רכב  איכות הסביבה
גם רנו מזהמת את הסביבה - פי 25 מהמותר
רועי צוקרמן
פורסם: 25.11.15, 11:39
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות ב-26 דיונים
1. אין רכב עם מנוע בעירה פנימי נקי תשכחו מזה, נכנס דלק+אוויר=
מהיר ועצבני   (25.11.15)
יוצא זיהום מהאגזוז. (נכון לבנזין ודיזל).
2. אין רכב עם מנוע בעירה פנימי נקי תשכחו מזה, נכנס דלק+אוויר=
מהיר ועצבני   (25.11.15)
יוצא זיהום מהאגזוז. (נכון לבנזין ודיזל).
3. . העולם צריך לעבור ליפניות/ קוריאניות כדי למנוע זיהום אויר
יורם ,   צפון   (25.11.15)
והרוכשים נהנים מהאמינות המוחלטת והחיסכון הבלתי מתפשר בהוצאות האחזקה.
4. רכב יפה האספאס, בהתחשב במחיר של הגרנד סניק, בטח יקר מדי לארץ
אוהב רנו (כן יש כאלה   (25.11.15)
5. עכשיו פולקסווגן מחפשים אשמים אחרים. לא יילך להם
ז'ול   (25.11.15)
6. לפי בדיקה שעשיתי
אפרים   (25.11.15)
אחרי שאני אוכל חומוס פול, אני פולט פי 35% מזהמים יותר מרנו ופולקסוואגן!!
7. אין אהבה בין גרמניה לצרפת. יש לסייג את מסקנות אותו גוף קיקיו
רונן ,   צפון   (25.11.15)
הרכב עבר את אישור התקינה האירופאי.
לא הייתה מותקנת ברכב תוכנת שקר.
מה לעשות פולקסוואגן (פולצווגן) הם כמו שמם, לו היה להם שכל, לא היו משקרים לאמריקאים.
8. ברור... למה המהנדסים של רנו יותר חכמים מהגרמנים...
מיקי   (25.11.15)
איך יכול שלפולקסוואגן יש בעיה ולרנו או כל יצרן רכב אחר אין בעיה של זיהום?!
9. בדיזלים של פעם ראו ענני עשן שחור וסמיך
שמעון   (25.11.15)
ולמרות זאת צריכת הדלק הייתה לא רעה, היו לי פיז'ו ופולקסוואגן שהיו עוברות 20 ק'מ לליטר עם משאבות מכניות וללא מחשב ניהול מנוע.
במכוניות האלה לא היו חיישנים ותסבוכות כמו שיש במכוניות חדשות והם עשו מאות אלפי קילומטרים ללא בעיה.
היינו מצפים שהיום, עם הטכנולוגיה והפיתוח, עם מורכבות מטורפת מבחינת ניטור פעולת המנוע, תצרוכת הדלק תהיה טובה בהרבה מברכבי שנות התשעים, במציאות ההבדל זניח.
ואז המחשבה היא שאולי אנו בעלי המכוניות והם יצרני המכוניות סתם השקענו המון בניסיון לשמור על הסביבה ולא לזהם את העולם שלנו ומסתבר שגם זה לא קורה, כנראה שמנועי הרכב כפי שאנו מכירים היום הגיעו לקצה יכולת הניצול והעבודה הנקייה והלא מזהמת, כל מאמץ לשנות את זה ולעמוד בסטנדרטים יותר גבוהים כבר לא מצליח והדרך היחידה היא כנראה לרמות וזה ממש לא לעניין.
10. פי 25!!!
חשבונאי   (25.11.15)
אם ההתיחסות לחומר הרעיל המוזכר בכתבה היחס בין 2.06 ל- 0.8 שבתקן הוא קצת יותר מ 2.5. אבל הכותרת 25!!!!
11. עולם של שקרנים ורמאים
י.   (25.11.15)
בכל מדינה מתוקנת ובוודאי באירופה יש מכון תקנים.
יש לבצע מדידות כאלה במכון התקנים ולא להשאיר את הנושא בידיהם של אינטרסנטים.
במדה ומכון התקנים ישקר יש לפטר את עובדיו ולעבור לשיטה אחרת.
חופש העיסוק איננו חופש הרמאות.
אולי תביעה על מספר מליוני אירו תחנך את המנוולים.
12. הכל רמאות וצביעות אירופאית
שגיא   (25.11.15)
כל הכללים שלהם שווים כלום. אם רוב המכוניות ( לא ההיברידיות ) שורפות בערך אותו נתון של דלק לקילומטר ( בשינויים קלים ) אז בעצם כולם מזהמים אותו דבר ( מתוך חוק שימור החומר )
13. יאללה, עוד הפלצה בשם "רנו גייט". כבר לא יכול לראות את זה
ת"א   (25.11.15)
בחדשות. כל יום מגלים רמאות על אחרת.
14. כותרת מטעה: רנו אספאס
חשי   (25.11.15)
רכב ספציפי שלצער כולנו אינו משווק בישראל ולא ברור אם המנוע שלו בכלל קיים בדגמים אחרים שמשווקים בישראל. כותרת טועה ומטעה. צ.ל. רנו אספאס מזהם ולא רנו בכלל
15. לא מובן למה מייבאים בכלל מכוניות מזהמות
(25.11.15)
ברור שכל רכב מזהם, אבל לפסול ייבוא של כל מכונית מעל רמת הזיהום שנחשבת מסוכנת יקל במעט, זה עדיף מכלום
16. חמורים לא מזהמים ,תחזרו לחמורים גמלים וסוסים לעשיריםץ
סלים ,   ארהב   (25.11.15)
17. נוטה להאמין לרנו
לא צרפתי   (25.11.15)
בגרמניה פועלים ארגונים ירוקים בעלי השפעה פוליטית חזקה על ממשלת גרמניה ועל מוסדות האיחוד האירופי ששמו למטרה מנועי הדיזל, בצדק או לאו. כידוע, בצרפת ואיטליה, למשל, לא מתרגשים ורוב המכריע של המכוניות מונעים במנועי דיזל.
18. שקרים אלה הם איתנו כל יום. כל "המבצעים" - הכל חזרה ועוד חזרה
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (25.11.15)
שקרים אלה הם איתנו כל יום. כל "המבצעים" - הכל חזרה ועוד חזרה של אותם המחירים.
תראו מה קרה עם צריכת הדלק של יונדאי!
להסתכל על כל צריכת הדלק של מכוניות - רחוקה מאוד מהמציאות.
התביעות של מרחק הנסיעה של מכוניות חשמיות. חשמליות / דלק - הצריכה שלהן, וכו '
מי שמאמין באלה - הם פריירים ....
19. אבל אם הרכב נמצא לדוגמא חצי מהזמן במוסך, הזיהום יורד למחצית!
רכב במוסך ,   תורם לסביבה נקיה!   (25.11.15)
20. הרנו המזהמת היא אספס
ערן   (26.11.15)
לא הפלואנס ולא בטיח
21. דיזל אולי חסכוני, אך מזהם. נקודה
אזרח מן השורה   (26.11.15)
22. למי אכפת, ראיתם איזה מהממת הרנו אספייס?
יובל   (26.11.15)
חולרות שלא מביאים אותה לפה
23. יש מנוע דיזל 1.6 והוא מותקן בניסאן קשקאי החדש
אלכס ,   דרום   (26.11.15)
במגאן ובפלואנס שי מנוע 1.5 TDI שלא עומד בתקן יורו 6
24. לבדוק טוב מנועי טורבו גם הם זוללי דלק
דדי   (26.11.15)
מנוע טורבו חדש אם מאמצים אותו אמנם סוחב מעולה אבל צריכת הדלק עולה מאוד
המשמעות היא זיהום אויר למנועי טורבו קטנים
25. הכותרת הייתה צריכה להסתיים בסימן שאלה -
n/t   (27.11.15)
26. פולקסוואגן משלמת לשלל ארגוני איכות סביבה.
(29.11.15)
הם קנו את כל עיתונאות הרכב בגרמניה. אין כתבה בודדת אחת(!!) שלא נגמרת בנצחון לפולקסוואגן. כולל בין היתר דגמים ישנים שכבר שנים על הכביש אל מול דגמים חדשים של יצרניות אחרות. הגרמנים שקרנים מלידה
תגובות נוספות
חזרה לכתבה