כלכלה  סופרברנדס 2016  חשמל ואינטרנט
ניופאן: מקניינית מותגים למותג-על ישראלי
איתמר בר נר
פורסם: 23.11.16, 18:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות ב-7 דיונים
1. מעניין כמה ניופאן שלמה על כתבה פרסומית שרחוקה מהאמת...
שי   (20.12.16)
2. התקשרתי ל"שירות הלקוחות" של ניופאן
לקוח מאוכזב   (20.12.16)
בסך הכל רציתי לרכוש פילטר חלופי לשואב אבק, לא משהו יוצא דופן.
לאחר המתנה ארוכה על הקו, הגעתי למוקדנית שלא יודעת שום דבר. היא רשמה את כל הפרטים ואמרה שיחזרו אלי. זה היה לפני חודש. כמובן שאף אחד לא חזר אלי...
דרך אגב, זה לא משהו ייחודי. הייתה לי בדיוק אותה חוויה עם שירות הלקוחות של מזגני תדיראן. כנראה שבמדינת ישראל עצם זה שמישהו עונה לך לטלפון זה כבר נחשב שירות לקוחות.
3. מוצרים ללא שרות וללא אבא... למעשה אין באמת שרות !
hd ,   נתניה   (17.01.17)
במילים והבטחות הם טובים במציאות שרות הלקוחות למעשה לא באמת קיים.
חבל... לא אקנה עוד מוצרים שהם מיבאים...
4. שמות גדולים - אחריות קטנה!
לקוח מאוכזב ,   ישראל   (23.01.17)
חברה שלא יודעת איך לתת שירות כשמשהו לא בסדר ! אין שירות לחברה עצמה, מטרטרים אותך לחברות הקבלן שאמורות לתת שירות אך אין בידיהן פתרונות הולמים .
מי שם צריך להתעורר, ומהר.
5. לא להתקרב
לקוח מאוכזב   (21.02.17)
6. אין למי לפנות
רפי   (20.02.17)
אין חב׳ כזאת מפנים לכול מיני מעבדות שרות הזויות אבל להגיע לספק אין אפשרות, אין טלפון לשרות לקוחות. החמור שגם נותני השרות לא מכירים את הטלפון של המעסיק נוכלות לשמה מוצרי טושיבה שלהם זבל ברמה הגבוה מכשירים דפוקים שמיוצרים בסין באיכות ברמה 0 ללא מענה לבעיות שחוזרות בתדירות גבוהה.
7. כתבה פרסומית רחוקה מהמציאות
אבי   (29.06.18)
חברה עם שירות ביזיון , הוציאה לקבלני חוץ את השירות , פיטרה מאות אנשים טובים שהרימו אותה בתחילת הדרך , אין מה להלל כאן יש רק להלין
חזרה לכתבה