רכב  תחבורה ציבורית
רכבת מהירה לאילת: ח"כים מנסים לבלום את הפרויקט
ynet
פורסם: 17.10.13, 13:34
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 274 תגובות ב-178 דיונים
1. עוד ספין מלוכלך מבית היוצר של ישראל כץ, רני רהב של הפוליטיקה
רן לוי   (17.10.13)
2. כי מעשה נכון במחשבה תחילה
(17.10.13)
3. מיותר.
חפר   (17.10.13)
4. כרגיל אוכלי החינם האלה יטרפדו כל מיזם חיובי !
גל   (17.10.13)
יש להם תמיד זמן ! בירוקרטיה זה חלק מהכח שלהם . לא למהר כי אוליי זה יצליח ומישהו אחר יקבל קרדיט

כך גם דאגו לטבע ולחבורת טייקונים בנקים וכ"ו במקום לאזרח הקטן ...
5. לפי רשימת החכ"ים המתנגדים - כנראה שהפרויקט ראוי מאוד
אלי   (17.10.13)
הם יהיו נגד כל דבר שהיא לטובת המדינה ותושביה.
6. סוף סוף משהו עוצר את שר התחבורה בטירוף שלו...
בועז ,   צפון   (17.10.13)


נשלח מהסלולארי שלי
7. לא עדיף להשקיע את הכסף הזה בתחבורה ציבורית בגוש דן???
(17.10.13)
8. רכבת בתל אביב
תל אביב   (17.10.13)
קודם תבנו בתל אביב יא מדינה של גמורים כולכם גמורים איך הגיוני שבמדינות הכי עניות יש רכבת תחתית ולנו אין לא מבין יא מושחתים
9. סוף סוף מישהו עוצר ומחרב לישראל כ"ץ את האופוריה והחלום הרטוב
קורא   (17.10.13)
די לגחמות של ישראל כ"ץ
10. חבורת מזיקים לציבור. תבנו כבר!!!
(17.10.13)
במקום להיות יעילים אתם רק מייצרים בלגן ובירוקרטיה.
11. תבדקו , אם חברי הכנסת הנ"ל קיבלו שוחד מחברות התובלה !!!!!
דוד ,   נגב   (17.10.13)
תושבי הנגב מעוניינים רק בפיתוח הנגב!!! והרכבת זה נדבך חשוב לזה ( ראו - ארה"ב במאה ה - 19 ) למרות שעברו רק 200 שנה !!!!!
12. אסור לשאול את הציבור, הוא תמיד יתלונן וכלום לא יזוז.
אריק ,   ת"א   (17.10.13)
אם תשאל את הציבור אם הוא מסכים לאיקס הוא יתבכיין ויגיד עדיף להשקיע כסף על האינטרס שלו ובמדיניות הזו כל חידוש בארץ בא פעם ביובל. הצבענו לחכי"ם כדי שיקחו החלטות אז הם יחליטו מה נכון ומה אחראי, כי הציבור בור ורק יודע להתלונן ומעודד מאבקים ומריחות שווא.
13. מגלומניה מיותרת
יובל   (17.10.13)
תכנית הרכבת לאילת היא מגלומניה מוטרפת, ללא שום הצדקה כלכלית.
מסילת הרכבת תשמיד כל מרחב פתוח וערכי בנגב, וכל סיפורי ה"תחליף לתעלת סואץ" יהפכו את אילת מעיר תיירות לעיר נמל ומשאות. לריף הנפלא לא יהיה סיכוי כנגד פיתוח נמל מסחרי. לתושבי אילת תיעלם השלווה, ולנו ייעלם באופק המפלט האחרון יחד עם סיני.
כמה נוסעים מגיעים לאילת מידי יום? האם זה מצדיק פרוייקט של מיליארדים, או שאולי מחיר הנסיעה שלנו אמור לכסות זאת? ואז כרטיס רכבת יעלה 500 שקל? כבר עדיף אוטובוס. גם היום הטיסות לאילת לא מלאות, האוטובוסים ריקים, די לעבוד על הציבור ולבזבז כספי מיסים במגלומניות!!!!!
14. מה זה "דיון ציבורי", לכל הרוחות? זו ממשלה שנבחרה ע"י העם!
אתם מיעוט שבמיעוט ,   לא שואלים אתכם בכלל   (17.10.13)
15. הממשלה לא מובילה. מחול שדים פופוליסטי אצל כל פרויקט לאומי
פול   (17.10.13)
16. אינטרסנטים מנסים לבטל את הפרוייקט בכל דרך אפשרית
(17.10.13)
17. מידע חלקי
מתכנן רכבות   (17.10.13)
אפשר להתווכח על נחיצות הרכבת.
אבל, יש לציין שתהליך התכנון, מהכרות אישית, נעשה עד כה באופן יסודי גם מהבחינה הסביבתית. כולל הסטת תוואי באזורים רגישים, מעברים לבע"ח, שיקום נופי, התחשבות מקסימלית בתוואי נחלים קיים, נצפות וכו'. ושוב, יותר יפה בלי- אך זה כבר דיון אחר.
18. כמו בכול פרוייקט רבים מי יגזור קופון וכמה,זה מה שמעניין אותם
עופר ,   מרכז   (17.10.13)
19. תפרסמו את התקציב לבניית הקו הזה. אחרי זה נדבר האם זה שווה.
ד.א.   (17.10.13)
בניית הקו המיותר הזה תעלה עשרות מיליארדי שקלים למדינה.
וכל זה כדי שתושבי מדינת תל אביב יוכלו להגיע מהר לבית המלון שלהם באילת.
הרי אם זה היה בשביל לעודד תעסוקה בדרום, היה הרבה יותר זול להטיס אנשים במטוס הלוך וחזור כל יום.
20. השאלה האמיתית-האם הוא מיועד לנמל אילת או לתיירים לאילת?-ספין
השאלה האמיתית ,   למה הקו לאילת מיועד?   (17.10.13)
לפי דעתי יש פה ספין חבל על הזמן
הרי רכבת לאילת לתיירות הקו לא רווחי(אלא אם תהיה "רכבת לילה" שלא עוצרת בדרך-ישירה)
יש פה ספין להפוך את אילת לעיר נמל כמו חיפה ואשדוד!!!
כאשר הקו החדש לא יכסה את העלות-יאריכו את המסילה לנמל אילת ואז יהרסו את החוף הדרומי ואת הריף שגם ככה פגוע!!!

21. הרכבת צריכה להגיע עד צומת הערבה ומשם לטפס לכיוון דימונה
לא פוגעים בטבע   (17.10.13)
ומכביש הערבה היא יכולה להמשיך פונה עד קרית 8
22. רק לא מפריעה להם הבנייה הבדואית הפרועה על מאות אלפי דונמים
(17.10.13)
23. ברור שאינטרסנטים ירוויחו
כלכלן   (17.10.13)
לדוגמה, אגד, ששולחת לוביסטים מלחיצים בטירוף כדי שתוכל לשמר את הקווים הרווחיים לאילת מכל הארץ. כל נסיעה לאילת וממנה מניבה לאגד אלפי שקלים. כנ"ל חברות ההובלה והשינוע שמובילות סחורוח ובמיוחד מכוניות. ומעל לכולם עומד האינטרס של מצרים לביטול התכנית כי קו כזה ייתר את תעלת סואץ
24. הצעת דיון ציבורי רציני ושקיפות מלאה נועדו לתקוע את הפרויקט
אבי   (17.10.13)
25. ביחד נתקע את הפרוייקט הזה !
אגד ,ארקיע,משאיות   (17.10.13)
26. מי שירוויח זה מפעלי ים המלח בבעלות האחים עופ
gggg   (17.10.13)
מי שירוויח זה מפעלי ים המלח בבעלות האחים עופר, שיקבלו רכבת לנמלי הים.
גם הפוספטים בנחל צין ירוויחו.

כל השאר יפסידו (אולי ישראל כץ וביבי ירוויחו)
27. דורון: חברות התעופה, חברות הדלקים..
תומר   (17.10.13)
28. שגעון
אריק   (17.10.13)
צריך רכבת תחתית בכל גוש דן-לא קלה תחתית !!
זה לפני כל פרויקט מגלומני מיותר.
29. למי שלא הבין העדיף שהפרוייקט יתקע
עמית   (17.10.13)
בדרך הזאת גם יגנבו לנו כסף כי אין תכנון נכון ומדוייק
וגם יהרסו את הטבע,שלאף אחד ממש לא אכפת ממנו
30. ישראל כץ , כביש 789 העולה לגולן על מצפונך , תזכור הרוגים זה
עוזי   (17.10.13)
ענין של ימים

שלא תגיד לא ידעתי
שלא תגיד הגורם האנושי
שלא תגיד החברה לתשתיות

עשה מעשה מידי
תן הנחייה מידית לתיקון
כבר עכשיו יש קטעים שיש צורך לעבור לנתיב השמאלי כדי להשתמש בדרך .

על אחריותך , על מצפונך .
תגובות נוספות
חזרה לכתבה