רכב  תחבורה ציבורית
מבחן לאוטובוס 133 של אגד בחיפה. הציון: נכשל
אנדריי יופיס, 15 דקות
פורסם: 09.02.15, 08:39
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 101 תגובות ב-43 דיונים
31. בחיפה אין אוטובוסים
יובל   (09.02.15)

כלומר יש. אבל הם משמשים רק את תושבי העיר התחתית, הדר וחלק מנווה שאנן.
אי אפשר להתנייד באמת בעיר הזאת איתם ומי שצריך לעלות או לרדת את ההר זה פשוט בלתי אפשרי..
32. בתור חיפאי
גיל ,   חיפה   (09.02.15)
תחבורה הציבורית בחיפה נוראית והקווים ארוכים הרבה יותר מבעבר, מה גם חלק מהכבישים בחיפה אם לא הרוב לא נסללו כבר קרוב ל 30 שנה.
33. בתחבורה ציבורית נוסעים בעיקר עניים, אשר כמעט לא משלמים מיסים
יש גבול לכמה ,   אפשר לסבסד עניים   (09.02.15)
התחבורה הציבורית ממומנת ממיסים אשר נגבים בעיקר מאלה שעובדים ומשלמים (ובעצמם נוסעים ברכב פרטי עליו שילמו 100% מס ועוד 150% על הדלק שהם צורכים).

ברור שהעניים ירצו יותר, אבל יש גבול כמה עוד אפשר להשקיע בכך.
34. הבעייה הגדולה ביותר של הקוו הנ"ל
(09.02.15)
תדירות נמוכה, אתה מתייבש/נרקב בתחנה,כשהאוטובוס מגיע הוא לרוב "מפוצץ",, ואגב,זה אופייני לא רק לקוו הזה,אלא לכל הקווים של אגד. היה צריך להוציא את כל הקווים בחיפה/צפון מידי אגד, ולהעבירם ל"דן" או לחברות אחרות, אגד זו פשוט ערימה גדולה של ריקבון... וקרה לי לא פעם שחיכיתי בשעת בוקר לאוטובוס לצ'ק פוסט,בתחנה שיש בה גם מטרונית, התייבשתי בתחנה למעלה מחצי-שעה בשעת בוקר שבה יש תנועה גדולה וערה של נוסעים, כשבאותו הזמן היו לפחות בין ארבע לחמש מטרוניות... הגיע הזמן להעיף את התחת של אגד מהצפון...
35. התחבורע במדינת חלם
hitman14 ,   טורונטו - קנדה   (09.02.15)
שלום רב, אני חי בטורונטו-קנדה, וכמובן ששם התחבורה הציבורית ברמה מאוד גבוה מאשר אצלכם, וגם אצלנו דואגים שיהיה כמה שפחות צפיפות בחלק מהקוים, ואצלנו הנהגים לא נוסעים כמו בהמות, וכמובן שהציבור הנוסעים מתנהג כמו שצריך, כמי שמתנהג כמו בהמה ימצא את עצמו באותו רגע עצור ע"י המשטרה ומשם לשיפוט מהיר וישר לכלא, אין מה לעשות התחבורע הציבורית המדינת הבהמות (ישראל) תמיד תשאר הגרוע ביותר, ואפילו לא יודעים מת הרכבת הקללה בגוש תתחיל לעבוד
36. מה עם הקוים מבת גלים לכרמל שנוסעים דרך הדר ועוד
מסלול של 20 דקות ,   לוקח שעה ויותר   (09.02.15)
37. יונה יהב ראש עיר כושל
יונה לך הביתה   (10.02.15)
רק בגללו העיר שלנו נראת זוועה,התחבורה נראת רע,הצעירים בורחים,עסקים נסגרים. לך הביתה יונה,נכשלת!
38. אתם כנראה מאוד נאיביים
א ,   חיפה   (10.02.15)
משרד האוצר לא מעוניין בתחבורה ציבורית. על כל מכונית שנמכרת, על כל ליטר דלק שנצרך, על כל חלף לרכב משרד האוצר מקבל הכנסות. מכיוון שאין שום קשר בין הכנסות להוצאות במשרד האוצר, תחבורה ציבורית (שהיא הוצאה מבחינת האוצר ולכן צריך להקטין אותה) היא סעיף שצריך להקטין.

עד שלא יגיע שר אוצר שידאג למשק במקום למשרד האוצר הדברים לא ישתנו.
39. Illegally parked cars in the bus stop area by the Supersol
naomi k ,   carmel   (10.02.15)
For years I have been carrying out a one-woman war against cars parking in the bus stop by the Supersol in Central Carmel. Buses are unable to enter the bay and therefore park in the middle of the road --a danger to those getting on and off the bus. Why doesn't the Iriya /Police give heavy fines to those drivers parking in the bay? When someone gets killed maybe something will be done. A concerned citizen
40. ככה זה בחיפה. בחרתם יהב. הכל כושל ועלוב לא רק התחב"צ
צפון ,   צפון   (10.02.15)
41. העיר נראית כמו ראש העיר שלה: זקנה, כבדה, חולה וחסרת חיות
נעמי ,   חיפה לשעבר   (10.02.15)
ושיהיה רק בבריאות לראש העיר, אבל שיפטור אותנו מכשליו.
42. העיר נראית כמו ראש העיר שלה אשר ויתר והשלים עם העלמות
המדינה היהודית   (10.02.15)
43. שוב כל הבכיינים משחררים לחץ.
אמיר   (10.02.15)
אם במקום להתלונן כל היום הייתם עושים משהו בנידון, כמו ללכת להצביע, הדברים היו נראים אחרת. אני לא מכיר את העיר מספיק בשביל להביע דעה על תפקודו של יהב אבל אם הוא אכן על כך נורא למה רק 36% מבעלי זכות הבחירה בחיפה הלכו להצביע בבחירות האחרונות לפני פחות משנה וחצי? הוא ראש העיר כי 49% מאלה שכן הלכו בחרו בו.
אני אפילו לא מנסה להציע דברים קיצוניים יותר כמו מעורבות בקהילה, התעניינות במה שקורה, השתתפות במחאות והפגנות אם צריך (זה לא תמיד עוזר אבל יש מספיק מקרים בהם זה הביא לשינוי), מספיק שתלכו להצביע ושלא תצביעו כמו אוטומט לאותו אדם כל פעם. אגב, זה נכון גם לנושאים לאומיים ולבחירות לכנסת.
44. חיפה, חיפה...
תושב   (10.02.15)
תפקוד ראש עיר לא נמדד רק בהופעות גאלה בשבוע הסרטים או בשתילת שורת עצים מוארים בכניסה לעיר, לפני הבחירות. אלא בכך, בין היתר, שעשרות רחובות מרכזיים, עתירות תנועה מתמדת ותוססת, לא הרגישו עליהם 10 גרם של אספלט כבר 30 שנה. וכך הם נראים ומורגשים. אורטופדים ומוסכניקים עושים קופה. ולאחר שעברת הכניסה המפוארת מגיע המציאות : המסלולים הרבים מנוקזים רק לאחד כי מי יהיה הפרייר שיחנה כחוק כמה מטרים קדימה ? כשאני אוכל את שווארמה שלי אני רוצה ליראות את האוטו, הרי הפנסים מהבהבים, זה כבר נותן זכות לחסום נתיב אחד. אין ברירה, הנת"ץ ממול כבר מלא... גם זה נמשך שנים ושנים. תנו לפקחים/ שוטרים להיות נוכחים ולרשום דוחות, לשבוע שבועיים רק, יום-יום, שעה-שעה, תראו איך אין בעיה יותר. חיפה עיר יפה...איפה שהתושבים היפים גרים וחשובים לראש העיר. ומוזנחת...לכל היתר.
45. כנ"ל גם קו 123: גיהנום על גלגלים
ליה ,   חיפה   (13.02.15)
ניתן לשפר מיידית את המצב באמצעות הוספת אוטובוסים נוספים באותו מסלול (העלאת תדירות הנסיעות של הקו), זה לפחות יקל את בעיית הצפיפות הנוראית.

כבר קרה שעליתי לאוטובוס הזה ובקושי היה מקום לעמוד ליד הדלת הקדמית -- עד כדי כך הצפיפות איומה ולא מדובר באירוע חד-פעמי.

יש לחייב בחוק ראשי ערים, שרים בממשלה ומנהלי חברות הסעות, לנסוע לפחות יום אחד בשבוע באוטובוס, לצורך הגעתם לעבודה וחזרה ממנה -- כי אין מילים שיצליחו לתאר את הסיוט שבנסיעה באוטובוס צפוף, מחניק ומטונף במשך קרוב לשעה, כל יום.
46. אין אכיפת משטרה בחיפה, חונים בתחנות ומסכנים נוסעים
נוסיע מבוגר   (20.02.15)
הנהג נאלץ להוריד במרכז הכביש דבר המהווה סיכון ממשי לנוסעים, כל ממזר מלך והמשטרה בחיפה והפיקוח על הפנים אינם יעילים ולא מראים פרצופם
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה