סביבה ומדע  לימודים  לומדים וחושבים קדימה
תלמידו של הזוכה בנובל: "הוא מיוחד במינו"
אביב ברטלה
פורסם: 15.10.13, 21:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות ב-4 דיונים
1. מתי באקדמיה יהיו כאלה?
פוגני   (15.10.13)
אולי הרמה של הסטודנטים תיהיה יותר מקצועית.
כאן רוב המרצים מבקשים להקי את הדברים שנלעסו כבר, אין מעוף אין יצירתיות בעבודות הסמינר בתארים הנמוכים.
נכון לא כולם מסוגלים, אבל אם יתחילו בעממי, בתיכון, וימשיכו באקדמיה , נרוויח .

הצרה שהתגמול למורים מרצים כל כך זהום שלמי יש חשק להשקיע, וזו הסיבה שהרמה כל כך מבישת.

נשלח מהסלולארי שלי
2. בצדק נשארים בארץ
אברהם מורן ,   דרום   (16.10.13)
אני מכיר חוקרים שקיבלו הצעות מפליגות באר"הב וסורבו לקבל מעבדה בוויצמן.הם נשארו בארץ לא רק בגלל "ציונות".הם חשבו וגם אני חושב שהחיים בארץ יותר נעימים ויותר מעניינים.לא כל אמריקה היא ניו יורק...רב הערים משעממים ...רחוק מהבית ללא קשרי משפחה קרובים.איש לנפשו .לא הכל כסף ורמת חיים לא נמדדת רק בהכנסות ותנאים כלכליים
3. כמה חבל שהתאוריה שלו לא נכונה...
כלכלן מהחיים   (16.10.13)
תאוריית השוק היעיל לא נכונה. אם היא הייתה נכונה לא היו נוצרות בועות בנכסים מכיוון שהמידע לגבי ה"בועתיות" היה מתגלם בירידת ערך מראש. זה בדיוק המחקר של שילר, הזוכה השני בנובל. שוקי מניות, ואנשים בכלל, נוטים לעודף אופטימיות לקראת השיא ובעודף פסימיות בתחתית. אנשים כמו באפט וגרהאם לפניו ניצלו זאת לטובתם במשך שנים.
4. יוגי'ן פאמה אכן איש מיוחד.
שושי   (16.10.13)
ומי שמעונין לדעת עוד על מחקריו ומדוע זכה בפרס, תבקרו בבלוג של קוש'ריין (שהוא במקרה גם נשוי לבת של פאמה): The Grumpy Economist
מומלץ.
חזרה לכתבה