כלכלה  נדלן  חדשות הנדלן
888 אלף שקל לדירה בראש העין. מה הקאץ'?
הילה ציאון
פורסם: 14.10.13, 15:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 140 תגובות ב-79 דיונים
61. דוגמא-תתרחקו משוקולד
עם פיצפוצים ירד המחי   (14.10.13)
עם הזמן ירד לו המחיר כי היתרחקתם מה לא מובן תעשו חרם צרכנים על דירות השכרות ותראו שהם היתאבדו ולא יהיה שווה יהיה גרושים כמו בשנת 1999-1998בגרושים קנו דירות 2-3חדרים להשכיר היה 1000שקל כיום זה 3000למה שונה עשוי מיהלומים פיתאום רבותי לא לקנות לא להשכיר מי שיעשה כך נותן לפשע החופשי הזה להתקיים ולבעוט בכל העם היהודי זקנים נשים צעירים לא לקנות! תיהיו חכמים מספיק למהר ולהראות שיש צורך אז זהו תתאפקו שנה שנתיים ירד מחירים פיתאום כולם רוצים נכס פעם היה מודעות רק להשכיר תמשיכו להיסתפק במה שיש !
62. הבעיה בראש-העין תחבורה ציבורית גרועה עד כדי זוועה
פורום תח"צ ,   ראש העין   (15.10.13)
ראש העין (רה"ע), עתידה להגדיל את אוכלוסיית העיר מ- 40 אלף תושבים ל- 100 אלף, כבר נבנים כעת הבתים הראשונים מתוך 14,000 שיבנו בגבעות המזרחיות.
אבל אליה וקוץ בה, "שכחו" להכין לפני הבניה תוכנית אב לתחבורה וביחוד לתחבורה ציבורית (תח"צ), מה שאומר שאם היום המצב גרוע בעתיד תהיה קטסטרופה.
רה"ע ממוקמת בצורה אידיאלית על כל צירי התנועה הראשיים בלב השרון (כבישים 5, 6, 444, 571, 531, 481), וניתן להגיע ממנה בנוחות ובקלות לכל גוש דן, השרון והשומרון בדקות ספורות – ברכב פרטי.
לעומת זאת, באופן אבסורדי, התח"צ הקיימת מובילה ליעד אחד בלבד – פתח תקוה צומת גנים ציר ז'בוטינסקי, ובמשך זמן נסיעה רב. במצב זה הנסיעה אל ומרה"ע בתח"צ אינה ריאלית ליוצאים לעבודה (אפילו ליעדים הסמוכים לעיר), לתלמידים הלומדים בבר אילן, ת"א ואריאל, לחיילים, לנוער ולמבוגרים הרוצים לצאת לבלות ולמעשה לאף אדם.
החיסרון המובהק במקומות עבודה, בילוי, לימוד וספורט ברה"ע לא משאיר לתושבי העיר ברירה אלא לצאת ממנה, ולפיכך אנשים נאלצים לממן אחזקתן של שתים, שלוש (ולעיתים אף יותר) מכוניות למשפחה, ובכך תורמים מחוסר ברירה לעומס בכבישים, זיהום האוויר ותאונות דרכים, שלא לדבר על מחירי הדלק הנוסקים לשמיים. לעומתם, אנשים אשר אין ברשותם רכב פרטי מוצאים עצמם כבולים ומוגבלים ליעדים סמוכים למסלולי הקווים הקיימים; ולעיתים אף עלולים להפסיד את מקום עבודתם עקב איחורי האוטובוסים, שנוסעים במסלולים ארוכים ובלתי יעילים!
כל האמור מוביל לשינוי דמוגרפי בעיר הפועל לרעתה – צעירים מעדיפים לעזוב את העיר ורבים אינם רוצים אף להגיע ולהתיישב בה עקב ההוצאות הרבות על תחבורה.
יבוא משרד התחבורה ויגיד, אבל יש תחנת רכבת ברה"ע – נכון, אבל היא נמצאת מחוץ לעיר בשטח שיפוט של דרום השרון, כדי להגיע לתחנת הרכבת של רה"ע נוסעים 25 דקות באוטובוס. בדרך חזרה מהרכבת האוטובוס יוצא 10 דקות אחרי שהרכבת מגיעה, אח"כ נוסע 25 דקות. סה"כ 35 דקות. עם האוטו הפרטי לוקח לתושב נוה-אפק 5 דקות מתחנת הרכבת לבית. יש כאלה המחזיקים רכב נוסף רק כדי להגיע לתחנת הרכבת. למה אין קו אוטובוס לרכבת דרך כביש 5, למה שני הקווים 1 ו- 2 צרכים לנסוע דרך רחוב יהושע בן נון.
גם נסיעה לפתח תקוה לא יעילה, קווים 7, 17, 27 נוסעים אחד אחרי השני באותו מסלול דרך צומת גנים, למה אין קו דרך כביש 5 ?
מי שמשקיע היום בדירה ברה"ע - יפסיד. כי היום קונים דירת 4 חדרים במיליון וחצי ש"ח, כאשר עד לפני 4 שנים בערך היא עלתה 850 אלף ש"ח, ושנתיים לפני כן 600 אלף ש"ח. מי שקונה עכשיו נדל"ן ברה"ע שייקח בחשבון שזו עדיפות לאומית להוזיל את מחירי הדירות לפחות אל מתחת לרף 100 המשכורות - כשלב ראשון. למשכנתא כמובן יש להוסיף עוד 3000 ש"ח לחודש על החזקת שני רכבים פרטיים ללא תח"צ יעילה, לכן כרגע קניית דירה ברה"ע - לא אטרקטיבית.
63. פראיירים בואו לחברון
אכרם   (14.10.13)
בניתי דירה בחברון 11 חדרים בחצי מליון שקל
64. הבעיה בראש-העין תחבורה ציבורית גרועה עד כדי זוועה
שלום משה ,   ראש-העין   (15.10.13)
ראש העין (רה"ע), עתידה להגדיל את אוכלוסיית העיר מ- 40 אלף תושבים ל- 100 אלף, כבר נבנים כעת הבתים הראשונים מתוך 14,000 שיבנו בגבעות המזרחיות. אבל אליה וקוץ בה, "שכחו" להכין לפני הבניה תוכנית אב לתחבורה וביחוד לתחבורה ציבורית (תח"צ), מה שאומר שאם היום המצב גרוע בעתיד תהיה קטסטרופה. רה"ע ממוקמת בצורה אידיאלית על כל צירי התנועה הראשיים בלב השרון (כבישים 5, 6, 444, 571, 531, 481), וניתן להגיע ממנה בנוחות ובקלות לכל גוש דן, השרון והשומרון בדקות ספורות – ברכב פרטי. לעומת זאת, באופן אבסורדי, התח"צ הקיימת מובילה ליעד אחד בלבד – פתח תקוה צומת גנים ציר ז'בוטינסקי, ובמשך זמן נסיעה רב. במצב זה הנסיעה אל ומרה"ע בתח"צ אינה ריאלית ליוצאים לעבודה (אפילו ליעדים הסמוכים לעיר), לתלמידים הלומדים בבר אילן, ת"א ואריאל, לחיילים, לנוער ולמבוגרים הרוצים לצאת לבלות ולמעשה לאף אדם. החיסרון המובהק במקומות עבודה, בילוי, לימוד וספורט ברה"ע לא משאיר לתושבי העיר ברירה אלא לצאת ממנה, ולפיכך אנשים נאלצים לממן אחזקתן של שתים, שלוש (ולעיתים אף יותר) מכוניות למשפחה, ובכך תורמים מחוסר ברירה לעומס בכבישים, זיהום האוויר ותאונות דרכים, שלא לדבר על מחירי הדלק הנוסקים לשמיים. לעומתם, אנשים אשר אין ברשותם רכב פרטי מוצאים עצמם כבולים ומוגבלים ליעדים סמוכים למסלולי הקווים הקיימים; ולעיתים אף עלולים להפסיד את מקום עבודתם עקב איחורי האוטובוסים, שנוסעים במסלולים ארוכים ובלתי יעילים! כל האמור מוביל לשינוי דמוגרפי בעיר הפועל לרעתה – צעירים מעדיפים לעזוב את העיר ורבים אינם רוצים אף להגיע ולהתיישב בה עקב ההוצאות הרבות על תחבורה. יבוא משרד התחבורה ויגיד, אבל יש תחנת רכבת ברה"ע – נכון, אבל היא נמצאת מחוץ לעיר בשטח שיפוט של דרום השרון, כדי להגיע לתחנת הרכבת של רה"ע נוסעים 25 דקות באוטובוס. בדרך חזרה מהרכבת האוטובוס יוצא 10 דקות אחרי שהרכבת מגיעה, אח"כ נוסע 25 דקות. סה"כ 35 דקות. עם האוטו הפרטי לוקח לתושב נוה-אפק 5 דקות מתחנת הרכבת לבית. יש כאלה המחזיקים רכב נוסף רק כדי להגיע לתחנת הרכבת. למה אין קו אוטובוס לרכבת דרך כביש 5, למה שני הקווים 1 ו- 2 צרכים לנסוע דרך רחוב יהושע בן נון. גם נסיעה לפתח תקוה לא יעילה, קווים 7, 17, 27 נוסעים אחד אחרי השני באותו מסלול דרך צומת גנים, למה אין קו דרך כביש 5 ? מי שמשקיע היום בדירה ברה"ע - יפסיד. כי היום קונים דירת 4 חדרים במיליון וחצי ש"ח, כאשר עד לפני 4 שנים בערך היא עלתה 850 אלף ש"ח, ושנתיים לפני כן 600 אלף ש"ח. מי שקונה עכשיו נדל"ן ברה"ע שייקח בחשבון שזו עדיפות לאומית להוזיל את מחירי הדירות לפחות אל מתחת לרף 100 המשכורות - כשלב ראשון. למשכנתא כמובן יש להוסיף עוד 3000 ש"ח לחודש על החזקת שני רכבים פרטיים ללא תח"צ יעילה, לכן כרגע קניית דירה ברה"ע - לא אטרקטיבית.
65. ביבי שנואה נפשי
הבועה תיתפוצץ   (14.10.13)
לכם בפרצוף
66. כל הדירות יקנו עובדי חב חשמל מקורות רכבות נמלים חבר
(15.10.13)
כל השאר ימשיכו לאכול חרא ולהיות עבדים שלהם
67. שכחתם לציין שהפרויקט פחות מקילומטר מהקו הירוק
בן   (14.10.13)
68. זיל הזול
מינוס בבנק   (14.10.13)
לאיזה מצב הגענו מליון שקל נחשב זול ???
69. אמרת פקקים ,אמרת הוד השרון
אורי   (14.10.13)
מתחם 1200 שנקרא מגדליהו עומד להתאכלס ,וכשזה יקרה אתם מוזמנים לראות רב פקק.
70. זאת דירת כוך של 75 מ"ר במחיר מבצע עלק של 900 אלף שח
עובדים עליכם ישראלים   (14.10.13)
71. 75 מ"ר ב900 אלף בראש העין ועוד קוראים לזה מבצע???
עושקים אתכם   (14.10.13)
עד מתי תמשיך גניבת הדעת של חלאות ההון?
72. מה שישאר ל"ציבור הרחב" יעלה החל ממיליון ל75 מ"ר
ארץ אוכלת יושביה   (14.10.13)
73. יקר מדי - אל תקנו כלום!!!
אריק   (14.10.13)
יקר מדי - איזה טירוף זה לקנות 3 חדרים ב 1 מליון שקל??? אל תקנו כלום תיבשו אותם עם הדירות עד שיורידו מחירים, לנו יש את הכוח להשפיע.
74. 3 חדרים החל מ--750000 ש"ח בקרוב לכולם חכו ותרוויחו
חיים ,   אשדוד   (14.10.13)
אל תרוצו כמו עדר בקרוב כל אחד יוכל לרכוש שם דירות 3 חדרים החל מ- 750000 ש"ח
התרגיל של מכירה מוקדמת לגופים שונים עבד פעם מצוין במחירי פריסייל
היום כבר הציבור לא פראייר ולא מאמין לזה
המיתון שמכה בנו כעת יגרום לקבלנים למכור ומהר בכל מחיר
חכו ותרוויחו עצת מומחה !!!!
75. מה פירוש .
321   (16.10.13)
שם העיר --ראש העין . ה-ע-. בגל שיש הרבה --- תימנים.
76. מה הקאץ'?
(18.10.13)
עיר של תימנים.
77. תגידו תודה אחרי שתציצו.
ב.א ,   תל אביב   (18.10.13)
המשק בהאטה לקראת מיתון. ישנם גם פיטורים במקומות שהתקשורת לא מפרסמת. עסקים קטנים בקשיים וחלקם נסגרים כיון שלא עומדים בהוצאות הגדולות. הממשלה תמשיך להוריד את הריבית עוד 3-4 פעמים ואז התרופה המדומה הזאת כבר תיגמר והאנשים יבנו בסוף שאין לאוצר יותר אפשרות לחלוב את העם, ולכן כרגע אל תרוצו לקנות על הנייר ,ישנם קבלנים שפשטו את הרגל או בדרך לשם. משבר האשראי במשק בפתח ומשק כולו בסכנה ממשית.
78. חבר
פפי   (19.10.13)
לבעלי הפנסיות המנופחות [חברי חבר] מיליון שקל זה כסף קטן לכן הם הראשונים ליצירת ביקוש פיקטיבי . לא תישאר שם דירה לאחרים.
79. למה לא נותנים עדיפות לזוגות צעירים???
בן   (19.10.13)
מבצעי חבר לדיור נהיו מבצעים לאנשים עמידים שרוצים להשקיע, הסיכוי לזוג צעיר לקנות שם דירה שואף לאפס, כבר שלושה פרוייקטים אני מנסה ולא מצליח לקנות
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה