|
1. אין על מיצובישי, הישראלים טיפשים רצים לפי האופנה והפעם ל
קוראנים. האמינות של הרכבים של מיצובישי הם ללא תחרות. התיקונים זולים. לא סתם רואים ים של מיצובישי מסוף שנות התשעים מסתובבות בכבישי ישראל ונוסעות באמינות גדולה יותר מכל שאר הרכבים. כריזמה, לאנסר וכו'.
לישראלים ממעמד הביניים שאין כסף וצריכים אמינות? לכו על מיצובישי משומשת. תתרחקו מהאמריקאיות והאירופאיות שעולות הון באחזקה.
שכל העדר ילך על האופנה המתחלפת וישלם ב 20 אלף יותר על רכב סתם בלי סיבה.
|
|
|
|
|
אחד הרכבים האנמים איטיים והמותג הכי נחלש בשנים האחרונות מזמן נמצא בתחתית עם סןבארו
|
|
|
4. אני מביא רק bmw i80. גם הג׳מהה נותנת ריספקט וגם שומר על יפו.
זה אוטו חרטא. אפילו חיילים שלי לא מסתכלים עליה ממטר!
|
|
|
5. עוד נסיון שיווקי לזרוע חול בעיניי הציבור.
מחקרים שנעשו בעולם הוכיחו שצריכה של רכבי הייבריד לעתים קרובות דומה ואף זהה לזו של רכבים עם מנועים מודרניים (ford,vw,psi). אבל זה לא מפריע ליצרנים עם טכנולוגיית מנועים ישנה (פחות או יותר כל היצרנים היפניים והאמריקאים) לשווק גרסאות היברידיות במסווה של רכב חסכוני וירוק. לא מבין מה חסכוני במנוע 2ליטר שאמור לסחוב על הגב שלו גם את משקלם של המנוע החשמלי וכל הווג׳רס ששייך לו. בנוסף, פינוי וקבורה של סוללות זה רחוק מלהיות עסק ירוק. רוצים לשמור על הסביבה, קנו רכב אירופאי מהדור החדש עם מנוע 1.2 או 1.4 ובאמת! תחסכו כסף וזיהום.
|
|
|
כלומר, במחירו, אפשר יהיה לקנות ג׳יפון וגם מכונית בינונית.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
|
|
8. מה עם לנסר ספורטבק? גם אותה?
מפסיקים לייצר?
| |