רכב  תחבורה ציבורית
קו המטרונית בגוש דן - אין שום בשורה, להיפך
גיל יעקב*
פורסם: 09.08.14, 23:35
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 275 תגובות ב-194 דיונים
1. הכל ממש בסדר
ירבוע   (10.08.14)
לא חשבנו באיזושהי פינה נסתרת בליבנו שאוטובוס מלוקק יביא איתו בשורה כלשהי.
אני רק מקווה שלנכדים של הנינים שלי תהיה רכבת.

מערכת התחבורה הציבורית בארץ - פשוט גאווה.
2. קשקוש כמו המטרונית
נהגוס   (10.08.14)
3. הבוי לנו !!
ניצה   (10.08.14)
אם לא תהיה תחבורה ציבורית הגיונית לא תיפתא בעית הדיור !
4. לא מדוייק..
צ   (10.08.14)
נסעתי בקו החדש לפחות 5 פעמים השבוע בין רמת גן לתל אביב. אמנם אין שיפור משמעותי בזמנים, אבל במשך יותר משבוע היו דיילים שהסבירו על הקו, אין יותר תור בעליה לאוטובוס, הקו יותר מרווח ולא צריך להידחס כמו בקו 51 והתשלום באשראי הוא יתרון לרוב האנשים כי אין צורך להוציא כסף במיוחד. בסך הכל שיפור תנאים.
5. ישראל כץ,שר התחבורה מהגרועים.לא שיפר כבישים אדומים .ולא
תחבורה צבורית.פאשלה ,   ברכבת בת"א,מיליארדים   (10.08.14)
ישראל כץ,שר התחבורה מהגרועים.לא שיפר כבישים אדומים .ולא תחבורה צבורית.פאשלה ענקית ברכבת הקלה בת"א, שעלתה לנו אזרחי המדינה מיליארדים
6. המדינה רוצה שתיסעו במכוניות פרטיות. נקודה.
אזרח מיואש   (10.08.14)
המדינה מרוויחה הון עתק בכל שנה בזכות המסים על הדלק ועל הרכבים החדשים שנמכרים. אין לה כל אינטרס שאנשים יעברו לתחבורה ציבורית. זה הכל.
7. המדינה חולבת אותנו מכל צד במיסים שונים ומשונים
אני   (10.08.14)
וכלום לא מתפקד פה

לא ביטחון, לא כלכלה, לא רפואה, לא חינוך, לא תחבורה

נשלח מהסלולארי שלי
8. דן תפסו את תושבי המדינה בתחבורה ולא מרפים.
אמפסיז   (10.08.14)
9. לא רק ביבי אפס. גם כץ אפס.
ערן   (10.08.14)
10. סביר שהקו מועיל לפחות במידת מה. אבל מה שבטוח מראש - תלונות
ישראל   (10.08.14)
רק בשביל הניסוי הייתי מפסיק את הקו לאחר חצי. האם המתלוננים היו חוזרים בהם ומשבחים שהפסיקו ? לא. על כל דבר מתלוננים. זה הפרופיל הלא מחמיא של הטוקבקיזם בישראל.
11. מקום לשבת יש? אז תשתקו וחכו קצת
מיכה   (10.08.14)


נשלח מהסלולארי שלי
12. כי הימין נכשל בכל מה שהוא עושה
(10.08.14)
13. ובמקביל, שופכים מילארדים על קו רכבת הזוי לבית שאן. בלי לפגוע
ג'ורג'   (10.08.14)
14.  .תפסיקו להיתלונן
טירן   (10.08.14)
כל מה שעושים תלונות תפסיקו להכניס פוליטיקה לכל דבר מה אשם כץ שאין רכבת קלה בחיפה המטרונית פועלת בצורה מדהימה ויש צורך בשיפורים לאט לאט סבלנות לא קונים בשום חנות
15. מעניין כמה בוזבז עד היום בלתכנן את הרכבת הקלה....
locoblanco ,   jerusalem   (10.08.14)
אני מעריך שכבר מאות מיליונים נכנסו לכיס של אנשים שלא עשו כלום ורק דיברו כל היום.
16.  המדינה זאת בלוף אחד גדול. אין כאן כלום,
אנשים חיים כאן בסרט   (10.08.14)
17. שר התחבורה הצליח ובגדול
נועם   (10.08.14)
לסדר ג'ובים, הרבה הרבה ג'ובים לחברים שיסייעו להיבחרו שוב בבחירות במרכז הליכוד.
תוצאות עבור התושבים? באמת את מי זה מעניין
18. כץ יבוא מחר מחייך, יצטלם ויגזור סרטים-כי רק בזה הוא טוב
(10.08.14)
19. מזה קו o1o
(10.08.14)
20. לגבי התשלום זה לט שונה מהרכבת הקלה בירושלים
ירושלמי ,   ירושלים   (10.08.14)
שאי אפשר לנסוע בה עם כרטיס מעבר ללא כרטיס רב קו.
21. הליכוד אינו מסוגל להרים פרוייקטים, רק מסים
מהפח 77   (10.08.14)
22. מטעמי החיסכון גנסתי כרטיסי אשראי - אז מה עכשעו?
קטי   (10.08.14)


נשלח מהסלולארי שלי
23. צריך מצלמה
צריך מצלמה   (10.08.14)
צריך לשים מצלמה באוטובוסים, בצורה מובנת מקדימה... בכל פעם שתהיה הפרעה לנתיב שאוטו לא מורשה יכנס לנתיב אז האוטובוס ידווח על האוטו הזה ויהיה תיעוד על כל. רק ככה ילחמו בכל העברייני תנועה האלה
24. מצאתי את ההבדלים...
דניאל ,   מרכז   (10.08.14)
למטרונית בחיפה יש מסלול משלה, ובתל אביב אין. צדקתי?
25. פרטי
פ   (10.08.14)
אם היה אדם פרטי שמבין את הצורך של האנשים הוא היה פותח קווים כאלה/ רכבת
ואולי לו זה לא היה לוקח שנים
כי הרי גם לו היה אינטרס שזה יצא לפועל
יכול היה לעשות טוב לכולם

נשלח מהסלולארי שלי
26. הקו איטי יותר מהחלופות...נתקע בז'בוטינסקי מלא זמן
נוסעת מתמידה   (10.08.14)
נסעתי בקו 40 (שיש לו מסלול משותף עם קו 1 לאורך זבוטינסקי ועד לעזריאלי).
בתחילת הנסיעה בזבוטיסקי קו 1 היה לפנינו ובסוף הנסיעה (בעזריאלי) קו 40 השיג אותו בהרבה.
והסיבה לאיטיות של הקו החדש היא שקו 1 מעלה בתחנות הרבה נוסעים בדיוק כמו קו 51 ובנוסף הוא גם רחב יותר, מה שמקשה עליו לצאת מתחנות.
כמו שהזכירו לפני, אין לקו נתיב ציבורי, והוא למעשה נוסע בדיוק כמו שאר האוטובוסים, רק שהוא בא בתדירות גבוהה יותר.
זה פשוט קו 51 עם יותר מקום (התדירות של 51 היתה גם כך גבוהה).
באופן כללי הייתי ממליצה למי שיש אפשרות לנסוע בקווים שעוברים דרך אבא הלל, לא לעלות בכלל על הקווים שעוברים דרך זבוטינסקי. זה פשוט פקק אחד גדול.
צריך לעשות קו שייסע רק בנתיבים ציבוריים ואז באמת תהיה פה בשורה.
בקו החדש אין שום חידוש, למעט העובדה שיש לו תדירות נורמלית בניגוד לשאר הקווים.
27. חבר כנסת כץ מתי כבר תתפטר?
(10.08.14)
28. ישראל חייבת דחוף רכבת תחתית !
טל   (10.08.14)
מתי כבר יהיה לנו רכבת תחתית נורמלית במדינה הזאת.
תל אביב היא עיר שחייבת דחוף רכבת תחתית ושנים זה תקוע בגלל הבירוקרטיה המעפנה שלנו.
29. אתם תמשיכו לחשוב שאתם עם מיוחד ואור לגויים
(10.08.14)
בפועל אתם מדינת עולם שלישי לכל דבר ועניין.

נשלח מהסלולארי שלי
30. נתיב תחבורה
חגי   (10.08.14)
ציבורית צריך להיות במרכז הכביש ולא בצד ימין
תגובות נוספות
חזרה לכתבה