|
1. חינוך ב-3 פסקאות. נפלא! כך אגדל את ילדיי. תודה!
~~~
|
|
|
ואוו איך לא חשבתי על זה קודם !!!!!! עכשיו הבנתי הכל כמו הצבא כל דבר מתחלק לשלוש כנראה שגם חינוך
|
|
|
3. לא יותר פשוט לעשות restart ?
|
|
|
4. באמת העשרתם את ההורות שלי.
מה נפקא , |
מינה |
|
(23.11.16) |
|
|
|
5. סופסוף מאמר מתומצת ולא בלה בלה
אהבתי תודה ולבכייניות מתחתיי... ביניכן לביניכן... זה באמת לא משנה מה היה נכתב ...
|
|
|
6. האחיינית שלי בת שנתיים וחודשיים
ביקשה לא מזמן לעזור בעריכת שולחן האוכל. כמובן שנתנו לה. היא סידרה את הכלים מפלסטיק. לקח הרבה זמן, אבל שווה את המאמץ!
|
|
|
הבן שלי בן 4.5 סירב להתלבש לבד עם שלל תירוצים . אני עייף לא בא לי ועוד. הודעתי לו יום אחד. שאני מפסיקה להלביש אותו ושמה יום הוא מתלבש לבד. הקדשתי את הזמן , בסופו של דבר זה 4 דקות. ללמד אותו איך ללבוש חולצה בצורה יותר קלה, הוא צחק מאושר כשהבין איך עושים את זה ומאותו יום באמת מתלבש לבד.
הכותבת כתבה מאוד תמציתי ונכון.
|
|
|
אני חושב שאת מפספסת משהו מהותי. עצמאות היא המטרה הקדושה של כל הורה. בהסבר שנתת פה לא התיחסת לאלמנט שהוא אולי הקריטי ביותר להשגת מטרה זאת. הקשר בין ההורה והילד. התיחסת לאימון התנהגותי בלי לקחת בחשבון את איכות וטיב הקשר בין ההורה לילד. ילד שנמצא במרדף אחרי הקשר עם ההורה לפעמים ישתמש בתלות כדי לקרב את ההורה אליו ולא בגלל חוסר עצמאות. ילד שלא מקושר טוב עם ההורה ונדחוף אותו לעצמאות יתנגד ויחמיר את התלות שלו בו. צריך להבין שלכל ילד יש את הדחף הפנימי לעצמאות והרצון לצמוח לישות נפרדת, המנוע החזק ביותר לזה זה איכות הקשר של הילד ותחושת הביטחון שלו לבטא אותה. אל לנו ולכל מי שחפץ בעצמאות של ילדו לחשוב שזו תוצאה שמשיגים התנהגותית. במקום חזקו את הקשר עם הילד תבנו איתו את האמון ותראו אותו ממריא לשמים. ההדרכה שלך היא הדרכה התנהגותית וטכנית. הורה שאין לו היקשרות חזקה עם הילד אלול ליצור בבית מתח ותסכול מיותר אם לפני שיחזק את הרצון של הילד לקחת את העצמאות הוא יכפה אותה.
| |