|
1. הא זה הכי הרבה אופנוע לדולר $ ? זה אולי, אבל לא פה כי ...
אופנוע סוזוקי VS 650 (עם ABS) עולה בארה"ב 7,499 $ שזה בשקלים 29,000 ש"ח, פה בישראל הוא עולה 51,000 ש"ח (עם ABS), זהו הפרש והבדל של 22,000 ש"ח לשלם יותר על אותו האופנוע בדיוק?
|
|
|
2. השלדת צינורות הזאת כל כך מכוערת!
תוחזר שלדת הקורות לאלתר!
|
|
|
|
|
|
|
5. יש בארץ מיסים מיפלצתיים על כל מה שזז....
מיסים מפלצתיים |
|
|
(30.11.16) |
והכי גרוע מיסים על מיסים לפעמים ב 4 גילגולים... הממשלה הזו אוכלת אותנו....
|
|
|
6. הכבישים בארץ לא מתאימים לנסיעת אופנועים
עובדה שכל כך הרבה תאונות דרכים ,שרוכבי אופנועים נהרגים. הכבישים לא מתוחזקים, הרבה בורות. וחבל על הנוהגים בהם.
|
|
|
7. איך אני שונא אופנועים עם מושב בשיפוע... מה הקטע?
זה פשוט לא נוח. בכוונה עושים את זה כדי לצמצם ילודה?
ואיך אתם מגיעים למסקנה שהאופנוע הזה זול לטיפול? הטיפולים שלו הם בין היקרים שיש... טיפול גדול באופנוע הזה עולה אלפיים ומשהו ש"ח לפני שמתחילים לדבר על רפידות בלם, צמיגים ושרשרת.
|
|
|
8. אם כמות הטיפשים שנוסעים בכביש עדיף לא לרכב על אופנוע.
עניין של זמן עד שאיזה סתום או סתומה שמדברים הפלאפון או ממהרים הביתה לראות סידרה בTV יוריד אותך.
|
|
|
9. בטורקיה סוזוקי VS 650 עולה 27,450 TL שזה בשקלים 31,000 ש"ח.
בוטוג'אוויק , |
איסטנבול |
|
(30.11.16) |
בישראל 51,000 ש"ח.
|
|
|
10. לא מופיע סיכום עלות טיפולים ל45000 קילומטר.
אז תבינו למה לא מתקרב יותר לאופנועים.
|
|
|
|
|
הזכיר לי את הסיפור הענק וגנו....
|
|
|
לחברים שלי אין אופנועים!!!!!
|
|
|
תענוג ליראות את הפרצופים שלכם גרבוזונים שמאלנים הזויים שטראמפ ניבחר שוב היתנפץ לכם החלום גרבוזונים ליראות את מדינת ישראל נהרסת
|
|
|
|
|
|
|
17. אחים שלי, למה להשקיע ב"רוצח" על הכביש, קנה 4 גלגלים.
אחד שיצא מזה , |
תא |
|
(30.11.16) |
|
|
|
18. הנהגים בישראל כל כך טיפשים וחסרי מודעות בסיסית
הרוכב , |
למרחקים ארוכים |
|
(01.12.16) |
שהייתי אומר שכדאי לחשוב פעמיים.
ויש לי למה להשוות, עשיתי רואד טריפ של כל אירופה דרום עד צפון, וגם כל צפון אמריקה. התגוררתי בשלוש מדינות שונות, תמיד בערים שמעורבות בקהילות מהגרים גדולות. ומסקנתי היא אחת: הנהגים בישראל או טיפשים או שפשוט לא אכפת להם באמות מידה שלא חוויתי בשום מקום בעולם.
והדבר המפתיע הוא, שלנהוג, זה באמת לא מסובך, ובכל זאת, בישראל זו חוויה מזעזעמת.
|
|
|
19. בין המכוערים אם לא ה...
|
|
|
|
|
21. דווקא ההיגוי קל והבלמים רכים, בטוח שרכבת על SV? :)
בעלים גאה של SV , |
תל אביב |
|
(24.10.18) |
מצטט: "ההיגוי נייטראלי ומעט כבד, ובזמן ההטיה היציבות מצוינת - שני אלמנטים חשובים במיוחד בהקניית ביטחון לרוכב. כך עושה גם מערכת הבלימה החזקה-מבלי-להגזים ופעולת ה-ABS"
1. בניגוד למה שרשום בכתבה דווקא לדעתי ההיגוי טוב מאוד, היה יכול להיות מצויין לו הכידון היה טיפה יותר רחב 2. הבלימה חלשה! לא נושך וזה קצת מבאס, אמנם בציבורי זה עושה את העבודה, אבל במסלול זה די מורגש 3. בהטייה יציב יחסית כל עוד אתה בעומסים בינוניים מינוס ומטה, בל נשכח שאלו בולמים פשוטים
סה"כ אופנוע כייפי שגורם לך לחייך בכל רכיבה כאילו זאת הפעם הראשונה, מנוע אליפות, הנפילה להטיות פשוט מאסטר פיס! והגששים עובדים שעות נוספות. לדעתי אפשר ללמוד איתו יותר מכל אופנוע אחר בקטגוריה, הן בשל הסלחנות שלו והן בשל האפשרות שניתן לקחת אותו לרכיבות ספורטיביות והוא מאוד יאהב את זה כל עוד העומסים בינוניים.
אה, דבר אחרון, דווקא הפנס הגדול מקדימה הוא אויב אווירודינמי, כשהורח פוגעת בו זה גורם לזרימה טורבולנטית מסביב, וזרימה טורבלנטית פחות טובה לנו, אבל משום מה אני מסכים, האופנוע אוכל את זה ברוב הזמן, ביחס לאופנועים אחרים עם "אווירודינמיות" טובה יותר הוא די מפתיע!
| |