רכב  משפט וצרכנות
איזו מכונית הכי חסכונית בישראל - ynet בודק
ynet
פורסם: 23.01.15, 12:36
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 384 תגובות ב-230 דיונים
91. חבל שחסרים מספר רכבים
מישהו   (23.01.15)
כמו סוזוקי אלטו: 30 ליטר לכמעט 600 ק"מ
או הונדה ג'אז: 40 ליטר לכמעט 650 ק"מ
גם על הקיה פיקאנטו לא רשמתם כלום..
92. כתבתם בכלל אם זה לידני או אוטומט או רובוטי?
מה זה השטויות האלו   (23.01.15)
94. סוזוקי סוויפט כבר 4 שנים 1 ל-18 מחוץ לעיר
דנה   (23.01.15)
1 ל-15 בעיר. תענוג
95. אני יודע שפה,אני
(23.01.15)
משלם דולר שמונים ושש לגלון אחד.החישוב לישראלים הוא,8 שקל ל4 ליטר.חחחח העיקר על המילקי אתם הופכים עולמות.

נשלח מהסלולארי שלי
96. סקודה
יאנה ,   כרמיאל   (23.01.15)
יש לי סקודה אוקטביה 1800tsiוהיא לא חסכונית בכלל אבל רכב סוף

נשלח מהסלולארי שלי
97. קטנוע 250 סמ"ק. ממוצע של 28 ק"מ לליטר. אבל מתקזז בביטוח של
ערן   (23.01.15)
כ4K בשנה.
98. לשמאל לא באמת איכפת להוריד מהמס על הדלק, להפך
מצביע מרץ   (23.01.15)
זה דווקא אחד המסים שאני אישית חושב שאין צורך להוריד,
פשוט צריך להציע לאזרחים אלטרנטיבות אחרות לרכב הפרטי.
99. יש לי מאזדה CX-5 חדשה מנוע 2000 , 20 ק"מ לליטר בעיר
עבודות בניה עופר   (24.01.15)
חחחהה כי זה לא בישראל והדלק עולה חצי המחיר מישראל
100. שכחו כמה מכוניות
ניצן   (24.01.15)
מה עם נניסאן ארו מיקרה, אני עושה איתה 1:17 , חסכונית בטירוף, מה שממקם אותה במקום ה2, לכאורה בהנחה והמקום הראשון אכן כזה,מה עם קיה פיקנטו, שברולט ספארק? מעניין כמה שילמו בשביל נתונים מוזרים ומוטים שכאלו....

נשלח מהסלולארי שלי
101. הונדה אקורד היברידית 21 קמ/ל
אני   (24.01.15)
200 כס. מושב אחורי ענק, מפוארת, מתנהגת כמכונית מרוץ. מכונית מושלמת.
102. שתי הערות
אודי   (23.01.15)
הונדה CRV בממוצע 1 ל 11.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת מתונה במצב eco לאורך כ 50000 ק"מ
סקודה רומסטאר - סביב ה 1 לכ 15 ק"מ לליטר ברכב בן ארבע שנים לאורך כשלושים אלף ק"מ
103. חולק איתכם מנסיוני: קיה פיקנטו 14.7-15.2
עופר ,   חיפה   (23.01.15)
קניתי פיקנטו 1.2 אוטומטית חדשה לפני פחות משנה. נהג יחיד. עשיתי 15000 ק"מ, בערך חצי חצי עירונית ובין עירונית. בודק באדיקות כל תדלוק, וגם תקופתית. עושה כמעט תמיד סביב 14.7. לפעמים מגיעה ל 15.2. אם נוסעים רק בינעירוני עושה 16.5. כל זה באופן נסיעה רגיל, ממש לא ספורטיבי, נוטה לכיוון הנהיגה החסכונית.
אשמח שכל בעל אוטו יכתוב מנסיונו האישי וככה נדע.
104. כתבה מצויינת ונכונה. עם סניק קשישה יש באמת חסכוניות
רוכב בודד   (23.01.15)
הרבה שנים עם רנו סניק - ואכן הרכב חסכוני, במיוחד יחסית למקבילות ומשפחתיות.
מנוע בנזין, 10 שנים פלוס , תחזוקה הכי שגרתית לפי הנחיות יצרן (טיפול כל כשנתיים) ולא במוסך יבואן - עדיין במהירות סבירה בבין עירוני (נגיד באזור החוקי) כ-15 ק" לליטר. אומדן בלבד לנסיעה עירונית (כי אין אמלי נסיעה עירוטנית רצופה במשך ימים) כ- 10-11 ק"מ ללילטר.
תנהגו נכון וחסכוני ותראו שאפשר להגיע לנתוני צריכה סבירים וחסכוניים, אם ממ שמשתלדלים אפשר להשיג גם עם רכב ותיק - נתון טוב יותר מנתוני יצרן.
105. סקודה סקודה וסקודה!
יצחק ,   מרכז   (23.01.15)
אין על הסקודה. האוקטביה והפאביה הן הכי טובות בשוק כרגע גם מבחינת צריכת הדלק וגם מבחינת העוצמה והנוחות שלהן.
כרגע אני עם פאביה ידנית, בתוך העיר 1/16. ובינעירוני יכול להגיע גם ל-1/20..
רכב מדהים זול ונוח.
מאזדה זוללת. וכך גם ה-i20 מניסיון הייתה אצלי שנה והעפתי אותה אחרי שזללה 1/10 בימים טובים. פשוט בדיחה.
לא לשכוח שהכל תלוי גם בתרבות הנהיגה שלנו....
106. רק טויוטה פריוס הייבריד
טיטו פרי ,   על הכביש   (23.01.15)
אני עם הטויוטה פריוס ההיברידית עושה בממוצע 22–25 ומגיע גם ל– 30 ק''מ לליטר.
למה היא לא מופיעה ברשימה? אין לי מושג... רכב כייפי.
107. מצאו אצלנו גז בכמויות אדירות ואיפה הוא בתחנות הדלק 2 ש ליטר
תחליפו כבר את ביבי   (23.01.15)
109. יש לי רכב הונדה סיויק החדשה ואני אומר לכם זבל רכב בצריכת דלק
עמית   (23.01.15)
יש לי רכב הונדה סיויק החדשה ואני אומר לכם זבל רכב בצריכת דלק
110. יש לי ספארק 20 ק"מ לליטר בנסיעה לכרמיאל וחזרה מסתבר שקובע
ע ,   י-ם   (23.01.15)
מישקל הרכב {הייתי לבד} המהלך {5} כביש 6 {לא כל הדרך} מספר הרמזורים בגליל וכמובן
מנוע 1208 .
בזמנו היה לי מגאן שהראה צריכה של 5 ליטר על כביש ישר ל 100 ק"מ אבל במהירות 110 בדיוק מה שהיה גורם לרפורט על הרבה כבישים.
111. יש לי 12 שנה סיאט קורדובה מנוע sdi 1.9 דיזל....נחשו הצריכה.
רן ,   רחובות....   (24.01.15)
20 קמ' לליטר סולר....סוגרת 400kkm לא הגזמתי....אני נוסע 40k בשנה.....
112. לא בטיחותי
אבי ,   מרכז   (24.01.15)
1:30 זה גם הסיכוי שלך להיפגע בדרכים. חוסר יציבות, איבוד שיווי משקל, חפצים זרוקים בשוליים (שם אתם הכי אוהבים לנהוג) כל זה לא שווה את ה 1:30 כשיש היום רכבים שעושים 1:20..

נשלח מהסלולארי שלי
113. יש היזכור של סוויפט.תקראה שנית
דינה   (24.01.15)
114. מקום טוב
עופרקיקו   (24.01.15)
רנו פלואנס מנוע 2.0 מודל 2010 + מודל 2014 מטופלות כמו שצריך. חסכוניות,א מ י נ ו ת מאד עם עצמת מנוע
115. שם
אני   (24.01.15)
טויוטה קורולה ועוד יצרנים מכוניות טורקיות....
116. מהרכב זה חוסך דלק.
להוציא ציוד מיותר   (24.01.15)


נשלח מהסלולארי שלי
117. מה עם קשקאי???
עני ,   תא   (24.01.15)
תמוהה שלא נמצא ברשימה..
שלי בממוצע עושה 1:11
מחוץ לעיר גם 1:20
מדובר על הדגם הקודם מנוע 2000
לא הדגם החדש עם המנוע הקטנטן והמגוחך...
118. לכל המגיבים הנתונים מתייחסים לאותם תנאי נהיגה- המציאות משתנה
אמיר ,   חיפה   (24.01.15)
המאזדה cx5 שלי צורכת בממוצעליטר ל-8.5 ק״מ, בנסיעה עירונית בעיקר, הררית ועם רגל די כבדה על הגז.

ה- cx5 של חבר שלי צורכת בממוצע ליטר ל- 12 ק״מ, בנסיעה בינעירונית בעיקר, אזור שטוח ועם רגל קלה על הגז.
119. פיזו 308 החדשה
יוסי   (24.01.15)
יש לי אותה כחודשים 95% מהנסיעות שלי הן בתל אביב ורמת גן הפקוקות בבדיקה שעשיתי בן מילוי למילוי של מיכל הדלק קבלתי צריכה של 1 ל 14 כך שאם הייתי עושה את החלוקה שבצעו בכתבה הייתי מקבל צריכה ממוצעת של 1 ל 17 או 18
120. איפה הונדה ג´אז??
אבי   (24.01.15)
איך לא.הזכירו את ההונדה ג`אז, שכבר לפני 12 שנה השיגה נתונים טובים יותר מרוב המכוניות של היום?
ברשותי הונדה ג`אז 2003 , הדור הראשון, כמובן שלא היברידי, גיר רציף. נסעתי עליו 70,000 ק"מ (יד 2) ואני מודד את הצריכה בכל תדלוק לפי המילוי בפועל, לא לפי מחשב.
הצריכה ב-99% מהמקרים נעה בין 16.5 -18.5 ק"מ לליטר. הנתון הגרוע ביותר (מקרה אחד או 2 לאורך כל התקופה) היה 15.5, והטוב ביותר 20.5.
וודאי שההיברידית של היום צריכה להשיג נתונים אף טובים יותר.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה