רכב  משפט וצרכנות
טויוטה פריוס החדשה בישראל - 149 אלף שקל
ynet
פורסם: 07.03.16, 12:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 125 תגובות ב-67 דיונים
1. מ-$24,200 = 94,000 ש"ח זה מה שעולה טויוטה פריוס 2016 בארה"ב.
עזריאל   (07.03.16)
זהו מחיר MSRP טויוטה רשמי "מומלץ", בפועל ברוב המקרים אפשר לקנות זול יותר מהמחיר המומלץ.
2. אבוי, המכונית הזאת תישאר מכוערת לעד
דייב, מהנדס אלק'   (07.03.16)
יש לכם מה ללמוד מאלון מאסק אשר ללא ניסיון בתחום הרכב הבין מיד שהעיצוב לטסלה חשוב לא פחות מהמפרט הטכני.
4. 150 אלף
(07.03.16)
כינים אני אתן לכם
7. מדינה מטומטמת - מדברת על מערכות בטיחות אבל ממשיכה למסות
(07.03.16)
ומכריחה את היבואן להוריד את כל ה toyota safety sense
8. הין היפאני נפל ב-50% השנה
מייק   (07.03.16)
איפה ההנחות ?
9. מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית
Jim ,   Israhell   (07.03.16)
They stripped the car and stuck in %$@ing Mobileye!
No thanks!!!
10. אוי.... איזה רכב מכוער
(07.03.16)
11. צרכנים בישראל לא שווים כלום בעיני המשווקים.
שי   (07.03.16)
משלמים הרבה יותר ומקבלים מעט.
12. נקווה שהגי' פי אס מתאים לישראל
מיכאל ,   דרום   (07.03.16)
13. מהדגם הראשון ועד לנוכחי כולם מכוערים
סעו בדרכים טובות   (07.03.16)
14. אני חושב שזה הדבר המכוער ביותר שראיתי מימיי.
א.ט.   (07.03.16)
ולא רק כמכונית...
15. בצבעי צהוב או אדום? רק בחלום (או בפרסומת)
דודו   (07.03.16)
16. חישוקים קלים עם כיסוי פלסטיק?
כיסוי פלסטיק   (07.03.16)
למה יש להם כיסוי פלסטיק בעצם? תמיד תהיתי לגבי זה כשראיתי את ..הפריוסים.
17. טיוטה
נעקץ   (07.03.16)
אם המושחטים בקרית עקרון לא היו עוקצים אותי בהגרלות הלוטו הײַתי רוכש רכב כזה על זה הייתי נותן לישוב 5 כוכבים של ישראכרד.
18. לא ממש מדוייק....
גיל ,   גליל עליון   (07.03.16)
הפריוס לא יודעת לעשות יותר מ 17-18 ק"מ לליטר וגם זה בנהיגה מבוקרת !!!!!!!!
מערכת המולטימדיה לא יודעת לקרוא עברית (לפחות בדגם האחרון שנמכר בארץ) וקשה להתקשר דרכה .
לא פחות חמור שמערכות הבטיחות לא תשווקנה בארץ עם הרכב וחבל.
19. הם בכוונה עושים אותה מכוערת?
חכם בעלמא   (07.03.16)
אתה ממש צריך להיות חרמן איכות הסביבה כדי לקנות מכונית כל כך מכוערת
גם אם היא היברידית
20. אין טיוטה לא יודעים לעצב מכוניות.... (מזדה כן, יונדאי כן)
עיצוב מאוד מאוד מוזר   (07.03.16)
21. בעעעהההה,כל כך מכוערת
לאו ,   צפון   (07.03.16)
וללא מערכות בטיחות .אין על המזדה 3 שלי ..סקיי אקטיב..ספיריט 2.0 165 כ"ס ..
22. איזה כיעור רק עיוור יקנה מכונית כזאת
אעוור   (07.03.16)
23. מזכיר לי את 1970. למה?
פ   (07.03.16)
גם אז בסובארו היבואן הוציא את השטיחים מהרכב שהגיע כמובן איתם,ודרש תוספת מחיר עבורם. המדינה הזאת שמעוניינת או שמא לא לבטיחות בדרכים, לא פועלת להכניס את המערכות הללו לרכבים.
24. נראה שהונדה מייצרים אותה...
איתי רמה״ש   (07.03.16)

25. הדבר הראשון הוא על המסורת של טויוטה, זה כיעורה - החזית ממשיכ
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (07.03.16)
הדבר הראשון הוא על המסורת של טויוטה, זה כיעורה - החזית ממשיכה בצורה מכוערת. מכונה זו נראת כמו דג מפלצתי, או מה???
כעת, על מכוניות חשמליות. אולי זה ישים קצת תחושה בכם "החכמים" כאן ואתם תראו כי התנגדותי למכוניות חשמליות מוצדקת מאוד. 2 מאמרים בעיתון המקומי בשבת שעברה.
מאמר ראשון:
במדינת אונטריו היו סובסידיות למכוניות תקע, בדולרים קנדיים, בין 5K-8K. עכשיו הם מ 6K ל 10K - כאשר מחירי הדלק נמוכים... החזרים האלה לא הגיוניים עבור המכירות - רק 5000 מכוניות תקע בין הסך של 1.9 מיליון מכוניות נוסעים שמכרו בשנה שעברה בקנדה. אפילו הסובסידיות בחסכון לא עוזרות לטיפה כדי להצדיק בהשוואת למכוניות רגילות. המכירות של טסלה הן גבוהות מאוד, אשר מראה כי אנשים קונים מכוניות ולא את "הסיבה". המיליונרים לא צריכים את הסובסידיות ... אז אם הסובסידיות לא עוזרות למכוניות החשמליות, אז אולי הפתרון הוא להוריד את המחיר של המכוניות האלה ולעצור את הסובסידיות. אז נטה את 30 מיליון דולרים בשנה בקנדה לכוון תוכניות חברתיות.
מאמר שני:
תכנית הסובסידיות של אונטריו התחילה בשנת 2010 והתבססה עלמצברים בעלי 5-16 קוט"ש , עד ל 8.5K דולרים. עכשיו זה עולה ל 10K. מעל 16 קוט"ש מקבלים עוד 3K דולרים ועוד 1K נוסף עבור מכוניות עם 5 מושבים או יותר. הפוטנציאל הוא עד 14K. עכשיו ממשלת אונטריו נותנת עוד עד ל 3K מקסימום למכוניות שעולות 75K-150K. מקבלים כלום אם מחיר הרכב הוא מעל 150K - העשירים שקונים את טסלה S ו i8 BMW לא צריכים סובסידיות.
קורא הגיב: אני מוצא את זה מאוד מטריד כי i3 BMW מקבל 13K עם מצברים של 22 קוט"ש, 4 מושבים ואילו Leaf עם מצברים גדולים יותר ו -5 מושבים מקבלים רק 9.6K. משרד התחבורה "המהולל" מסביר כי זה כל כך משום i3 היא מכונית יקרה יותר !!! הנחת המקסימום שלהם היא 30%. במילים אחרות, Leaf העולה כאן, בדולרים קנדיים 37K בעוד i3 עולה 51.5K. ה Leaf מקבל 9.8 וה i3 15.6K. אבל אם משדרג את ה Leaf ל 40.5K, מקבלים 12.6K !!!
האם זה הגיוני, כשאחד המכשולים הגדולים של המכוניות החשמליות הוא המחיר שלהן! זה וגם הטווח צריך לרדת ולגדול אם המכוניות האלה צריכות להגיע לשוק ההמוני.
המאמר מוסיף: אולי התמריץ צריך להיות 40% ולאחר מכן המחיר של ה LLeaf יהיה 21.1K, אשר זה מתקרב לכמה מכוניות רגילות. ו, ללא תמריץ לאחר מחיר 70K של המכוניות. 3K עד 50K מכוניות - קונים עשירים לא צריכים תמריצים.
26. הנה התשובה לכל הבלוף, כנסו !
שאולי ,   ירושלים   (07.03.16)
פשוט מאוד יש כאן דיל בין הממשלה ( האוצר ) לבין יבואני הרכב,
המעשה שיש לנקוט הינו חד משמעי לא לפקוד יותר את אולמות התצוגה,
וזאת למשך חצי שנה,
מי שיזעק ראשון אלו יהיו פקידי האוצר ההמומים,
כי כל רכב שנקנה הממשלה זוכה במחצית מהסכום שאתם משלמים,
במילים אחרות אתם רוכשים רכב אחד לכם ואחד לממשלה,
ואם גם לקחתם הלוואה ( ומי לא לוקח )
אזי הבנקים חוגגים ובהנאה ( ראו את המשכורות שלהם )
אבל במציאות רכישות הרכב בארץ מרקיעות שחקים,
וכל עוד זה המצב, ימשיכו לנבוח, לרכוש,,ולבכות,
בואו ונפסיק לרכוש רכבים ! ותראו שיהיה שינוי !
27. ללא אביזרי הבטיחות לא אקנה
צבי   (07.03.16)
וכבר היה לי פריוס בעבר
28. 27.8 ק"מ לליטר בחניה ליד הבית או בריקול במוסך
טומי זינגר   (07.03.16)
על הדגם הנוכחי הם פירסמו 4 ק"מ לליטר ובמקרה הטוב הוא הגיע ל- 16 ק"מ לליטר מה שהרבה כלי רכב בגודל הזה משיגים ללא הסיבוך ההיברידי.
לזה מתלווה חוסר אמינות של טויוטה עובדה כל מספר שבועות יש ריקול.
29. בסוף אופל זכתה ברכב השנה באירופה ולא שום רכב יפני
ככככככח ,   בית שאן   (07.03.16)
רק אופל זה רכב למביני עניין ברכב אני חוזר מי גרמניה האסטרה החדשה משגעת את אירופה כרגע רכב פשוט י פה סבלנות דברתי היום עם היבואן עוד חודש בארץ
30. עם בכיין וקוטר
שמבלולו   (07.03.16)
הרי המערכות בטיחות האלה לא היו קיימות פעם וגם לא בדור היוצא,ורק הפכו פופולריות בשנה האחרונה ועדיין אחוז תאונות הדרכים הוא גבוהה יותר מבעבר. אבל כאלה אתם הישראלים מחפשים את הרע בכל דבר "אכלו לי שתו לי" עם מגעיל ובכיין.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה