|
61. אל תדבר בלי לדעת על מה. אחוזי הבגרות במוסדות הדתיים לאומים
הרבה יותר גבוה מאשר בשאר האוכלוסיה
|
|
|
62. זה מה שהמורים מחליטים
מקיף ג׳וליס, ג׳וליס |
|
|
(19.05.15) |
אצלנו דורשים מהילדים לרדת ל4 יח׳ ו3 יח׳, כדי שיהיה להם יותר פשוט ללמד, ושיעלו את ממוצע הבית ספר, ולקבל פרס כספי על ציונים גבוהים. שיהיה להם הרבה יותר קשה להוציא מהתלמידים של יח׳.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
63. ההבדל קטן בין הבונוס בשקלול באוניברסיטה בין 4 ל- 5 יחידות
לא שווה לקחת 5 יח' |
|
|
(19.05.15) |
|
|
|
64. שטויות, השר כהרגלו מגיב תגובות היסטריות וחסרות ביסוס
מי שמעוניין בלימודים אקדמיים של מקצוע מדעי פשוט ילמד מתמטיקה במכינה אחרי הצבא וישפר ויגביר את המתמטיקה. אין שום צורך להקרע בתיכון כאשר אין מוטיבציה. לימודי 4 יחידות זה ממש, אבל ממש, לא איום אסטרטגי.
|
|
|
65. מה לעשות שלאנשים נמאס להיות עבדי הייטק ולממן את אלה שלא עובד
|
|
|
66. תמשיך בכמה רפורמות שהשר הקודם פירון התחיל
כמו לבטל פסיכומטרי ,
|
|
|
67. 1. לקרוא את בגץ 6636/14 2. לפטר את הגב' המנכלית מיכל כהן
ניצול רפורמת פירון , |
מרכז הארץ |
|
(19.05.15) |
ואז אתה בדרך לפיתרון הבעייה.
|
|
|
68. אולי אם בנט היה טורח ללמוד מתמטיקה במקום משפטים
הוא היה מבין את הערך המועט בלימודי מתמטיקה בתיכון. אולי.
|
|
|
69. האופן שבו מערכות החינוך כיום מדכאות את היצירתיות האנושית
האיש מאחורי ההרצאה הנצפית ביותר בתולדות TED - מטיף נגד המרדף האובססיבי של מערכת החינוך אחר ציונים
http://www.themarker.com/markerweek/1.2521931
| |