כלכלה  סופרברנדס 2016  בנקאות, ביטוח ושירותים פיננסים
שיפור השירות ונגישות ללקוח: השנה של מנורה מבטחים
איתמר בר נר
פורסם: 25.01.17, 18:54
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות ב-4 דיונים
1. ממש בדיחה תנסו להתמודד עם מוקד הטלפונים שלהם
פחחח   (13.12.16)
וגם עם נתב השיחות שלה
2. מנורה
ד   (20.12.16)
כתבה מאלפת.ומה עם שרות טלפוני?אתה מתיבש שעות עד שעונים לך.מישהו חשב לשפר את זה?
3. מנורה? קטסטרופה של שרות-אם אלו הקריטריונים
(20.12.16)
נו טוב אפשר לעבור לתוכן הבא!!!!!
4. אתר האינטרנט מתפקד כאילו הושק ב-1934, שנת הקמת החברה
לקוחה מיובשת   (17.08.21)
הכל איטי, לא זז. לא שולח קוד התחברות ואז נועל את הגישה לחצי שעה כי חלף יותר מדי זמן לפעולה.
הדו"חות לא נפתחים, לחצני הגישה להורדת מסמכים מוסתרים ע"י רכיבים אחרים על המסך.
הורדתי עכשיו 6 דו"חות שנתיים של חברות שונות, וזה ללא ספק האתר הגרוע ביותר, עד כדי כך שהתייאשתי בלי להוריד את הדו"ח...
חזרה לכתבה