רכב  חדשות
טרור בכבישים: 371 הרוגים ב-2016
ynet
פורסם: 28.12.16, 11:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות ב-30 דיונים
1. מה תפקידו של אבוהב חוץ מלספר לנו עובדות ידועות?
ז'וז'ו   (28.12.16)
2. מה תפקידו של אבוהב חוץ מלספר לנו עובדות ידועות?
ז'וז'ו   (28.12.16)
3. תציינו גם בכמה אחוז עלה מספר הרכבים על הכביש...
אלי ,   אליהו   (28.12.16)
כי אם מספר הרכבים עלה ומספר ההרוגים עלה, זה לא אומר שאחוז ההרוגים עלה משנים קודמות.

מה הטעם להשוות בין שנים אם מספר הרכביםעל הכביש לא זהה?
4. עדיין לא הבנתי מה תפקידה של "אור ירוק" חוץ מלקבל תקציבי ענק?
אבישי גורביץ ,   תל אביב   (28.12.16)
5. דורון ידיד מפקד חדש לתנועה נגמרה החגיגה .ראו עשרות שוטרים @@
יוני ,   תל אביב   (28.12.16)
נתיב תחבורה ציבורית אכיפה שלא הייתה זה כמה שנים .מצויין הנ"ל תותח יעשה עבודה כמו שצריך.הוציא את כל השוטרים מהמטבח במקום שישתו קפה הם בכבישים..
6. אור ירוק והרשות למלחמה בתאונות - שתי רשויות מיותרות
עמי   (28.12.16)
7. נהגתי בשוייץ תענוג בארץ גונגל וחיות על הכביש
אור   (28.12.16)
8. כמו במדינות ערב .
ס   (28.12.16)
9. טירוף
יעלי   (28.12.16)
טירוף טוטאלי זה מה שקורה כאן ! ממשלה ז ו/או כל ממשלה אחרת היתה עפה מזמן עם נתונים אלו היו מפיגועים. אבל "פיגועי כבישים" תוצרת עצמית לא מזיז לה. לצערי כנראה גם לא לציבור. צריך לדרוש מהממשלה לטפל. בזה לפני כל דבר אחר כי זה טרור לכל דבר על פי תוצאותיו.
10. ואיפה היה החבר הדמיוני שבשמיים ?
שוב נעלם .   (28.12.16)
11. אין מצב. הנתונים שגויים. הרי הציבו עשרות מצלמות מהירות בכביש
(28.12.16)
זה בטוח הפחית את תאונת הדרכים וההרוגים.

אבוהב - שים את המפתחות ולך הביתה.
12. להעיף את אור ירוק ולחייב אותם להיות בשטח
פי   (28.12.16)
13. הטרור הוא אצל הנהגים בין האוזניים.
תהיו בני אדם.   (28.12.16)
14. בפירוש, כחלון אשם שהוא לא מפנה כספים לבטיחות בדרכים
(28.12.16)
במקום זה הוא מתעסק בפופוליזם הזוי
15. סלולרי הורג ! ! !
יונת השלום   (28.12.16)
לא יגבירו ענישה לצערי המצב רק יחמיר
16. להוריד הטירוריסטים מהכביש אותם מופרעים פורעי חוק
שני   (28.12.16)
פשוט לצוד אותם המבצעים מיוחדים
17. שמאלנים מחורבנים תרגיעו
amir   (28.12.16)
הרוב המכריע זה ערפים
לא להשקיע בכבישים שקל
18. נתוני OECD מוכיחים את אשמתם העיקרית של הנהגים בקטל בכבישים
חוני המעגל פינות ,   מרכז   (28.12.16)
עמותת אור ירוק חייבת לפעול לשינוי תרבות הנהיגה ורמת האחריות שכל נהג לוקח על עצמו כשהוא עולה לכביש. יש אנשים פראיים פורעי חוק שרק הרתעה תאלץ אותם לנהוג כבני תרבות, וכלפי אלה יש הכרח לנקוט ביד קשה ובענישה כבדה וכואבת.
19. צודק אולי הערבים אשמים!!!
שמעון הצדיק ,   עמוניה   (28.12.16)
20. למרות שתתעלמו כי מכורים מתעלמים: טלפון בזמן נהיגה הורג
רון ,   ירולשים   (28.12.16)
21. תוסיפו מצלמות לעבריינים
גרמני ,   ראשון לציון   (28.12.16)
כן! זו הדרך! תחנכו אותנו עולב. תועלה המהירות המותרת לאלתר.
22. תוציאו את הניידים מהרכבים!!! 90 אחוזים מהתאונות בשל ניידים!!
אלון ,   הארבל   (28.12.16)
ותפסיקו להתייפיף ולומר שזו פגיעה בזכויות הפרט!! זכויות החיים גדולות יותר!!! מדינה של אפסים בחקיקה ובהחמרה - אם החזקת נייד ביד הייתה עולה -.10,000 ש"ח, אף אחד לא היה מדבר!!! ועדת חוקה חוק ומשפט מורכבת מאנשים שמפחדים להחמיר את הענישה שמא אחד מבני המשפחה ייפגע!! מעוררי בחילה וגועל!!!
23. כמה מתוך ההרוגים הם ערבים?
רונן ,   צפון   (28.12.16)
מספר תאונות הדרכים בהם מעורבים ערבים הוא פי 5 ממשקלם באוכלוסיה.
הערבים לא משתמשים בחגורות בטיחות. קו לבן הוא מקווקו עבורם. רמזור הוא תמיד ירוק ועצור הוא תמרור שלא קיים אצלם. רק חינוך ישנה המצב.
בנוסף, הסלולרי אחראי ללא מעט תאונות דרכים, ללא קשר לקיומה של הדיבורית ברכב.
חוסר המודעות לכך גורם ללא מעט תאונות.
24. זה לא רק בכביש. אנשים חיות, בהמות
סמי ,   שפרעם   (28.12.16)
אף אחד לא רואה אף אחד ממטר - מנטרה שנהפכה לאידאולוגיה מחורבנת של ישראלים. אני התיאשתי מהמדינה הזאת.
25. האשמים הם הנהגים.אנשים נוהגים כמו חיות
גלעד   (28.12.16)
ולא עוזבים את הטלפון לרגע.
26. בושה
שמעון   (28.12.16)
אני בא לבקר בארץ כל כמה שנים, הנהגים בארץ הם בושה וחרפה על התנהגותם האלימה בכביש, על ציפצוף ואי התחשבות כלפי נהגים לידם. אם נהרג בן אדם אחד בחזית עם ישראל קם ומישתתף בצער אבל כאשר נוהגים באוטו כל נהג רוצה להרוג את השני רק כדי שיגיע 2 דקות קודם. תקימו מהשנה תתעוררו אחיכם נהרגים בכביש. והתוצאה? יותר מ300 אנשים הלכו. בושה
27. צריך עוד מצלמות מאז ששמו את המצלמות הרבה יותר טוב
(28.12.16)
ציני כמובן
28. יחס ישיר לעליה בילודה של המגזר הערבי
גל   (28.12.16)
29. פתרון לתאונות הדרכים: הצבת מצלמות מהירות נוספות.
דני ,   ת"א   (28.12.16)
זה הפתרון הקבוע שנותנים בארץ. כי מהירות היא "הגורם מספר אחד" לתאונות.
במקום לוודא שאנשים לא עוצרים באדום לבן במרכז העיר כי התחשק לו בורקס, או אחד שלא התחשק לו להמתין בתור לפניה שמאלה ואז חסם מסלול שלם כדי להידחף... איפה המשטרה/אור ירוק שם?!
יותר קל, מצלמות מהירות... לפחות זה מדפיס כסף על הגב שלנו.
30. לא כל דבר עובדתי צריך לכמת סטטיסטית - מדובר בחיי אדם שקופחו!
ליאור ,   שוטר תנועה כ-20 שנים   (28.12.16)
בשים לב לפסקה האחרונה "מניתוח הנתונים ... הוכיחו כי תאונות דרכים הן לא גורל משמים וניתן להצליח במאבק והציל חיים" - איזו אמרה חסרת תוכן!!! כן?! - מה עשו אצלם ואצלנו לא?!
הרי זה לא משנה בכלל מה המדינה (שיפור התשתיות) עושה לטובת הבטיחות כדי לצמצם את כמות הפגיעות בתאונות הדרכים ויצרני הרכבים עושים לטובת הבטיחות בשימוש ברכב, לדעתי, בזכות אלו המצב שלנו במדינה לא חמור יותר!!!
לדעתי המשפיע על קרות תאונת דרכים הם תרבות הנהיגה והציות לחוק על ידי עוברי הדרך, נוכחות משטרתית יותר שוטרי תנועה וניידות תנועה ליצירת הרתעה באכיפה ובסיכוי להיתפס ובכך לגרום למשתמש בדרך להיזהר יותר ולמגזימים במיוחד המגיעים לבית המשפט יצירת רף ענישה משמעותי ומרתיע.
ואולי כל אלו יחד יעשו את השינוי המיוחל להימנע מתאונות דרכים בכלל!!! ולא לסמוך על המדינה (שיפור התשתיות) ויצרני הרכב.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה