|
1. מה זאת אומרת לפנות בכתב לחברת תעופה?
אימייל זה בסדר? ואם הם לא משלמים? מה אז?
|
|
|
על פי חוק זה, אם הטיסה המריא באיחור של שעה וחצי נניח, לא מגיע לי פיצוי, אבל מסתבר שהקונקשיון הוא של פחות מזמן האיחור ופספסתי את טיסת ההמשך. האם גם במקרים אלו לא מגיע לי פיצוי
|
|
|
שלום רב, טסתי לאירופה בטיסה עם קונקשיין. כתוצאה מהעיכוב שהיה בארץ של כ 4 שעות לא הגענו לטיסה השניה ונאלצנו להמתין עוד 7 שעות נוספות לטיסת המשך. האם מגיע לנו פיצוי?
|
|
|
|
|
5. קשקוש! - על חברת התעופה לספק מלון גם במקרה של שביתה
|
|
|
6. ירושלים הבדל גדול בין הדין האירופאי לישראלי ר
לפיצוי באירופה אין ײיתרון מסוייםײ אלא יתרון מוחלט משום שבישראל חייבים לתבוע בבית משפט כדי לקבל פיצויים, באירופה לא צריך בית משפט. אני מבין שעורך הדין צריך פרנסה אבל בכל זאת צריך להגיד את האמת
|
|
|
7. באירופה אין תירוץ של שמירת שבת
בישראל יש החרגה בחוק. וראוי שעורך דין המתיימר להתמחות בחוק הזה ידע את ההבדלים על בוריים
|
|
|
8. עברנו סיוט בהמתנה בשדה התעופה ברודוס -
בסוף המתנה מייגעת אורגן איזה מטוס בולגרי , הכניסו אותנו לשבת ללא קשר למיקום הנקוב בכרטיס והכל בחופזה ובלחץ .
לכוס המים שהבטיח הדייל אני ממתין עד רגע זה ...
אגב , בשדה התעופה הזה נתקלנו בתופעה הזויה של תור לשקילת המזוודות , ולאחר מכן תור נוסף , ארוך יותר , לשיקוף , מה שממש לא תרם להורדת מפלס העצבים במתחם .
|
|
|
9. ומה לגבי זה שמגיעים ליעד צריכים לאסוף אותנו למלון
אך לא מגיעים ממתינים שעה אחרי הנחיתה לבסוף לקחנו מונית למלון וכשפנינו לחברה ביקשו קבלה מהמונית מה שלא ביקשנו ולא היה לנו
|
|
|
הלכה חופשה ...תקבלו 1300 שח...
או סנדוויץ ושתיה...ממש עדיף לא להיכנס לקטע.
|
|
|
כמו מקרה שהיה לי עם אלעל, עיכבו אותי ואת משפחתי שבע וחצי שעות בחול ולא קיבלתי שקל החזר כי הם מוגנים עפי חוק. גם עורכי דין שפניתי אליהם אמרו לי שהסיפור מכור, אם זה לא מעל 8 שעות אין עם מי לדבר. אה והמלצה אישית בחיים לא לטוס אלעל!!!, חברה שהמושג בושה וחרפה הוא מחמאה עבורה
|
|
|
12. מנסיון, אפשר לתבוע ולקבל פיצוי גם במקרה של תקלה טכנית במטוס:
מדובר בחברות לואו-קוסט שאין להן נציג בארץ. תיאור המקרה: http://www.tnet.org.il/sitefiles/1/2418/94878.asp
|
|
|
13. טיבי תודה אבל התרשלת, האיחור מחבל בכל התכנון
הנה דוגמא מוחשית טיסה של אלעל איחרה לנו ײשביתה פתאומית של הטיסיםײ היה או לא, מי יודע אלעל הודיעו וגם מיד הכחישו ואמרו ײתקלה במטוסײ ולחקל אחר ײאיחור בהגעהײ 4 שעות איחור ושלוש משפחותצהחמצנו טיסת גישור בחול. 2 נאלצנו לשלם ולהזמין מלון במקום אחר. למחרת הבנו שעל המלון שכבר לא הגענו אליו גם נשלם וכמובן ששילמנו. ביטוח על זה לא קיים אלעל גיחחו לעומתנו ו? מה עזרה לנו הקפה והקוראסון שישבנו בנתבג? מדובר בארצנו בתופעה שכיחה ומוכרת. לחברה מסוימת אלעל וגרורתיה אין בעיה לנצל את המצב. עזבו וופלה בנתבג תהפכו שולחנות כי לאף אחד לא אכפת, שכחתם שבמלחמה הם אלעל כרטסו עלינו במחירים מופקעים, או שכחנו איך הפכו טיסות מבוקשות לUP שעולה יותר צפוף יותר ולא נותן סנדוויץ?? מזעזע איך הממשלה מתיחסת אלינו ומזעזע שהם מחזרים אחרינו בלי למצמץ בבחירות
|
|
|
שאלתי לעו״ד אהוד פאי ב11.9.15 היינו אמורים לטוס לרודוס בשעה 14.30עם סאן דור שחברת ישראייר שכרה הטיסה התעכבה עלינו רק ב15.30 ישבנו שעה במטוס חם ואין אויר והודיעו לנו שיש תקלה במטוס (גמבו 400 נוסעים) הורידו אותנו בחזרה שאגו לנו לשוברי שתייה ורק בשעה 20.30 טסנו עם מטוס אחר שהובא !? נאלצנו לטוס בשבת מה שלא הובא בחשבון ולא היה נעים רק בחצות הגענו למלון מה שאומר הפסדנו הרבה שעות מהחופש !?שאלתי האם להגיש תביעה ואם יש כייס ? תודה!
|
|
|
15. ומה עם איחור של של שלוש וחצי שעות ?
מה קורה כאשר פתאום סוגרים את השמיים ולא מאפשרים לטיסות לצאת עד חמש בבוקר ? אבל מה שיפה בכל הסיפור, זה שלאל על יש אישור מיוחד לטוס בשעות כאלו
|
|
|
16. איך אפשר לתבוע מכוח התקנות האירופיות
|
|
|
17. Austrian airlines סגרו טיסה מוקדם מדי וסרבו לפצות נוסעים
שהגיעו דקה אחרי. בלי שום כריזה, ללא התרעה. פשוט סגרו והפילו את האחריות על הנוסעים שהלכו לאט מדי לכיוון השער. שערוריה. מתנהגים אל נוסעים כמו בהמות. סרבו לקחת אחריות על המלון בטענה ששעה ברוטו (כולל נסיעה באוטובוס לטרמינל, בדיקת דרכונים, וסגירת השער יותר מ 12 דקות לפני שעת היציאה) צריכה להספיק להגיע לטיסה. ריצה קלה דרך שדה התעופה אולי תספיק. לא כל אחד יכול. וחלק גם צריכים לעצור בשירותים אחרי טיסה קודמת שאיחרה באשמתם. 10 דקות לפני יציאת המטוס מהשער המזוודות כבר היו מחוץ למטוס. לעקוף את וינה אם אפשר ולהימנע מחברת התעופה האוסטרית. אני נוסע הרבה ולא קרה לי מעולם כדבר הזה!
|
|
|
לא ברור מהכתבה, האם עיכוב בטיסה בגלל הבעיות שהתעוררו בקפריסין, הן רלונטיות, ואפשר לתבוע מזון ואו לינה ואו פיצוי כספי
|
|
|
19. איך מוודאים שבאמת היתה שביתה כשחברת התעופה טוענת שהיתה?
טיסתי בוטלה ואלאיטליה טוענים שבשל שביתה. באותו היום הוציאה החברה 3 טיסות אחרות. אני לא ממש מאמין להם שהיתה שביתה. בדקתי ברשת והיתה שביתה יום קודם ולא ביום טיסתי. האם יש לי דרך לוודא האם היתה שביתה או לא טרם הגשת תביעה בבית המשפט?
|
|
|
בטיסה עם קוניקשין היעד הסופי הוא הנבחן.אם טסתם ללונדון דרך אתונה הפיצוי הוא על המרחק ללונדון. אם מכרו לכם קוניקשין והוציאו כרטיס המשמעות היא שהן חברת התעופה והן שדה התעופה אמורים לעמוד בזמנים האלה.כל הסבר אחר לא קביל. בית משפט אירופאי מפצה גם על תקלות טכניות. חשוב!!חשבון הזמנים הוא עד החיבור לשער בשדה היעד.לפעמים יש הבדל של 1/2 שעה מרגע הנחיתה עד החיבור לגייט שלא יעבדו עליכם.
|
|
|
21. אתם זקוקים לסוכן נסיעות
העובדה שרוב הציבור קונה באינטרנט מתוך מחשבה שהוא חוסך ולא כך היא מותירה אותו בסופו של דבר לבד מול המערכת להתמודד בעצמו מול כל שינוי או ביטול שעלולים לקרות. תפסיקו ללחוץ על כפתורים ונהלו צרכנות נבונה והכוונה למוצר הטוב ביותר במחיר טוב וביטחון מלא. יש אנשי מקצוע מ סביבכם. השתמשו בהם.
|
|
|
22. צוק איתן זה נסיבות מיוחדות??
ואם כן למה לא מודיעים מראש
בחברת רויאל גורדניאן תקעו אותנו בירדן באמצע מלחמה חזרנו במוניות והם מסרבים לשלם מה עושים?
|
|
|
אלאיטליה איחרו לי טיסה לשני כרטיסים מעל 8 שעות בגלל אוברבוקינג, הם נתנו לנו מלון ללילה וארוחת ערב ובוקר, וכרטיסים חדשים למחרת, אבל את הפיצוי הכספי גורנישט, למרות ששלחתי מכתב רשום ומאה אימילים, אין ברירה אני צריכה לפנות להוצאה לפועל
|
|
|
אומנם חברת התעופה תחוייב להחזיר את עלות הכרטיס, אך מה בדבר שירותי הקרקע ועוגמת הנפש. כרטיס הטיסה אינו העלות היחידה. איחור של שעות יכול ממש לחרב את החופשה.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
|
|
בוטלה לי היום טיסת הקונקשין מניורק לפלדלפיה ולכן פיספסתי את הטיסה מפלדלפיה לארץ.אני עכשיו מתגורר במלון על חשבוני ואוכל על חשבוני ומשלם מוניץ על חשבוני.לא קיימת השתתפות של חברת התעופה?
|
|
|
27. אני לא טס
המוכיח בשער , |
שער העיר |
|
(03.10.15) |
אני יש לי דיוז אני לא טס לאף מקום אני נוסע לאן שאני צריך בדיוז שלי
|
|
|
28. נוסע מטריד
המוכיח בשער , |
שער העיר |
|
(03.10.15) |
נוסע מתמיד מגיע בזמן מי שמאחר הוא נוסע מטריד
|
|
|
החברות הללו הם האוייבות מספר אחד בעולם של הנוסעים.הם באופן קבוע מאחרות בנוסף יש להם שיטה שאף נציג מטעמן לא יהיה נוכח על מנת לעזור ולטפל בנוסעים זאת שיטה!
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
אנחנו טסנו עם חברת בריסל איירליינס וכשהגענו לשדה גילינו שהטיסה בוטלה וטיסה הבאה תהיה רק למחורת בצהריים . קיבלנו מלון בתל אביב והסעה משדה וחזרה וכמובן ארוחת בוקר במלון . בגלל שהיה איחור של יותר מ8 שעות פנינו גם לאיסתא שדרכם רכשנו אתהכרטיסים . איסתא פנו לחברת התעופה וקיבלנו זיכוי מלא על הטיסה
| |