כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
היום בו חברות ישראליות יפסיקו לזלזל בלקוח
מירב קריסטל
פורסם: 07.10.16, 14:28
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 100 תגובות ב-77 דיונים
1. כל הכבוד! עכשיו צריך שכל מקבלי ההחלטות ייקראו את זה
שי   (07.10.16)
2. המחקר חשוב, היישום יהיה ממש שונה ממה שחושבים.
אסף   (07.10.16)
שימור לקוחות טוב זה מכסימום רווח במינימום מאמץ. או במילים אחרות - ללקוח שאתה יודע שיתווכח איתך - תיתן שירות טוב ומחיר טוב, ללקוח שאתה מניח שיישאר איתך בכול מקרה (לפחות בהינתן הנתונים הנוכחיים, למשל קלות המעבר לספק שירות אחר, שזה כמו שידוע משוק הסלולר יכול להשתנות) - תיתן שירות גרוע.

לא רק זה. כשאתם מתקשרים לשירות ל'קוחות, אם בהיסטוריה שלכם וויתור מהיר - תקבלו מקום גרוע בתור. אם אתם ידועים כלקוחות בעיתיים שצריך 'להרגיע' תקבלו תור מהיר יותר, והכול אוטומטי לחלוטין.
3. רוב החברות הישראליות ימשיכו להתבסס על המחקרים הישנים
מיקול   (07.10.16)
שאומרים שעושק ב"שיטת מצליח" הרבה יותר רווחי ופחות קשה משימור לקוחות
4. לקוחות בנקים עשרות שנים לא מקבלים דבר בקושי יחס
אריק   (07.10.16)
בכל מקום בעולם מצפרים לקוחות בנקים אחרי 10 20 30 40 שנה. בארץ אין יחס מיוחד ללקוח שיש לו ותק בבנק ללקוח חדש. אולי ההיפך חדשים מצפרים כדי למשוך אותם. הבעיה שאין תחרות ולקוחות לא עוזבים לכן גם היחס האדיש כלפיהם.
5. עוד כתבה ממומנת
ג   (07.10.16)
6. שאין תחרות והכול חרבנה אז גם היחס ללקוח בהתאם !
אחד #   (07.10.16)
משגעים את הלקוח הישראלי יש קופנים בעיתונים ובפרסומים הביתה ויש באפלקציה שחצי מהזמן נתקעת לך בדיוק ליד הקופה , ויש מחיר לחברי מועדון ומחיר מיוחד לחברי מועדוני צרכנות ומחיר רגיל ומחיר מבצע - בקיצור הכול פרטש הלקוח משתגע ...
7. חשבתם שלא נבין שמדובר בכתבה ממומנת של Como?
תוהה   (07.10.16)
ערימה של שטויות. חברות ישראליות מזלזלות בלקוח כי רוב השווקים הם קרטל או מונופול, וללקוח אין אפשרות מעשית ללכת לחברה שתתייחס אליו טוב יותר. יש להן את כל המידע שהן רוצות ולהיפך, הן עושות בו שימוש כיום כדי להבין כמה רע אפשר להתייחס ללקוח נתון (למשל, להחזיק אותו בהמתנה על הקו) ועדיין לא לאבד אותו.
8. שהחברות מלמדות את ילדינו לרמות לשקר לעשוק ומתמרצות אותם לכך
מה שמדאיג באמת   (07.10.16)
9. 012 אלופים בלעבוד על הלקוחות
מ   (07.10.16)
10. די לתירוציםלא תחרות ולא מונופול, כשאין חוק וסדר, יש אנרכיה..
ניזאמי ,   קווקז   (07.10.16)
וזוהי בדיוק המציאות בישראל! במקום אי שקיפות המידע, המיקוח ועושק הלקוחות הוותיקים, יש לאלץ את חברות השירותים השונות, לתמחר במחיר אחיד את השירות אותו הן מספקות, כך שכל המנויים בחברה ספציפית ועבור אותו סוג של שירות יקבלו מחיר אחיד.

לצורך העניין ניקח מסעדה כדוגמא. כל מסעדה יכולה לקבוע את מחיריה ואת סוגי המאכלים אותן היא מגישה, אך יחד עם זאת, לכל אחת יש תפריט משלה ומחיר קבוע עבור כל מנה, כך שכל הסועדים במסעדה ספציפית האוכלים את אותה המנה נדרשים לשלם מחיר אחיד!

יש גבול לאנרכיה הזאת, הדברים אינם צריכים להתנהל כמו באזאר!!!
11. אפשר לתייק על המדף ליד תוצאת המחקר על שעות עבודה מרובות
לגוה עכפישלס   (07.10.16)
זה שיש מחקרים זה יופי.
זה שכולם יודעים שמי שנשאר אחרון במשרד הוא הבנאדם הכי פחות יעיל זה גם יופי.
זה שהבוסים בארץ ממשיכים להאמין שמי שעובד הרבה שעות הוא העובד המצטיין, ובכן, זה קצת פחות יופי.

מציאות מול דמיון.
12. לקוח "נאמן" הוא לקוח שכל שנה עובר חברה. הוותק בעוכריו
הוט = דוגמה קלאסית ,   מקווה שמישהו שם קורא   (07.10.16)
13. זה נכון בהחלט לחברות הסלולר
~@~   (07.10.16)
הן לא חוזרות ללקוחות עם סיום החבילה שלהם וחושבות שהלקוח לא ישים לב.
אני עושה סקר בשביל לראות איזה חברה תציע לי דיל טוב ואז אני עוזב את סלכלום אלא אם הם יציעו חבילה ממש טובה
14. השרות בארץ חולה בכל כך הרבה חולאים
גיל   (07.10.16)
מזלזלים, לא מתעדים, לא חושבים שהזמן של הלקוח חשוב, נותנים לו להמתין, הסיכומים שקובעים לא מתבצעים, ואז צריך להתקשר שוב ולחכות שוב לנציג שהוא בתורו לא יבין מה קורה ויבקש הסברים רבים ושוב השיחה ושוב לא יקרה כלום וחוזר חלילה. עד שהם יגיעו לזלול שמצוין בכתבה, יש דרך ארוכה . הזלזול הרבה יותר עמוק ובסיסי.
15. הכי גרועים אל על
גבי   (07.10.16)
שמים קצוץ על קהל הלקוחות השבוי שלהם. אין כלל שירות לקוחות
16. רק תחרות אמיתית תטיב עם הלקוח. מונופולים משתינים עלינו.
tt ,   ee   (08.10.16)
17. שירות גרוע
בבר ,   חיפה   (08.10.16)
מדינה מזוהמת,מה הפלא שלא שומרים על לקוחות.אני טס לגרמניה ואוסטריה לפחות פעמיים בשנה כי כל חבריי שם,מתקשרים אליי בחגי ישראל להגיד חג שמח מה שבארץ לא עושים.השירות למופת,"כמו בארץ".חרה של אנשים אז מה הפלא.
18. כתבה פרסומית לאפליקציה ולחברה
משה   (08.10.16)
עופו לנו מהנתונים. אנחנו יודעים לחפש לבד
19. ביום שבו יכבדו לקוחות בישראל
זודיאק   (08.10.16)
נחזור לארץ... אבל כולם יודעים שזה לעולם לא יקרה...
20. מאחורי כל כתבה כאן עומדת חברה עם אינטרסים
דידי   (08.10.16)

21. ככה העפתי לכל הרוחות את סלקום TV
אופיר ,   תא   (08.10.16)
22. לידיעתם קופות החולים העלו
.   (08.10.16)
ביקור אצל רופא דרך המושלם ל- 170 ש לכל ביקור בשלושת הביקורים בשנה

לפני כמה שנים זה עלה 100 ש. לפני כמה חודשים 120 ולאחרונה זה שוב עלה והפעם ל-170

מה זה כאן. משרד הבריאות מתעלל בחולים !!!!
23. אמת.לא מתחייסים ללקוח קיים
גיא   (08.10.16)
נורא ואיום
24. amzon prime. coust 100$
yosi ,   usa   (08.10.16)

25. יש גם דוגמאות הפוכות לשימור-יתר שדוחה לקוחות חדשים, למשל H&O
דני ,   תל אביב   (08.10.16)
רק לפני מספר ימים נכנסתי לסניף רשת H&O ביגאל אלון בת"א. להפתעתי, בכל סטנד יש שלטים של מבצעים לחברי מועדון בלבד, דברים מגוחכים בסגנון "המחיר 129.90 ש"ח, לחברי מועדון 39.90 ש"ח".

הייתי נוהג בעבר להיכנס לרשת פעם בחודש בערך, לעשות קניות ולצאת. לא רוצה להיות חבר מועדון ולא בטיח, רק לבצע קניות וללכת, והנה אני רואה שכמעט בכל המוצרים "דופקים" לי מחיר רק כדי להכריח אותי להיות חבר מועדון כדי כביכול לשמר אותי במבצעים אטרקטיביים.

הוציאו לי את כל החשק מהקנייה כלקוח מזדמן - פשוט לא הייתי מוכן להיות פראייר ולשלם מחיר מופקע.

עברתי בין הסטנדים במשך כ-5 דק', הבנתי את הקונספט, הסתובבתי ויצאתי החוצה. אני לשם כבר לא אחזור יותר.
26. לא משתמשת בקופונים
אני ,   צפון   (08.10.16)
של חברת האשראי כי הם לא אטרקטיביים גם מבחינה כלכלית
27. שופרסל שולחים קופונים עם הנחות אבל באותה תקופה יש ממילא מבצע
ציונה   (08.10.16)
28. קופונים
(08.10.16)
זורקת לפח את הקופונים לא קונה אצל החברות האלה , רשתות הפארם עודות מבצעים לחברי המועדון לא לוקחת את הפירסומים זורקת תהיה חבר תשלם מבחבלים את המח רוצים אותי למה גובים כסף הכל שקרים
29. תתתקו ותנו לנבלות להזיע
יואב   (08.10.16)

30. קופונים של חברות האשראי
(08.10.16)
זה בעצם חוברות פרסום , והכל כדי להוציא ידי חובה את החברות.
מדובר בעוד מונופול(ניסיתם פעם להחליף את כרטיס האשראי לחברה אחרת, כולל הלוואות והחלפת הוראות-קבע? סיוט), ולכן אין להן באמת אינטרס להשקיע בקופונים, כי אנחנו לקוחות-שבויים שלהן.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה