כלכלה  צרכנות  שיווק ופרסום
ניקול ויעקבי: הדרך למעלה של מותגי הניקיון
ערן יסעור
פורסם: 27.03.13, 12:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות ב-29 דיונים
1. היתרון של ניקול הוא לא ב"חדשנות"
(27.03.13)
למי אכפת מחידושים והמצאות?
היתרון של ניקול הוא שהמוצרים שלהם פשוט יותר איכותיים משל המתחרים (וגם עולים יותר בהתאם).

ולא, אני לא מגיבה בתשלום, אלא סתם מישהי שניסתה כמה סוגים והסיקה מסקנות.
2. יעקובי
yoram ,   בית שאם   (27.03.13)
כשאומרים יעקובי כל מוצר בול אז זה בול, השנה גיליתי ונוכחתי לדעת חומרי הניקוי של יעקובי הם הכי טובים בשוק, פשוט חומרי ניקוי נפלאים שעושים את העבודה לקלה מאוד, ישר כח יעקובי.

נשלח מהסלולארי שלי
3. יעקובי
yoram ,   בית שאם   (27.03.13)
כשאומרים יעקובי כל מוצר בול אז זה בול, השנה גיליתי ונוכחתי לדעת חומרי הניקוי של יעקובי הם הכי טובים בשוק, פשוט חומרי ניקוי נפלאים שעושים את העבודה לקלה מאוד, ישר כח יעקובי.

נשלח מהסלולארי שלי
4. מה זה השטויות האלה?? רק סנו!
מיקי ,   תל אביב   (27.03.13)
איך אתה יכול לעשות כתבה על חומרי ניקיון מבלי להזכיר את החברה מספר אחת בתחום? כל מה שחוגלה ויעקובי עושים זה כדי לנגוסק בנתחי שוק המדהימים של החברה מספר 1 מאז ומתמיד סנו שהיא החברה המובילה בחברות שלא מוכרות מזון עם 22% נתח שוק

נשלח מהסלולארי שלי
5. ניקול לא איכותי במיוחד
שאני אשפשף   (27.03.13)
הם פשוט משקיעים הון בפרסומות ובגלל זה המוצרים שלהם יקרים יותר, ולא, הם לא יותר יקרים מסיבות איכות
6. המוצרים של יעקבי באמת מעולים.
א.ר ,   צפון   (27.03.13)
אפשר לסמוך עליהם. תמשיכו כך!
7. יעקובי - קשה להשגה
תמר   (27.03.13)
המוצרים שלהם באמת "בול" אבל לפחות באזור המגורים שלי בת"א קשה מאד להשיג את מוצרי הנקיון שלהם. כדאי שיהיו יותר קלים להשגה.
8. פאלאס תעשיות-יצרנית של כולם
משה   (27.03.13)
9. יעקבי
צבי ,   תא   (27.03.13)
עבדתי שם שנה בעל בית נצלן וקמצן מנצלים אנשים בלי בושה
10. יעקבי
שמעון ,   באר שבע   (27.03.13)
יעקבי מביא מוצרים שמתקדמים בעשור מול המתחרים
אני נהנה מאוד להשתמש בהם

נשלח מהאייפד שלי
11. ניקול חלשים
המנקה מבגדד   (28.03.13)
הסקוטצים של ניקול פשוט זוועה,לא עובד בסנו ולא בשום חברה אבל אין ספק שסנו מובילים ברוב המוצרים שלהם.חג שמח לכולם ושלא יעבדו עליכם

נשלח מהסלולארי שלי
12. יש פה בתגובות מגיב של אגרסיבי של ניקול
אתם חלשים   (28.03.13)
13. אין הבדל גדול בין רוב המוצרים
החלילנית   (28.03.13)
אני קונה תמיד את הזול ביותר..
14. יעקובי מוצרים טובים אבל סנו שלנו טוב יותר
ליאורה ,   מרכז   (28.03.13)


נשלח מהסלולארי שלי
15. מצחיק לראות איך החברות מגיבות לעצמן.
דני   (28.03.13)
רק מפגר לא יבין מה האינטרס של כל טוקבקיסט.
16. ידיים שמאליות
סמי ,   חדרה   (28.03.13)
פעם אמרו לי על מוצר של יעקבי שכל אחד עם ידיים שמאליות יצליח לקבל תוצאה מושלמת והם לא טעו...
17. כמה עולה כתבה שיווקית כזו?
פרסומאי   (28.03.13)
18. יעקבי כל מוצר בול
קובי בן עזרא ,   יקנעם עלית   (28.03.13)
מוצרים איכותיים שנותנים פתרונות לכל בעיות הניקיון .ופתרונות לצבע עץ וברזל


נשלח מהאייפד שלי
19. כבוד ליעקבי, אבל כדאי לצמצם בחומרי הניקוי
אור34   (28.03.13)
כל חומרי הניקוי המיובאים מכילים המון כימיקלים ועדיף לעבור למוצרים הטבעיים... מה גם שבעידן של עזרים רובוטיים כמו מנקה החלון WINBOT רצוי לוותר על התרסיסים של שמזיקים לבריאות...
20. ל8 ,פאלאס תעשיות מייצרת לכל החברות
מאיר   (29.03.13)
כל החברות מייצרות בפאלאס תעשיות את המוצרים שלהם,אתה עומד בסופר מול תבניות אלןמיניום,כל התבניות מיוצרות שם,שמים בכיס הקטן את כל היצרנים
21. ערן יסעור מומחה למיתוג ??
מהיר ועצבני ,   צפון   (29.03.13)
הכתבה זו בדיחה עצובה super brand ליעקובי זה כמו להגיד שסופר דרינק זה מותג על בתחום המשקאות עשית צחוק מעבודה שרשמת בסוף ערן יסעור מומחה למיתוג

נשלח מהסלולארי שלי
22. איש השייטק שעשה זאת עבור ניקול
חנן ,   הרצליה   (29.03.13)
עמית רוזנברג הוא זה שעשה את ניקול למותג! עכשיו הוא עודה זאת עבור חוגלה קימברלי העולמית!
אין כמוהו

נשלח מהסלולארי שלי
23. שטויות
אמיר ,   נתניה   (29.03.13)
אין עשן בלי אש! היום לפי החוק בשביל לפטר עובד צריך סיבה מספקת. כנראה שאתה לא עשית מספיק ואם ככה אתה מדבר, זה רק מצדיק שאתה ממורמר.
24. יעקובי פלצנות......מה רע אצל סנו יקר
צרכן ,   מרכז   (29.03.13)
אבל תוצרת ״כחול לבן״ חשוב מאד..

נשלח מהסלולארי שלי
25. פרסומת
פרסומת   (31.03.13)


נשלח מהסלולארי שלי
26. לצורך הכתבה רשמת כל מה שמשרדי היח"צ אמרו?
גוגו   (31.03.13)

כי ככה זה נראה. נהוג לגבות את הכתבה בנתונים ממקורות חיצוניים (יש האומרים שזה מוסיף נופך של אמינות).

יעקובי- אחרי התנערות שלהם ממוצר שכשל וגרם נזק (סוג של RTV), אני משתדל להתרחק מהמותג, כמעט תמיד יש חלופות טובות.

"יעקובי- כל מוצר בול? שיט!"

27. מכל הכתבה והאנקדוטות, מצאתי רק משפט אחד של טעם: תתמקדו בצרכן
אמא עובדת   (31.03.13)
מכל הכתבה שאורכה כמגילה, מצאתי רק משפט אחד של טעם, בסוף: להתמקד בצרכי הצרכנים. אותי כבעלת משפחה מעניינים רק 2 דברים:
1) שהמוצר יעבוד:יוריד שומן מהתנור, כתמים מהבגד, אבנית, וששקיות לא ייקרעו
2) מחיר סביר

לא מזיזות לי שטויות כמו צבע העטיפה של ניקול, או אגדות איך יעקובי ניקה את החלון של פקיד ממשלה...לא מעניין. לכל היותר זה יסקרן אותי לחפש אותם על המדף, אבל אם הם יקרים או שלא אהיה מרוצה מהניקיון - אז אמשיך הלאה למתחרים.
ותזכרו שהשוק בארץ קטן, כל המבחר הוא אולי 4-6 יצרנים, אז קל לי לזכור מה ניסיתי - ומוצר שנכשל אני אזכור ולא אפול שוב, ולא יעזרו לו עטיפות צבעוניות ולא סיסמאות שיווק.
28. אספר לכם את הסוד...
עובד ברשת מזון   (31.03.13)
הסוד הוא לא סוד המוצרים שלהם עושים את העבודה זאת אומרת איכותיים ברמה סבירה והעלות... פה בעצם קבור הכלב רוב המוצרים של ניקול לדוגמא נמכרים באותו מחיר כמעט של מותג הרשת שלרוב גם נמכר אלא אם המוצר לא עושה את העבודה אז לכל היצרנים המשווקים והמוכרים... יש לכם תחרות תמכרו בזול ותהפכו למספר אחד כולכם למדתם מנהל עסקים ולא יודעים כלום!!!

29. ניקל
ד   (03.02.20)
גלילי נייר המגבות שמגיעים ברביעיה או שישיה ירדו באיכותם החברה חוסכת עלינו והנייר דק יותר ואם רוצים לנקות שמשות מראות עם חומר הנייר מיד נירטב כי הוא כל כך דק שאין לו יכולת ליספוג רטיבות וצריך לכל ניקוי כמות גדולה של נייר מה שלא היה בעבר אני צרכנית גדולה של נייר מגבות מפסיקה ליקנות ניקל.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה