|
אם שי אגסי לא היה נוכל החברה הזאת היתה מצליחה בגדול ממש חבל שנתנו לשי אגסי לנהל את החברה הזאת ממש חבל
|
|
|
|
|
33. אז כדי לנסוע לאילת כמה פעמים עליי ל"תדלק" עד שאגיע?
|
|
|
34. ראיתי בדואי אחד התקין על גג הרכב מערכת סולרית לטעינת חשמל
|
|
|
35. בטר פלייס נכשלו בגלל שהם לא עברו את מבחן מחשבון הכיס
אני נוסע היום ברנו פלואנס דיזל שעושה בממוצע 18 ק"מ לליטר. העלות השוטפת נמוכה משמעותית מזאת שהיה צריך לשלם לבטר פלייס, וזאת ללא בעיות טווח וטעינה. הכותב מציין שהעלות השוטפת שלו היא 100-150 ש"ח לחודש, וזה הגיוני. הבעיה הייתה שבטר פלייס רצו יותר מפי 10 מזה.
יש היגיון כלכלי וסביבתי למכונית חשמלית, אבל כפי הנראה עדיין לא נמצא המודל שיביא את היתרונות האלה לידי ביטוי.
|
|
|
36. תטוס, מי נוסע לאילת ? זה סיוט...
|
|
|
37. נו וכאן ? לא נטען בבית ובעבודה ?
|
|
|
מטעינה עם כבל מאריך מהחניה לתוך הבית( קומה שנייה) מרוצה מאוד בלי שום פרסומת ואינטרסים זרים.
נשלח מהאייפון שלי
|
|
|
מטעינה עם כבל מאריך מהחניה לתוך הבית( קומה שנייה) מרוצה מאוד בלי שום פרסומת ואינטרסים זרים.
נשלח מהאייפון שלי
|
|
|
40. למה לא ציינתם ובגדול : "פרסומת" ?
או קיי..יש לחשמלית ריח של נרקיסים..היא נקייה, זולה, ממכרת ועוד ועוד רק שהיא בקושי יכולה להשתוות לרכב שני..אז איפה פה הביג דיל ?!..100 ק"מ זה הטופ (ובטח כשהמצברים מתיישנים זה יורד ל- 60-70 ק"מ)..אתה נכנס לרכב נוסע לדודה שגרה 20 ק"מ ממך נזכר שאתה צריך לעבור דרך הסופר והופ התרוקן המצבר ..מה עושים ?! 40-50 אלף ש"ח ויש לך בובה של אוטו שני שיכול בחירום לקחת אותך לאילת למטולה ובדרך לעצור לחומוס באבו גוש.. ולכל מחזיקי הפלואנס החשמלית, תהנו ! אני נשאר עם הגולף המלכלכת והיקרה שלי.
|
|
|
41. אתה מדבר שטויות להלן ההסבר
אין מצב שהרכב נוסע טווח כזה קטן שלא נדבר על כביכול זולל חשמל.. מענין שאתה מגיב בדיוק את אותה תגובה בכל כתבה
|
|
|
42. כל הכסף שאתה חוסך על חשמל תשלם במחיר הסוללה שתחליף
הרי הסוללה לא נשארת לכל החיים ומתישהו תדרש להחליף אותה . וזה יעלה לך כמה עשרות אלפי שקלים אם בכלל תצליח למצוא סוללה חדשה כזו. יתכן שיש פה רווח מסויים (הרבה יותר קטן ממה שאתה מציג). אבל מפח הנפש מלדאוג כל הזמן לחשמל והמוגבלות שהמכונית יוצרת לך לא שווים את הרווח.
|
|
|
ממש לא פרסומת, ההורים דלי מאוד מאוד מאוד מרוצים, אי אפשר לחזור אחורה למי שנוהג באוטו כזה...פשוט תענוג...הלוואי והיו יותר תחנות החלפת בטרייה כמו פעם...
|
|
|
|
|
כחובב מכוניות ספורטיביות אין סיכוי שאעלה על העגלה של בטר פלייס... טווח של 100 ק"מ בלי שום חווית נהיגה. לעומת זאת , חבר שלי שהיה בשבדיה שכר טסלה (מסתבר זאת מכונית די נפוצה שם) וחזר עם חוויות מפה עד הודעה חדשה... אז אם חשמלי - רק טסלה. אלא מה... זה רכב שלהביא אותו לארץ עולה 400,000 ש"ח היום... מי יודע אולי עוד 10 שנים.
|
|
|
46. מה עם קרינה אלקטרו מגנטית?
|
|
|
|
|
48. כל מי שמחזיק סמארטפון מבין את התלות בשקע הקרוב
מעדיף בנזין בנתיים |
|
|
(14.06.15) |
|
|
|
יותר מ1000קמ למיכל דלק אם מנוע שישאיר את כולם מאחורה.
|
|
|
50. תעשו את הכתבה בעוד חודשיים. באוגוסט
כשהוא יכבה את המזגן ב-42 מעלות חום בצל.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
51. וואוו איזה מיוחד אתה.
|
|
|
לא מזמן מורה לנהיגה שאני מכיר דיבר עם קרסו בניסיון לקנות רכב כזה... קרסו שילמו 16 אלף של לרכב, דבר שהיה ידוע לכולם. אותו מורה שיכל לגרום לכל המורים בארץ , ואני לא מגזים , לוותר על רכבי הדיזל המזהמים שלהם ולעבור לחשמליות, קיבל הצעת מחר של 80 אלף שקל על הפלואנס החשמלית!!! רווח של כ600 אחוזים , זאת חזירות גם של קרסו
|
|
|
|
|
הפלואנס החשמלית מזכירה לי את הדלתא 88.....
|
|
|
55. מה 4ני אישה עם רכב ענק שנוסע עד 100 קמ ?
מילא היה רכב פיצי שאפשר למצוא איתו חניה הייתי הופכת אותו לרכב עירוני בלבד. אבל עם האונייה הזו היתה נגמרת לי הבטריה רק מלחפש חניה. אז... ולנסוע 3 שעות לחיפה זה לא בא בחשבון מבחינתי אז.. לא תודה.
|
|
|
56. פרסומת למה בדיוק? החברה לא קיימת, אפשר לקנות רק יד שניה.
|
|
|
57. הפתרון הכי טוב זה plugging
רכב עם שני מנועים, חשמלי ואייברתית, בעלי קנה רכב כזה ה Remax של Ford כשהבטרייה נגמרת, זה עובר לשימוש בדלק. אין מצב שנתקעים בשום מקום, ומכונית חסכונית שפשוט אין להאמין. שנינו מאוהבים באוטו.
|
|
|
58. תגובה מעוללללללה!!!!!
תכלס, צודק!!!!!
|
|
|
59. שקע מנוהל , גזר דין מוות לרכב חשמלי בישראל
|
|
|
גם בחניה שלי אין כתמי שמן והרכבים בבית שלי לא מסריחים.
ואני לא דואג לא לשכוח לטעון אותם בלילה.
ואם יש חמסין אני מגביר את המזגן ולא נגמרת לי הסוללה.
כבר אין בטר פלייס אז יחצן בתשלום אתה לא,אבל שכל ישר אין.
| |