רכב  דו גלגלי
מרידה ביג טרייל 800 במבחן - רחב זה כיף
רוני נאק
פורסם: 15.02.17, 10:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות ב-11 דיונים
1. במחיר הזה אני קונה קטנוע
רפי   (15.02.17)
2. היצרן לא מבין. היסטריה סביב צמיגי "פלוס" שמנמנים. הם העתיד.
אני מצפה לשיכוך מלה ,   צמיגים "4.5 גוף קרבו   (15.02.17)
https://www.evanscycles.com/en-il/mondraker-panzer-2016-fat-bike-EV261601
3. צר, רחב, יקר או זול
אבי,ג ,   חיפה   (15.02.17)
המקום הנכון למקצוענים הוא אצל
תלת אופן בזיכרון יעקב
4. מערכות 1x11 עלולות להיות בעיתיות
סתם אחד   (15.02.17)
התחזוקה יקרה יותר - משמעותית, גלגלי שיניים כאלו יקרים. הבלאי בשרשרת גבוהה יותר, בשל הזוויות שהיא צריכה לטפל בהן - מה שתורם גם לאובדן אנרגיה לא זניחה.
בהרבה מאוד מערכות כאלו השרשרת נוטה ליפול כאשר בפריילופ.
5. עלאק הם לא יכולים להיות אופניים יחידים בבית.8200 שח.
כתבה ממומנת   (15.02.17)
6. ראלי ראלי
גק ,   תא   (15.02.17)
רוכב על ראלי המקורי מ2009 ועדין נותן בראש לכל הטראק שנימכרים ב1800 שח
7. פלטה 1 מקדימה 11 מאחורה
(15.02.17)
בקיצר 11 הילוכים .
מטרה : לחסוך משקל של 3 פלטות מקדימה .

8. לא צריך צמיג יותר מ 2.35 , 2 צמיגי 2.8 שוקלים לבד 3 קילו
(15.02.17)
לך תעלה עליות איתם
9. מי נוסע על אופניים לא חשמליות
שימי ,   מרכז   (15.02.17)
אתם תקועים בעבר תתקדמו חחחה
10. המחיר לא הגיוני בעליל - מרידה ו - 8200 ש"ח באותו משפט?
אלון   (15.02.17)
ועוד על זנב קשיח? בעוד 2000 ש"ח מקבלים מוצרים של ספיישלייזד וכאלה. תמחור הזוי.
11. כאחד שרוכב עליהם מזה כחודשיים
ספיידרמן   (11.02.18)
דגם- הצגה!
חוויה של אחיזה, ירידות בכל שביל, בכזה שעם הג'יפ הייתי חושש, הצמיג אוחז הכל!
נכון, העליות מאתגרות יותר, לא מכחיש, נכנסים לכושר ועוברים גם את זה-
קרבון תחרותי זה לא!
הן לא מתהדרות במשקל קל ביוחד, אבל הן טובות מאוד. בשטח!
בקיצור- פצצה
חזרה לכתבה