אני יכול להאשים רשימה ארוכה
של אנשים שלילד יש רק 1% באחריות למעשה.
המנהל, התלמידים, ההורים, החברה הישראלית, משרד החינוך, נציגי הציבור, הריאלטי, המשטרה, והאידיוט שהחליט לאסור חינוך בשיטת המקל והגזר.
|
|
|
ככה זה שאין חינוך של תורה בבתי הספר אם אין תורה והרגוני!!! התורה מלמדת את המידות הטובות!!
|
|
|
72. הבעיה האמיתית
הבעיה האמיתית , |
תא |
|
(18.02.13) |
אם התלמיד היה עושה בדיוק את אותו הדבר לתלמיד אחר ולא למורה, לא היו ננקטים נגדו צעדי משמעת חריפים. זו הבעיה. ידי מערכת החינוך כבולות בכבלים של משרד החינוך ולכן אין אפשרות להעניש ואין אפשרות לחנך
|
|
|
מורה יקר,
חובתך כמחנך לדרוש את וכבוד האדם (אתה) כבוד המורה. חובתך במקרה כזה לתבוע לא רק מלוא הענישה אלא גם את מלוא הפיצוי על עוגמת הנפש. אם לא תתבע בבית משפט פיצוי מהורי התלמיד אתה מעביר מסר שאין ערך לכבוד של מורה, ואדם בישראל. אם לא נעים לך לקבל כסף מאירוע כזה תתבע ותתרום !
צודק המורה, לא הוא הופשט והותקף אלא כל המורים. חובתם של כל המורים לא להסכים לקבל לידיהם תלמיד כזה. כל מורה (גם אחת/אחת שעדיין לא הורידו לו או לה את התחתונים) מתקפל ונותן לילד כזה להכנס לכיתה מוכיח פעם נוספת את מה שכולם כבר יודעים מזמן: כבוד המורה שווה לתחת! (ועכשיו כולם יכלו רואים את זה)
שיא הטמטום שהרשות המקומית עכשיו צריכה למצוא לו פתרון " תפעל לשבץ את התלמיד במוסד חינוכי חלופי"
הרשות המקומית לא צריה לבזבז אגורה שחוקה אחת מכספי הציבור על החלאה הקטן. שהפושע וההורים שלו ישברו תראש לדאוג לקונדסון שלהם
|
|
|
74. הורים חייבים לעשות שינוי
עם כל הכבוד.... מורים מלמדים לא מחנכים! הורים הם הבסיס לערכים ולדרך ארץ .. כל הכבוד לכל המורים שעובדים בעבודת קודש תהיו חזקים
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
75. הועבר למוסד לימודי אחר נו באמת ?!
|
|
|
בתי ספר בפינלנד הם מספר אחד בעולם? תשובה: כי ההורים מתים שם מפחד מהמורים ואם המורה אומר שהתלמיד לא בסדר אז התלמיד יחטוף מההורים ולא המורה יחטוף מההורים. אז בואו נפסיק להיות בזבל של התרבות שלנו ונתחיל להתייחס למורים כאל מורי דרך ולא כאל בייביסיטרים או קוסמים.
|
|
|
77. "שמו הטוב" של "המוסד החינוכי"
ברור שביהס חשש "לשמו הטוב" לכן המורה לא קיבל מהם גיבוי
|
|
|
78. מה? למרות לימודי הליב"ה??
המורה דני לנדר |
|
|
(18.02.13) |
מתי תבין מערכת החינוך/התקשורת/הפוליטיקה שבאותה מידה שאנו דורשים מהחרדים ללמוד מאיתנו ליב"ה, עלינו ללמוד מהם פי כמה וכמה מהו דרך ארץ.
הכותב הוא מורה בתיכון עירוני באזור ירושלים.
|
|
|
|
|
80. את פרס החינוך לקוקסינלים אולי
מורה מעבר לזה שהוא מלמד ומחנך את התלמיד צריך להיות דמות מוערכת וכן גם מרתיעה במידה מסויימת -ישנם ילדים שברגע שהם קולטים חולשה אצל מורה מסויים הם עושים לו את המוות אבל מכאן ועד להפשטה של המורה זו פשוט סופר חולשה
|
|
|
81. ערסים קטנים הופכים לערסים גדולים
|
|
|
82. בושה שמנהל בייס לא נותן גיבוי למורה במקרה של אלימות כלפיו
|
|
|
יש לפשוט לילד כזה את העור... לעמוד מול אדם מבוגר ממנו מעיד על בריונות שאילו היה איש/ילד קטן ממנו, האלימות המינית והפרעית של אותו ילד היתה באה לידי ביטוי השחטת נפש אחרת.
המורה המתבטא על הסלחנות ושנפשו יוצאת חוטא לאמת. אין כאן מקום לרגש.
מעשה כזה הוא לא תמים ובאים מנבכי הנפש האלימה של אותו ילד.
|
|
|
84. זה לא רק עניין של כבוד תלמיד-מורה, זה כבוד למבוגרים. בתקופה
שאני הייתי ביסודי ובתיכון, לפני 10 שנים, דברים כאלה בחיים לא היו קורים. ההורים של היום הם כישלון מוחלט והילדים שלהם כמובן גם כן. לא ברור במה ההורים היו עסוקים כשהיו צריכים ללמד את הילד שלהם כבוד בסיסי לבני אדם אחרים, דברים שכתובים שחור על גבי לבן בתורה ובכל מקום אחר שעם ישראל שואב ממנו את תרבותו, אבל צריך לשלול מהם את הזכות להיות הורים ולהעביר את הבן שלהם למשפחה אומנת!
|
|
|
85. אין שום בעיה, מהיום אתחיל להסתובב ברחובות
להפשיל לאנשים מכנסיים ולחפון שדיים לרוב, אקרא לדבר בשמו, מעשה קונדס, לא הטרדה מינית חלילה
|
|
|
86. יש לזרוק את התלמיד זבל הזה למוסד סגור
מערכת מפגרת שתמיד באה ומקלה לטובת העבריינים הרוצחים והאנסים.
דיי כבר!!! נמאס! איפה הביצים שלכם ? לשלוח את הטינופת הזה למוסד סגור!
שיירקב שם! זבל!
|
|
|
87. שימו לב שהמורה קיבל תמיכה מהמערכת רק אחרי
שפנה למשטרה .
וזו הצרה הגדולה שלנו המורים . אין לנו גב ממערכת החינוך ולא מההורים.
|
|
|
88. בטוח ערבי לא צויין עיר או בית הספר שלא יישמע ערבי
|
|
|
89. הפשיט גבר בכח = מעשה קונדס, היה עושה את זה לאישה = אנס
ככה זה במדנה מטומטמת , |
פשוט בדיחה רעה |
|
(18.02.13) |
|
|
|
משרד חינוך נורמאלי, היה מודיע שפגיעה במורה תגרור תביעה משפטית אזרחית בגיבוי מלא (כספי ומשפטי) של משרד החינוך. אם משפחתו של נער אחד תאלץ להוציא כמה אלפי שקלים מכיסה כדי לפצות על התנהגות אלימה של בן המשפחה, מייד תרד רמת האלימות. מפחד. ובאוירה של רתיעה מהפעלת אלימות, ניתן יהיה להפעיל ללא חשש חינוך מתמשך לכללי התנהגות במרחב הציבורי, ועם הזמן יהיה חלקו של החינוך במניעת אלימות גדול מזה של הפחד.
| |