|
31. חברה שנמצאת בהתדרדרות מתמדת מזה שנים
על המדפים ברשתות ובפרמים הולכים ומתמעטים מוצרי החברה. פעם קטגוריית ההגנה משמש הייתה חזקה ,אך הסופר פארם וקרליין עם חדשנות במוצרים ובאריזה נגסו קשות בחלקו של האולטרסול. קטגוריית התינוקות גם היא הצטמקה ונשחקה עד דק . טואלטיקה - מה זה? נסו למצוא סבון או שמפו של דר פישר על המדף. קוסמטיקה גם היא נעלמה מהפארמים. מדוע זה קורה? בגלל חוסר חדשנות ,קיבעון שמוביל מנכל חסר דמיון ויכולת (אבל קשקשן בלתי נלאה) חוסר תמיכה שיווקי לאורך שנים והתוצאה שהיום החברה היא צל דהוי ביותר של עברה . אהה ומייצרים מגבונים לשוק שבו רק המחיר משחק וגם בו לא ממש סיפור הצלחה. ובאשר לדברי סיגל , נו גיבוב של שטויות כזה מזמן לא ראיתי
|
|
|
32. מה קרה עם האבא: חי, מת זומבי?
איך זה שלא מוזכר, רק האמא
|
|
|
הנה חברה שמקדשת את התעשייה הישראלית, שמעדיפה את הגליל על פני תורכיה ירדן או סין.ששומרת על אפיון ישראלי על פני מכירה לטייקון יפני או אמריקאי...וה"פרגון" הכל כך יהודי שלנו רומס אותה עד עפר... תמשיכו לבכות על אבדן תנובה ודומיה, על ה bds ושלא אוהבים אותנו בעולם... לקנות כחול לבן זו מזמן כבר סיסמא של האייטיז כנראה...בכיינים
|
|
|
לפני חמש שנים קניתי בקבוק של קרם הגנה ב 100 ש"ח, השנה קניתי את אותו בקבוק ב 40 ש"ח... מעניין מה קרה בחמש השנים האלה למחירי הדירות, החשמל, הדלק או הקוטג' ? אבל הכל בסדר... תמשיכו להתבכיין על הדשא של השכן..
|
|
|
35. מתעוררת עם אנרגיה נפלאה.ירדתם מהפסים???
כתבות שיוקיות תדמיתיות שמעוררות בחילה וסוג שלה קאה מידיית תדמית משווקת ומשולמתה יטב בלי קשר לעשיה שלה
|
|
|
הכל רקוב ומגעיל. מהמנכל המזלזל ועד למנהלים האישים שמפחדים ממנו ומזלזלים בעובדים.מנסים למכור מוצרים בזול והסחורה פגומה.משום מה כל הקרמי הגנה העונה צורבים על העור ועושים כוויות מה השתנה חוץ מהמחיר? כל המוצרים זה אותה גברת בשינוי אדרת. האם הם לא עושים ניסויים בבעלי חיים? האם חומרים הגלם שלהם לא נוסו על בעח? דרוש בדיקה!!
|
|
|
37. שימשתי כמנהל שם. שאפו ליח"צ שמבלופ כזה יצר מותג חזק. התנהלות
|
|
|
|