|
1. בגרמניה, אטקה בסיס עולה מ- 19,990 אירו שזה בשקלים 80,000 ש"ח
פרנציסקו , |
ברצלונה |
|
(20.01.17) |
בגרמניה, סיאט אטקה סטייל (גרסת המבחן) עולה מ- 23,410 אירו שזה בשקלים רק 94,000 ש"ח.
ורק בישראל (ורק) סיאט אטקה סטייל עולה מ- 0 0 0 , 0 4 1 ש"ח. זה 46,000 אלף ש"ח לשלם יותר בישראל.
|
|
|
2. בספרד, אטקה בסיס עולה מ- 18,390 אירו שזה בשקלים 73,000 ש"ח.
פרנציסקו , |
ברצלונה |
|
(20.01.17) |
בספרד, סיאט אטקה סטייל (גרסת המבחן הזה) עולה מ- 20,820 אירו שזה בשקלים 83,000 ש"ח.
בישראל מ- 0 0 0 , 0 4 1 ש"ח לגרסת הסטייל בסיס.
פה כבר הפער (לגרסת הסטייל) הוא אפילו גדול יותר של 57,000 ש"ח לשלם יותר בישראל.
|
|
|
טוסון וגם קאיה עדיף . הקוריאניות אמינות ושרות טוב וסביר של היבואנים
צמפיון זה כבר אחריות נמוכה וסיאט 140 שח ??? למה ?
בקיצור ימכרו 50 יחדיות השנה ושהנ הבאה המחיר ירד ל 110 שח ואז המכירות יעלו לומדים רק בדרך הקשה ורק דרך הכיס תצביעו והיבואן בכר ירד מהעץ הגבוה מאוד שהוא בחר לעלות 140 000 שח חחחחחחח בחלומות שלכם צמפיון
|
|
|
4. רק בישראל המחיר 140 אלף שקל
כי יודעים שהישראלי פראייר משלם
|
|
|
5. לא היבואן חמדן מדיי אלא המדינה הנפלאה שלכם
המדינה הנפלאה שלכם לוקחת מיסים סגובה של כמעט כמו ערך הרכב.
|
|
|
6. לקונטסה שלי משנות השמונים היה מסך מגע גדול יותר
חשבתי שהתימנים קמצנים, מתברר שהספרדים עקפו אותם בסיבוב, בנוסף העיצוב הזה הוא בדיחה מול הטוסון.
|
|
|
קשור ליבואן חמדן.
הפגו 3008 עולה עליו בכול פרמטר
|
|
|
8. במחיר כזה יש הרבה רכבי ארבע על ארבע
|
|
|
9. גיר dsg כושל, מנוע tsi כושל
אריק , |
ראשון לציון |
|
(20.01.17) |
פרייאר מי שקונה, תריצו קצת חיפוש על הגיר והמנוע הזה
|
|
|
10. מה יהיה עם מחירי המכוניות !!! דיייי נמאס נמאס נמאס
אההההההה
|
|
|
11. הוא לא מתחרה ישיר בקוראניות
קהל שונה. שם הדרישה היא לכמות פח.
הוא מתחרה נגד 3008. קאפצר. ועוד כלים ברמה הזאות.
פולסוואגן דואגת שלא יתחרה בטיגוואן. למרות שהוא נוגס שם מלמטה
|
|
|
|
|
13. מראה משעמם, מחיר מוגזם
|
|
|
כולם מהנדסי רכב
.ממדינה שהיא מעצמה בתחום הרכב
מגוחכים
|
|
|
15. כמה שנים אחריות? חו מזה שהיא משעממת מכל זוית
אמרתם צמפיון ? אמרתם הכל
|
|
|
16. קוריאני = פח כבד שלא זז.
אין על הגרמניות.
|
|
|
17. כל המגיבים פה מכונאי רכב
הזוי
|
|
|
18. למה רוחב 1.84 מטר בג'יפון עירוני ? גם ככה קשה לתמרן בעיר.
1.80 זה מספק בהחלט. |
|
|
(20.01.17) |
1.85, כמקובל היום בקטגוריה ,זה מיותר. רחמים על כל הנשים שנוהגות על הטוסון והספורטאג'. משאיות קטנות.
|
|
|
19. גם היבואן וגם המדינה
נוסע על סיאט , |
מרכז |
|
(20.01.17) |
גם היבואן וגם המדינה חמדנים אבל אחלה אוטו במדינה שלנו הוא שווה את הכסף
|
|
|
20. פשוט מדהים ובלתי נסבל
פשוט לא להאמין בכל הכתבות על הרכבים אנשים דואגים ללכלך ולספר כמה הרכבים לא טובים. אני יותר מבטוח שרוב האנשים פה אין להם הבנה בסיסית ברכבים ובמקרה הטוב הם נוסעים באופניים חשמליות
|
|
|
|
|
22. אין על סוזוקי ויטרה החדשה
גם יפה וגם חיית שטח אמיתית
|
|
|
23. וטרה החדשה חיית שטח?
ויטרה דור ראשון |
|
|
(20.01.17) |
בשטח שטוח אולי. ובאספלט.
|
|
|
24. מדוע בלי גרסה ידנית?
זה הלוז של המותג , |
מקווה שהיבואן קורא |
|
(20.01.17) |
|
|
|
25. אבזור הבטיחות ובכלל קוצץ ביד אכזרית על ידי היבואן וחבל.
ואז גם זמניות גרסאות הנעה טובות נוספות.
|
|
|
26. סוזוקי הקרוסאובר עולה עליה בכמה מידות..
בעיקר במידת המחיר..
אחלה רכב .
עוד מעט תגיע בחדשה שלהם אני בטוח תחטף מהרררר...
|
|
|
27. קיצוץ איבזור על ידי יבואן שלא מבין
יש לרכב הזה כ"כ הרבה אפשרויות איבזור היבואן החליט לפרמט את האפשרויות לתועלתו ולרעת הצרכן חבל מאד
בכל מיקרה זה הייטי הבא ולכן מחליף חי כעת בו את הייטי לאחר 5 שנים מהנות ו150 א ק"מ ללא תקלות
|
|
|
28. לא יפה, לא מושכת, דלה באיבזור..בקיצור כשלון
|
|
|
רכב שעדיין לא מוכר ולא הוכיח את עצמו, במאה ארבעים אלף, עדיף להוסיף עוד 15 אלף ולקחת ספורטאג' 2000, ג'יפון מוכר ואמין. רוצים להכניס את הסיאט ג'יפון לשוק, תציעו מחיר מפתה.
|
|
|
|