רכב  תחבורה ציבורית
מבחן לרכבת הקלה בירושלים. הציון: מספיק
היפא ברהום, 15 דקות
פורסם: 08.08.15, 18:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 152 תגובות ב-93 דיונים
1. רכבת קלה היא רכבת קללה ממש. בתל - אביב העומס רק
שלום, נצרת עלית   (08.08.15)
יגבר, כלומר, הצפיפות של הנוסעים תהיה פי כמה. כמה נוסעים תוכל הרכבת להסיע בכל זמן נתון? בטח כמות של 6 או 8 אוטובוסים. בעיר כמו תל - אביב וגוש דן זה כלום.
רכבת תחתית יכולה להיות ארוכה יותר ואפילו יהיה אפשר להוסיף עוד מסילה נגדית, קרונות נוספים. ראו מה קורה בכל העולם.
2. צריך לשנות את השם ל"הרכבת הקלה בתור מטרה של אבנים"
חייל ,   קריות   (08.08.15)
3. לא מסכים
אורן   (08.08.15)
כאחד שחשב שהרכבת הקלה תיהיה פרוייקט מיותר אני חייב לציין שאכלתי את הכובע. בחודשים האחרונים התחלתי להשתמש בה בקביעות. נכון שיש עומס באזור מרכז העיר אך בהחלט כך גם באוטובוסים בכל הארץ, הנסיעה נעימה, מהירה יחסית, זמן ההמתנה קצר ובזכות שילוב בין הרכבת לאוטובוסים אני יורד מהרכבת ועולה ישר לאוטובוס. לדעתי ציון טוב.
4. I visited Israel and disliked it. ppl are not pleasant very
Vlad ,   Berlin mostly   (08.08.15)
rude very loud. The country is not clean, even filthy. No good transport system .No sportive achievements. No culture. Very primitive infrastructures. Poor service and very unpleasant people. Barbarian approach. I wouldn't recommend to my friends visit Israel its like the 4 world. Israel is veritable slums. In 1945, after the wwII, Japan and Germany were in ruins, literally, on the same start line and level of development with Israel, and nowadays, let us see where is our powerful, prosperous and flourishing Germany, where is brilliant and cultural Japan nation, and where is shitted, poor, stinky and aggressive STATE OF ISRAEL!!! Veritable pigsty!!

5. בקיצור,גם אחרי שיש רכבת,אנחנו עדיין ברמה של מדינת עולם שלישי
(08.08.15)
6. מעניין שבאירופה כמעט ולא רואים פקחים
(08.08.15)
ואצלנו רואים כל הזמן...
7. הרכבת מעולה
רן   (08.08.15)
אני נוסע הרבה ברכבת ואפילו מוותר על רכבי הפרטי כאשר אני צריך להגיע למרכז העיר. הנסיעה נוחה והרכבת מגיעה בתדירות גבוהה. נכון שיש הרבה פקחים על הרכבת. מי שקנה כרטיס אין לו שום בעיות איתם. אני מקווה שיוסיפו עוד רכבות כאלה במסלולים נוספים בירושלים.
8. חחח סופרלנד בירושלים
צדק תרדוף   (08.08.15)
איפו בעל עסקי שהיו בזמן פרויקט דיבילי בעיר
9. למה צריך להעביר את הרב קו במכשיר...
(08.08.15)
זה לא כמו בארה`ב שמעבירים את הרב קו כדי שיפתח את המחסום....אם הפקח שם שיבדוק אותו. העברתי כמה פעמים ופקחים אמרו לי שזה לא ניקלט....אבל הם רואים שהוא תקף..ועדיין רצו לקנוס אותי.
10. Vlad where are you,,, the toilet is dirty
(08.08.15)
11. אם אחרי 4 שנים יש דוחק, ז"א שהתכנון לקוי
ישראלי_ד ,   מרכז   (08.08.15)
בדרך כלל לאחר גמר פרויקטים כאלו קיימת הקלה בנסיעה ודוחק היה צריך לקרוא אחרי 10 שנים לפחות.
אם הדוחק ועומס קיים היום ז"א שהתכנון לקוי.
תמיד צריך לקחת בחשבון אפשרות להכנסת קוים נוספים להקלה בנסיעה.
אם היום יש דוחק, ז"א שיש כישלון.
12. כתבה שטחית , כתבה רצינית היתה משווה לחלופות אחרות
אוטובוסים , תחתית   (08.08.15)
13. צריך ועוד צריך בתא
תל אביבי   (08.08.15)
אין מה להשוות בין ירושלים לתא מבחינת הצורך ברכבת הקלה בין אם זה לאזרחים הבאים לעבוד / לטייל ולתיירים.בעיות שירותיות- אל דאגה התל אביבים לא יושבים בשקט ננער את העירייה ונקבל איכות שירות כפי שנדרוש

נשלח מהסלולארי שלי
14. הספיק לי לקרוא
רציונל ,   תל אביב   (08.08.15)
כבר אז, כשהופעלה הרכבת בירושלים, ושמעתי שעניין רכישת הכרטיס הוא הליך מסורבל ומסובך העלול להפיל אנשים תמימים וישרים שיחטפו קנס ללא פשרות, כבר אז ידעתי שלא אשתמש בה לעולם.
15. WE DONT WONT STINKY BARBARIAN ISRAELIS IN OUR COUNTRY
Vlad ,   Berlin mostly   (08.08.15)
16. כתבה גרועה. למה לא לספק סרטון שממחיש באמת את החוויה?
(08.08.15)
17. זה לא סיטי-פס זה סטינקי-פס
מויק   (08.08.15)
18. רכבות עם יהודים זה אף פעם לא נגמר טוב.
העבודה משחררת.   (08.08.15)
19. רכבת תקלה הייתה ונשארה
(08.08.15)
20. הבעיה העיקרית כרגע זו הצפיפות הבלתי נסבלת והתדירות
גבי   (08.08.15)
בעיות שקשורות זו בזו
21. להודיע מתי מסתיים השרות בימי שישי ומתי מתחיל במוצ"ש
אלדד. חסר מקומות ישיבה   (08.08.15)
לכתוב בשלטים ולהכריז מתי רכבת אחרונה בימי שישי ומתי מתחיל השרות במוצאי שבת בתחנה הראשית יפו קינג ג'ורג לכיוון העיר העתיקה ופסגת זאב, אין בכלל מושבים ! ובתתחנות בעיר חסרים מקומות ישיבה. התחנות לא מגינות מהשמש ולא מהגשם ולא מהרוח, אבל הן יפות עד שבא לבכות
22. הבעיה היא לא ברכבת עצמה אלא בערים שהן לא מתוכננות בעליל...
(08.08.15)
23. החייל בתמונה השלישית נראה בול כמו טום באום
(08.08.15)
24. בישראל פקיד ציבור לעולם אינו מפוטר בגלל עבודה גרועה
אלון   (08.08.15)
ולכן העבודה תמיד גרועה
25. סיוט. נקודה. החל מקנייה במכונה דרך הצפיפות וזחילת צב איטית
הרכבת זוחלת ,   עדיף ברגל   (08.08.15)
גם המזגן לא תמיד מקרר מספיק והזחילה הממש איטית עם עצירה ברמזורים. מכונת הכרטיסים מסבכת ומסובכת.
26. בלי הפקחים היה סדום ועמורה
ירושלמי   (08.08.15)
יש לא מעט חוצפנים מכל הגוונים
27. בקיצור אוטובוס ארוך על מסילה שלא משפר דבר
עדיף מטרונית במסלול   (08.08.15)
28. הפקחים אינם חצופים. יש מגזר שלא רוצה לשלם. כנראה
מהתפוצה של הכותב/ת   (08.08.15)
29. צפווווףףףףף
עדי   (08.08.15)
אי אפשר לזוז. סיוטט
30. אני ירושלמי אמיתי ועד היום כף רגלי לא דרכה ברכבת!
ששון   (08.08.15)
הרכבת אומנם קרבה את השכונות הרחוקות למרכז העיר. אבל הרחיקה את השכונות הקרובות ממרכז העיר! במקום לקחת קו אוטובוס אחד לעבודה שלי כיום אני צריך לקחת 2 קווי אוטובוס שאף פעם לא מסונכרנים האחד עם השני מה שמשאיר לי דקות ארוכות של המתנה מורטת עצבים בכל פעם מחדש. וכן, כן אני ירושלמי אמיתי שנולד בעיר, לא אחד שעשה עלייה מפתח תקווה או סטודנטית שבאה ללימודים מטבריה.... אני נוסע למעלה מ- 40 שנה בירושלים. הרכבת הזאת מיותרת כמו סוכריות שקופצות בפה בתוך מנת שווארמה.... (בכדי להוכיח שאני ירושלמי אמיתי, אבויויו, עג'ואים, מאאאאתיים, פינתי, בורקס מוסא, אבנר דחלילי, יצחק דוגא השמש)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה