1. את שיא הנזק קשה לאמוד ולפצות:הגברת מכירות ע"ח היצרנים האחרים
בחסות מידע שיקרי הם , |
מכרו יותר מכוניות, |
|
(12.01.17) |
יותר ממה שהיו מוכרים ללא הרמאות. המכירות האלה היו על חשבון יצרני מכוניות אחרות אבל הכמות והנזק בעטיה של הרמאות לא ניתנים למדידה, זה היפותטי. ארה"ב היתה צריכה לקנוס בכמה מילארדים נוספים ולפצות את החברות האמריקאיות GM, FORD AND CHRYSLER באופן יחסי למכירות שלהם כי מכירות היתר של פולקסוואגן היו על חשבונן. נכון, זה ממש לא עינייני, אבל זה מפריע לי. ביחוד מפריע לי שהקונצרן עדיין מוכר מצויין בקנדה, וביחוד בוונקובר, את האאודי, הבנטלי, הפורש, והלמבורגיני, כולם חברות בת של פולקסוואגן. הסינים שקונים כאן בונבויירות בחצי מיליון דולר לא מתרשמים מרמאות בעינייני זיהום אוויר. הם רגילים לשחיתות.
|