רכב  מבחני דרכים והשקות
טויוטה פרואייס בנהיגת בכורה - מסחרית יפנית, מצרפת
ניר בן זקן
פורסם: 07.09.16, 17:23
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות ב-25 דיונים
1. אוי ויי התקנת חלונות מקומית - לא לגעת עם מקל
(07.09.16)
2. או ויי... התקנת מערכות בטיחות מקומית - לא לגעת עם מקל...
יאושרו המקוריות   (07.09.16)
3. אין על I800
איתן   (07.09.16)
4. אז אני קונה בעצם סיטרואן עם סמל טיוטה ? לא תודה מעדיף I800
ר   (07.09.16)
5. 1300 גרסאות, לישראל מגיעות שתיים...
(07.09.16)
וחאפרים יחתכו את צידי הרכב ויתקעו בו חלונות.
6. קראוול של עניים
ג   (08.09.16)
7. זה רק אני או שכסא הנהג לא נראה נוח ?
סער   (08.09.16)
לדעתי ברכב עבודה שבנוי על 90% זמן של נוסע יחיד (הנהג) צריך להרכיב כסא אחד תומך ומפנק
8. איפה דני מטורונטו "פיראוס" ?
אוטו על שמך, כמעט   (08.09.16)
9. סירטון נהדר!
(08.09.16)
10. נו עוד פעם התקנה מקומית שתחליד תזוז וכד..הייתי בסרט.. מחרים
JOJO   (08.09.16)
11. וואללה יופי!!
דניאל קלטי ,   רחובות   (08.09.16)
עוד כלי-רכב, להגדלת מימדי זיהום-האוויר ולחימום כדור-הארץ, לגרימת תאונות-דרכים מזעזעות (לריבוי ההרוגים והנכים-על-כסאות-גלגלים בישראל), להגדלת העומס בכבישים (פקקים, "צורך" בסלילת כבישים נוספים, על-חשבון הטבע ובתי-גידולן, של חיות-הבר)...

חדשות רעות במובנים מוחלטים.
12. רמת התקנת ספסלים ברכב ורצפה גועל !!!
המתבונן ,   מרכז   (08.09.16)
למה הפסקתם להביא את הרכבים כמו פעם שהיה הכל קומפלט ספסלים רצפה הכל היה ברמה אירופאית לא כמו היום הרכב נראה מגיע מאי חורבות עם כל הכאב בושה למדינתינו הקטנה שכל דבר רוצה להרוויח כסף והתוצאה רמה מאוד נמוכה מכל הבחינות !!!
13. פליז רק תספרו שזה מיוצר יחד עם סיטרואן
(08.09.16)
ככה כלקוח חכם אקנה זול יותר דרך סיטרואן. אה,, חזק אני
14. PSA = PROSTATIC SPECIFIC AGENT
אורולוג   (08.09.16)
15. העתק של ה i800 של יונדאי
huck   (08.09.16)
16. שאלה פשוטה, יש הבדל ממשי בין זה לבין סיטרואן ג'אמפי??
תוהה   (08.09.16)
כי אם אין הבדל, עדיף לקנות את מה שיותר זול
17. בואו נגדיר את זה ככה
(08.09.16)
הרכב הזה לא בדיוק מעניין את רוב הישראלים...
18. העתק של טרנספורטר קראוול לעניים
שולי   (08.09.16)
זה הדבר היחידי שטויוטה מסוגלים לעשות להעתיק
19. חשיבה מוזרה יש לך...
ישראל ישראלי   (08.09.16)
הרי מלא ישראלים קנו וקונים את הטויוטה אייגו בגלל הסמל של טויוטה, כאשר פיג'ו 108 ו 107 וסיטרואן c1 הם רכבים זהים ועולים כמה אלפים פחות! אבל ישראלי לא קונה אוטו צרפתי.... הוא תקוע בסטיגמה של לפני 30 שנה בלי להבין שהיום הכל ייצור משותף
20. "עיי חורבות"
מגיב סדרתי   (09.09.16)
מילה יחידאית במקרא,מקורה לא ברור, ייתכן שהושפעה עקב המצווה למחות את עם ה"עי" ושיטת הביצוע הייתה השמדה טוטאלית עד שהמילה התקבעה כתיאור ציורי של מקום הרוס ונטוש.
21. טויוטה זה כבר לא מה שהיה פעם
צפוני   (10.09.16)
פעם היה טנדר שעשה 700.000 קמ בלי למצמץ. היום כל 80.000 יש תקלות. טויוטה מחפשת זול וכך מוותרת על השם של האמינות.
22. חזק מדי. נראה עכשיו שליחים מהסופר נוסעים 170 בלב העיר.
אורני   (10.09.16)
23. רוצו לקנות תקבלו קומבינה משופרת
יוסי לשם   (10.09.16)
נתחיל דווקא בסוף טויוטה במקום הראשון בעולם 20 שנים בתקלות וקריאות תיקון. נכון הם אלופים בהסתרת תקלות אבל כלי הרכב שלהם הכי מתקלקלים בעולם.
בישראל תקבלו כדי לקבל רכב הסעות תקבלו חיתוך פח, הדבקת חלונות, התקנת מושבים התקנת כאילו מזגון אחורי הכל בהתקנה מקומית וכך זה גם נראה בד"כ אלכס אורגינל שהוא חאפר בזכות עצמו או מתקין אחר כמו יעלי תעשיות וכו'. מקורי? יוק.
את האלקטרוניקה יתקין מתקין הבית של היבואן הלא הוא גדול החאפרים גיל קאר. הם ידאגו כבר שהרכב שלכם יתקע בלי סוף.
אחריות? אין דבר כזה בטויוטה. המוטו של יוניון מוטורס הוא שהלקוח תמיד אשם.
לגבי ההתקנות המקומיות השיטה התשת הלקוח. מיוניון מוטורס לגיל קאר ומגיל קאר ליוניון מוטורס עד שהלקוח נשבר ומוותר.
לנו היו טויוטות בעבודה הכל נכתב מניסיון. מי שמחפש רכב עבודה שיחפש במקום אחר. חפשו קצת חומר על גיל קאר ואלכס אורגינל ותבינו.
24. חבל שהורסים את הרכב עם התקנה מקומית
tomi   (09.09.16)
ב״ה בתור בעלים מרוצה מאוד של סיטרואן עשיתי 380000ק״מ על האוטו וכוחו עוד במותניו סוחב טוב מאוד הכל מתחיל כאשר חוסכים בחלקים ומטפלים לא נכון! שימו שמנים איכותיים פילטר שמן מקורי והכל טוב! התקנה מקומית מושבים על הפנים! גם החלונות
25. בעיות על בעיות - קאפקא עם תעודות שנת 2016
(11.09.16)
אם מביאים רכב, אז צריך להביאו אותו קומפלט כאשר כל החלקים הינם מקוריים ולא, צריך לשלוח טכנאים, מטעם היבואן הרשמי או 3 ספקים שונים שיקבלו הכשרה ישר במפעל של החברה. כך, אם הטכנאים יקבלו הסמכה של היצרן, יחששו לקבל ביטול אותה הסמכה.

ואני מתכוון לכל ההתקנות המקומיות של חלונות צד, חלונות גג, מושבים כאלה ואחרים, מערכת אוורור, קירור וכדומה.

לא ייתכן שרכב שעולה 200K יקבל גימור חאפר לחלוטין ושחווית הנסיעה תיהרס בגלל עבודה רשלנית. דעו לכם שהיו מקרים בהם ספסלים - לא מקוריים כמובן - נתלשו מהמקום, מערכות מיזוג גמרו את המצבר, הדינאמו וגרמו לקצרים, לאו דווקא בגלל המתקינים אלא בגלל חוסר התאמה ולזה אין כמעט פיקוח.

חייבים לסגור את הפרצה הזו אחת ולתמיד. או שהרכב מגיע מהמפעל בהתאם לדרישת הלקוח או שההתקנה מתבצעת בהתאם למפרט המפעל ובהתאם להנחייתו בלבד. צריך להפסיק את הפארסה הזו של "בוא-תלך" בה יבואן מאשים את המתקין והמתקין את היצרן של החלק הלא מקורי וחוזר חלילה.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה