חדשות  פרשנות וטורים  טורים ופרשנות
הזכות להיות הורה גאה
איתי פנקס
פורסם: 28.04.15, 08:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 137 תגובות ב-99 דיונים
31. ומה בדבר זכות הילד לאמא?! זה לא חשוב?!
אזרח מודאג   (28.04.15)
32. האם מישהו מכם "הנאורים" חשב על טובת הילד המסכן? אבא ואבאל'ה?
לאה ,   רמת גן   (28.04.15)
33. סורי...לא מספיק האוגיאיזם הפרטי...כדי להחליף אנרגייה של אם.
הדס ,   נהריה   (28.04.15)
הטבע חזק. אני יודע היטב כי מרבית הגייז הינם אנשים מקסימים, טובים ואיכותיים....אבל אין שום גבר בעולם שהחלק הנשי שבו מספיק להחליף את האנרגייה האמהית שכל תינוק זקוק לה. סורי.
34. לפי ההגיון שלך אם מישהו עשה לי משהו רע זכותי לעשות רע לאחר?
מיכאלה ,   קיסריה   (28.04.15)
אתה לא יכול להאשים אף אחד בבחירה שלך לנצל נשים מסכנות. לפי הלוגיקה המעוותת הזו אם מישהו גנב ממני אז זכותי לגנוב ממישהו אחר.
לא אומרת שהמאבק בארץ לא צודק אבל זה ממש לא מצדיק פגיעה וניצול. הנשים המסכנות האלה מנותקות מילדיהן עוברות טיפולים לא נעימים ומסכני חיים , נמצאות במכלאות נשים ואז יולדות בכאב וחוזרות ריקות לבתיהן כזרות. אם הייתם עושים שינוי מהותי בחייהן של הנשים האלה ומאפשרים להן להיות בחיק משפחתן במהלך ההריון כמו בארץ אז באמת הייתה כאן שאלה. אבל בעיני מה שעשית זה קנית ילדים תוך ניצול אדם אחר , גזילת בריאותו, גופו וחירותו שזה בעיני הרבה יותר גרוע מאשר מה שעשו לך כאן במדינה.
35. דעתו של הרב חשובה
מיכל   (28.04.15)
כמה בורות ורוע יש ברבנים שלנו!!!!!!!!!!!
לגאים זכות להיות הורים כמו לכל אזרח אחר
על המדינה לפתור את הבעיה ולהתיר פונדקאות חוקית לכל אזרח, כך לא יהיה צורך לנסוע לנפאל!
החרדים האלה הורסים אותנו!!!!!!!!!!!!!!!!
אמא לבחור גאה
36. עולם הפוך
רפי ,   כפ"ס   (28.04.15)
אתם רוצים פונדקאות? בטח שתרצו, ראיתם זוג חברים "נורמטיביים" (זוג הומואים זה עדיין לא נורמטיבי, אבל היום שזה יקרה מתקרב) שהתחתנו כדת וכדין, הביאו ילדים, ואתם אומרים רגע, גם אני רוצה כזה, אני רוצה להיות נורמלי...

ובשביל זה תנסו להפוך סדרי עולם על פיהם...ותקבעו שזוג גברים זה תא משפחתי לכל דבר, ותכופפו את כולם להתיישר לשיגעון שלכם, אז רגע, למה רק 2 גברים זה משפחה? למה לא 3? מי קבע ש-2 זה המספר הנכון (לתשומת ליבכם,חוק נגד פוליגמיה מתייחס רק לריבוי בני זוג בנישואים של גבר ואישה). אתה מבין שאתם מכופפים כל מוסכמה, כל חוק עד לכדי אבסורד וכל זה רק כדי להרגיש "נורמליים".

אני חוזה שהאבסורד הזה לא ייעצר, כי כדי להרגיש נורמלי לגמרי, אתם תרצו גם שרב יהודי יחתן אתכם (מה שכבר קורה בעולם , עוד סיבה לא ללאפשר לרבנים רפורמיים לחתן, הם עושים בר מצווה לכלבים!!!) , אתם גם תרצו שקופת חולים תממן לכם ניתוחי שינוי מין, זה מתבקש ע"פי קו המחשבה והלוגיקה שלכם. אוי הציבור לא מבין את גודל האסון, אתם פורטים לו על מיתרי ההומניות, ועל כובד האדם וחירותו, מה עם חירותי?מה עם כבודי?

יש מחלה קשה לא עלינו , שנקראת אפוטמנופיליה (תעשו גוגל) , בה הלוקה מרגיש חסר,לקוי וחרד משלמות איבריו, החולה יעשה כל שיידרש כדי להיפטר מאותו איבר "מציק (יד, רגל וכו). מדוע לא לאפשר לאותם אנשים לבצע את זממם? הרי הוא לא פוגע באיש, הוא נולד עם 2 רגליים אבל הוא מרגיש שאחת מהם זרה, מיותרת...

מחלה זו עדיין מסווגת כמחלת נפש ( על פי סיווג הפסיכאטרים העולמי), ייתכן ובעתיד בשם חופש הפרט גם נאפשר למתנחים תמורת בצע כסף להסיר לאותם אנשים את הרגל? מה ההבדל בין זה ובין אדם ש"מרגיש" שהוא אישה???????????

חומר למחשבה,
מוגש כשירות לציבור
37. אתם קובעים לתינוקות האלה שהאבא
אחד   (28.04.15)
והאימא יהיו שני גברים , למה אתם חושבים שהתינוק מסכים מראש?

נשלח מהסלולארי שלי
38. דברים אמיתיים ויוצאים מהלב
מייק   (28.04.15)
צודק איתי פנקס בכל דבריו. המדינה אינה פוסלת פונדקאות בכללה. היא חוסמת אותה בפני חלק מהציבור. אותו ציבור שכמהה להקים משפחה, להביא ילדים לעולם ולתת להם את מירב האהבה. מדובר בשאלה של שיוויון ולא בשאלה מוסרים ערכית.
39. בכל הכבוד טובת הילד קודמת. זה לא משחק
אלי   (28.04.15)
בכל הכבוד לליברליות ולזכויות הקהילה הגאה שכבודה במקומה מונח והעיסוק בה כבר חרג ממזמן ממשקלה האמיתי והפרופורציונלי לחברה גם מבחינה כמותית וגם מבחינת החשיבות החברתית (ויש הרבה בעיות שבוערות הרבה יותר) - ילד זה לא צעצוע במיוחד בשלב שאין לו שום זכות בחירה. מה לעשות והעולם נברא בצורה כזו שלכל צאצא יש אמא ואבא ולא אבא ואבא וגם לא אמא ואמא ואפילו לא אבא או אמא ללא בן זוג ולכן לפני שממשיכים בדהירה אחוזת האמוק לעבר זכויות שוות גם בנושא נישואין ואימוץ תוך הפרחת סיסמאות פופוליסטיות בשם הליברליות והנאורות צריך לחשוב את מי בא הדבר לשרת. לדעתי טובתו של הילד היא שיהיו זוג הורים - אבא ואמא - מה לעשות - זה המצב הטבעי של המשפחה וזה בכלל לא קשור לנאורות או לזכויות הקהילה הגאה שבה אני בהחלט תומך.
40. בני אנוש כאלוהים
יוסי ,   הרצלייה   (28.04.15)
מתי יפסקו הבורות והשימוש במילים שאין מאחוריהם ולא כלום?? "מנוגד לטבע האנושי" "יצירת הטבע" - מי שמך לקבוע ש"רק שני אותו מין" זכאים להביא ילד לעולם? ומה באשר לבני זוג משני המינים שאינם יכולים להביא ילדים לעולם?, גם להם אסור? גם אלה אינם "הטבע האנושי" או כדרך הטבע"? ואם במקרה כבר קבעת שבכל זאת מותר להם, אז אולי בכל זאת גם שניים או שתיים מאותו מין?האם נטייה מינית שהיא חלק בלתי נפרד מאישיותו וזהותו של כל אחד ואחת מאיתנו אינם חלק מהטבע האנושי?
מי מינה בני אדם לקבוע שנטייה אנושית שונה משלהם אינה נטייה טבעית? מי הופך בני אדם אלה לאלוהים? ואם כבר באלוהים עסקינן, האם על פי אמונת המאמינים בו , האם הוא אחראי רק לבריאתם של חלק מבני האדם ולא של כל בני האדם?? ישמור השם.
ישימו עצמם המתנגדים לפונדקאות של בני זוג מאותו מין במקומם של אחרים ויענו לעצמם רק על שאלה אחת : ומה אם זו הייתה הדרך היחידה שבה בנכם /נכדכם או בתכם /נכדתכם יכולים היו להביא לעצמם ולכם אושר אינסופי, באמצעות צאצא האם יכול להיות שדעתכם הייתה משתנה במשהו ? אפילו לא קצת?
41. חשבתי שאמהות זו מחלה נשית , אופס .
יורם   (28.04.15)
42. אני מניח שהוא רוצה ילד מזרעו
צפוני   (28.04.15)
אבל....זכות גדולה יותר תהיה לו אם במידה והיה מאמץ ילד שכבר הגיע לעולם...ויכול להעניק לו אהבה גדולה!!! ואני מסכים שהפונדקאות היא ניצול מצב פיננסי רעוע של נשים חברות כל....בעיה מאד גדולה , והמטוס ותכולתו שהגיע מנפאל נראה ממש מזעזע...
43. מי אמר שלהיות הורה זאת זכות של אדם יחיד? זאת זכות של זוג!
איתי   (28.04.15)
זוג = גבר + אישה.

מי שלא מתאים לו, בעיה שלו.
44. איו שום דבר יהודי בניצול החלש על ידי החזק/העשיר
רז   (28.04.15)
ללכת למדינות עניות ולקנות סבל בכסף זה לא יהודי.
ה"תורמת" הפוטנציאלית ממזרח אירופה שמוכנה שינצלו אותה תמורת כסף, זה לא אומר שצריך לנצל אותה, זה בוודאי לא יהודי לנצל אותה.
הפונדקאית מנפאל שמוכנה שינצלו אותה תמורת כסף, האם זה נכון ומוסרי לנצל אותה?
45. איכס מכל כך הרבה מובנים
מהנדס   (28.04.15)
46. גם אישה שעוברת טיפולי פוריות והפריה חוץ גופית היא לשיטתך הזו
(28.04.15)
הזויה. מה לעשות שגם נשים בריאות וסטרייטיות יולדות כך היום? העולם משתנה.
ככל שישראל מתירה פונדקאות היא צריכה להתיר לכולם. מר איתי פנקס לא ביקש ממך כסף כדי לממן את ההליך, אלא רק לקבל היתר לעשות אותו כאן, במדינה שלו, לה הוא משלם מיסים. מה כואב לך כל כך?
47. הרבנים מייצגים רוע במקום חמלה.
אזרח ישראלי יהודי   (28.04.15)
איך זה שדוקא הרבנים שהיו אמורים לקבל כל אדם שנברא בצלם אדם הופכים למייצגי שנאת האחר במקום למקדמי אהבת האחר. אלוהים ברא גם הומואים ויש לכל אחד בעולם הזה חרום ותפקיד למלא גם אם אלף רבנים חשוכים יטענו אחרת.
48. לא הבנת את דברי הרב שרלו, חבל
(28.04.15)
49. הזכות לסחור בנשים,שתיקת אבירי השיוויון והצדק של השמאל
שקולם לא נשמע   (28.04.15)
כל אנשי השמאל והתקשורת שתומכים בהומואים, קולם לא נשמע בנוגע לסחר הנוראי בנשים עניות, שגופם מולעט בהורמונים ואחרי השימוש נזרק כחפץ שאין בו צורך. נשים שמספיק "איכותיות" כדי לשמש כרחם אבל לא מספיק "איכותיות" לתרום את הגנטיקה שלהם. הביציות הן של נשים "איכותיות" מאוקראינה, יכול להיות שכל "אבירי הצדק והשיויון" רוצים רק ילדים לבנבנים?
גועל נפש השתיקה של שלי יחימוביץ' גלאון, בוז'י/ציפי וחבריהם
50. כל כך נכון. כל הכבוד על הטור הזה!
חובש כיפה סרוגה   (28.04.15)
הגיע הזמן להפסיק להשתמש בדת באופן מניפולטיבי נגד זכויות אזרחים. אנחנו ב 2015, וראויים להשתמש באמצעים שפותחו כדי להיטיב את חיינו. טיפולי פוריות, פונדקאות, וכיוצ"ב. מי שמפלה בין זכויות אזרחים לשירותים הללו - זהו הפגם המוסרי.
מי שרוצה לנהוג לפי ימי קדם, ולהרוס את החיים - שיעשה זאת בבית שלו.
51. ומה לגבי אישה זונה שתורמת את גופה תמורת המוווון כסף?
(28.04.15)
ומה לגבי אישה זונה שתורמת את גופה תמורת המוווון כסף? גם כאן אין ניצול? גם כאן יש סחר חליפין הוגן? מה ההבדל בין גבר שקונה רחם של אישה עבור שירותי ילודה תמורת המון כסף לבין גבר שקונה גוף של אישה תמורת שירותי מין תמורת המון כסף? לדעתי אין הבדל. זה סחר וניצול, וזה סחר וניצול. אבל מכיוון שמדובר ההומואים ובנורות אז לא מקובל לצאת נגד זה.
52. מה ההבדל בין זנות לפונדקאות?
ארול   (28.04.15)
מה ההבדל בין גבר שקונה רחם של אישה עבור שירותי ילודה תמורת כסף לבין גבר שקונה גוף של אישה תמורת שירותי מין תמורת כסף? נכון שהמטרה של פונדקאות היא נעלה למטרה של זנות היא בזויה, אבל הגבר העשיר, המערבי, הלבן, שעושה בה שימוש הוא נצלן וסוחר בגוף האישה בדיוק באותה המידה. לדעתי אין הבדל. זה סחר וניצול, וזה סחר וניצול. אבל מכיוון שמדובר ההומואים ובהורות אז לא מקובל לצאת נגד זה. אנשים קונים ילדים כאילו זה סמארטפון ולאף אחד אין בעיה עם זה.
53. צודק לגמרי
סחר בילדים   (28.04.15)
54. מקוממת האפשרות של קבוצת אנשים (דתיים) לשלוט בחייהם של אחרים
מקומם   (28.04.15)
55. צודק במאה אחוז
אלון   (28.04.15)
56. יש אלטרנטיבות
ג.ג.   (28.04.15)
אני מכירה אחדות שבחרו בתרומת זרע. אני מכירה כאלו שבחרו הורות משותפת של להט"בים עם סטרייטים או להט"בים אחרים. אתה מטיף להורות בתנאים שלך. דה לוקס. זה אפשרי כמו וילה בכפר שמריהו או בארסוף - על חשבונך וללא טענות ודרישות.
57. הזכות להיות הורה ?
שלומי   (28.04.15)
מי קבע שטובת הילד לגדול במשפחה של חד מיניים ? זכרים או נקבות ?

לא כל מה שאתה רוצה אתה צריך לקבל בשם הליברליות כביכול.

משנים סדרי עולם בשל נטיות של אנשים ?

הרי כל ילד גדל על פי חינוכו ומה החינוך ומה הוא רואה בבית שכזה ?

עולם של חד מיניים ?
מצידי אתה יכול לחיות עם מי שאתה רוצה זכר או נקבה רק אל תהרוס לי את העולם רק בגלל שאתה רוצה משהו .
58. אהבתי..קו מחשבה שכדאי לאמץ
אלון   (28.04.15)
59. לא מסכים עם הרב, אבל ...
ץ   (28.04.15)
איתי, צריך להודות על האמת...
אתם הופכים סדרי עולם, יותר נכון מתסרטים ומביימים את העולם, ככה שיצא לכם ילד כפי בקשתך, עם DNA מפה ו-DNA משם ובלי קשר וזיקה גנטית לרחם שממנו הוא יוצא. זאת חתיכת פרוצדורה, ואפשר להבין למה המדינה מאפשרת את הפרוצדורה הזאת למקרים מיוחדים בלבד.
ועם כל החיבה אליך ולאחרים כמותך, אתם לא מקרה מיוחד. אתה ככל הנראה מסוגל להביא ילדים בדרך הטבע, אבל משיקולים שלך בוחר לא לעשות את זה. זה מסובך, זה יקר ואולי זה גם מיותר.
אני בטוח שיש לא מעט נשים בישראל שהיו מוכנות להרות לך ואז לאפשר לך לגדל את הילד עם בן זוגך, תוך שגם הן בתמונה. אני מכיר אישית מקרה כזה. זה אפילו עובד נהדר.
60. כל כך נכון ועצוב, ישר כוח
שלי ,   נתניה   (28.04.15)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה