|
צפיתי בהצגה ביום חמישי, ישבתי מרותקת, ואפילו אורכה של ההצגה ללא גרע ולו במעט מהנאתי המרובה.
|
|
|
2. איזה ביקורת נפלאה. שווה
|
|
|
3. מבקרת עיוורת מהערצה וביטול עצמי
כל כך ברור שהיא מעריצה אישית את היוצרים.....זה נשפך מהביקורת הזאת....מה שנקרא: אוביקטיביות
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
אכן - מעשה מרכבה ארוג לתפארת - בימוי ,משחק ,דמויות ,אוירה - יישר כוח
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
ספר מקסים, כבר מחכה לראות את ההצגה . הספר הנוסף שלו " לבד בברלין" מומלץ מאוד
|
|
|
6. 1טיראן משתמט עלוב נפש. לא ללכת ולא לפרנס את השרץ
טיראן משתמט עלוב |
|
|
(12.03.13) |
|
|
|
7. קראתי, אהבתי, ספר מעולה. אין קשר לישראל 2013
דמגוגיה בזויה. |
|
|
(12.03.13) |
|
|
|
8. ביקורת מדוייקת !
יוליה , |
תל אביב |
|
(12.03.13) |
מירב שוב שיחקת אותה !1
|
|
|
9. כנראה שצפיתי בפעם שכל השחקנים היו חולים
כי כשאני ראיתי את ההצגה, לדנה מיינרט היה קול מתחנחן שהיה קשה לשמוע. המשחק היה טוב (מלבד זה של דנה מיינרט), אבל הדיאלוגים הרדודים, חוסר הקשר בין חלקים שונים בהצגה לפעמים, והדגש המגוחך שניתן לנאצים (הו, נדחוף נאצים ונציג את התנהגותם כמגוחכת! כמה פרובקטיבי, מרענן ומקורי! רק שזו קלישאה שנוצלה עד תומה, ועכשיו פשוט ממשיכים איתה) מאוד מורידים את הרמה. זו לא הייתה חוויה תיאטרלית שלילית כ"כ אם היא לא הייתה נמשכת מעל לשלוש שעות. ממליץ לא לראות. אה, כמובן שאין שום קשר בין ישראל 2013 לגרמניה 1931-2. תוספת מיותרת.
|
|
|
10. חובה לראות!!!
אנונימי , |
תל אביב |
|
(12.03.13) |
הצגה נהדרת! קאסט משובח! הלוואי וכל ההצגות בארץ היו כאלו!!!
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
11. חבל שכולם צווחים שם לאורך כל ההצגה וזה מתכתב עם המציאות כאן
|
|
|
נכון שלהצגה לא מעט רכיבים טובים כמו משחק, המצאתיות, תלבושות ואנרגיה יצירתית של העושים במלאכה. רק דבר אחד קטן חסר בהצגה: אין מחזה. וכשאין מחזה, איתי טיראן לא יועיל, גם לא האנס פלאדה. אם אין מחזה, גם אין סיפור, ולכן כל העסק לא עובד ובסופו של דבר די משעמם. זה מסוג ההצגות שאפשר להיות גאים שעושים אותן, והיא בוודאי תקבל פרסים ומילגות, אבל חוץ מ"איכות" לתפארת, מעולם לא הרגשתי אדישות כל כך גדולה לגיבורים.
|
|
|
13. הצגה נפלאה. ביקורת מדוייקת
ההצגה הזו היא אחד משיאי התיאטרון הישראלי. הצגה מטלטלת, מרגשת, מצחיקה וכואבת. מגיע לה לקבל את שפע המחמאות של הביקורת - ולמעלה מכך. תודה לאיתי טיראן ולקאסט המנצח!
|
|
|
14. נדמה שהביקורת הזו קצת יותר מידי מופתית.
|
|
|
15. ביקורת שנראית ככתבת יחצנות של ג. יפית
כוחה של ביקורת טובה נמדד גם ביכולת למתוח ביקורת בונה. כאן הכותבת שיכורה מרכיבי ההצגה ואינה מסוגלת לפרספקטיבה ולהביט בנק' החולשה של ההפקה.
|
|
|
16. ההמלצה שלי: קראו את הספר
קראתי אותו לפני "לבד בברלין" ונהניתי מאוד. תיאור מדוייק, זעיר-בורגני של גרמניה בשראשית שנות השלושים, כשברקע כבר מתרגשת הסערה אבל הספר עוסק באמת בחיים של זוג צעיר שמנסה להתחיל לחיות חיים עצמאיים ולא מצליח. הדיוק של פלאדה בהעמדת הדמויות והמניעים שלהם, בחולשות האנושיות ובתיאור ה"תפאורה" כלומר הסיפור הגדול שמסביב מרתק.
|
|
|
17. אחת ההצגות הגרועות שראיתי
שחקנים מדברים באינטונציה מפגרת, הגזמה בוטה ולא טבעית במשחק, שגורמת לצופה מבוכה על גבול התחושה שהוא נקלע להצגת ילדים. אכזבה קשה וזאת על אף שגם את הספר לא מצאתי כיצירת מופת כמו שעשו ממנו.
|
|
|
18. וואו רק חיכיתי שזה ייגמר!
באמת הצגה גרועה עם כל אהבתי לאיתי טיראן
| |