חדשות  חדשות בארץ  כללי
עוד 298 ק"מ של נתיבים לאוטובוסים בלבד: כך תיראה מפת הנת"צים של גוש דן
אסף זגריזק
פורסם: 23.02.17, 20:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות ב-65 דיונים
1. אשדוד
(23.02.17)
למה אשדוד לא מופיעה בכתבה ?
2. שחכתם את אשדוד...
אביב   (23.02.17)
כבר שנה שכל אשדוד פקוקה הודות לראש העיר..
3. כץ דורסני בלי חשיבה אמיתית
(23.02.17)
להפוך רחובות של שני נתיבים שגם כיום יש שם עומס לנתיב אחד ונת"צ יגרום לעומס בלתי נסבל לרכבים הפרטיים. כשאין אלטרנטיבה אמיתית לתחבורה ציבורית, להרבה אנשים שאני בינהם אין ברירה אלא לנסוע הרכב פרטי, גם היום להגיע לעבודה באמצע שבוע לוקח לי סדר גודל של שעה כאשר בסופ"ש אותו מסלול לוקח 15 דקות. אם יסגרו עוד נתיב לתחבורה ציבורית הנסיעה תתארך לפחות פי 2 מהזמן, זה לא הגיוני!
4. צריך יותר שבילי אופניים רחבים כמו בהולנד/דנמרק
(23.02.17)
5. יחמ"ש של כל אלה הממררים לנו ת'חיים ונוסעים ברכב של מיליון שח
שר תחבו"רע" אמרנו ?   (23.02.17)
6. זה הלוואי
דודואר   (23.02.17)
7. אבל אין תחבורה ציבורית בשבת
אורית   (23.02.17)
בגל העדר תחבורה ציבורית בשבת אנשים ימשיכו לקנות רכב פרטי ויגלו שהנסיעה ברכב פרטי מהירה ופשוטה יותר מאשר באוטובוס שעוצר בכל תחנה או רכבת שהתחנות שלה ממוקמות בפאתי העיר. צריך להעביר את תחנות האוטובוס המרכזיות ליד תחנות רכבת ולוודא שתהיה גם תחבורה ציבורית בשבת
8. יפה מאוד שהשקיעו גם בפריפריה ולא רק במרכז
יוסי   (23.02.17)
9. לא שווה!!! הייתם מחברים מנתניה או חדרה עד אשדוד אוטובוס אחד!
נתנייתי זועם   (23.02.17)
כל הסידור הזה לא שווה כלום כי אנשים יקחו האוטו וימשיכו באוטו! מעשה מטופש שוב או לשם דיוק מריחת טייח על צרות קיימות! החוכמה היא עד בניית הרכבת הקלה לנקות את תל אביב וכל כבישי החוף ממכוניות כולל ראשל"צ רחובות ועד אשדוד ועד חדרה! ליצור מצב שמי שרוצה להכנס לת"א צריך אישור מיוחד! ברור שאגד ונתיב וכו' לא מסכימים אבל פעם אחת לכופף את כולם שיעשו תחבורה ציבורית להחליף המכוניות! בינתיים אמשיך ברכבי הפרטי ואין מה לעשות!!!
10. ושוב שכחו את חיפה המסכנה
חיפאית   (23.02.17)
מאז המטרונית התחבורה הציבורית כאן היא אסון. ועכשיו גם הכרמלית נשרפה...
11. מה עם העיר השמינית בגודלה ? נתניה!
תומר מ"ם   (23.02.17)
12. ומה עם תחבורה ציבורית בשבת??
ירון   (23.02.17)
13. שכת יסע באוטובוס מזופת
מייק   (23.02.17)
עם נהג חולה נפש
14. איזה שטויות, במקום לשנות מסלולים ולהוסיף תועלת סוגרים נתיבים
פטקה   (23.02.17)
15. מהפכה? מהפכה תיהיה ביום שמקבלי החלטות ישתמשו בתחבורה ציבורית
תם   (23.02.17)
16. נשמע כאילו גרובר מכר את רמהש...כנסן
אזרח ,   רמת השרון   (23.02.17)
אחת הערים עם הכי הרבה כלי רכב ביחס לתושבים והוא סוגר לנו כבישים??????
17. יש דרך טובה יותר!
(23.02.17)
להשתמש בכסף להקים אזורי תעסוקה מחוץ לתל אביב וכך להפחית את התנועה. כך ננצל את הכסף לתשתיות מועילות יותר (יותר מקומות עבודה ומקומות יעילים יותר) במקום לבזבז על כבישים ודלק. כאשר מקומות העבודה מפוזרים מרחק הנסיעה הממוצע יהיה קטן יותר וגם פחות פקקים כאשר אין עומס בשל ריכוז כאשר מתנקז למקום אחד.
18. אתם סתם משקיעים במקומות הלא נכונים
שחף   (23.02.17)
במקום להשקיע בתחבורה ציבורית תילחמו להוריד את מיסוי הרכבים. אנשים לא יעברו לתחבורה ציבורית עד שלא יהיה להם פיתרון לסופשים
19. עובדים עליכם בעיניים ואתם אשכרה לא קולטים את זה
ביבי ,   קיסריה   (23.02.17)
המדינה מרוויחה עשרות מיליארדי ש"ח בכל שנה מהרכבים שאתם קונים ומהדלק שאתם קונים. גם אם כל התושבים יסעו באוטובוסים, הרווח מהמע"מ לא יתקרב אפילו ל10% מהרווח על רכבים.

לכן חברים יקרים, אתם יכולים לשכוח מכל התוכניות של התחבורה הציבורית בישראל. כל התוכניות הן אחיזת עיניים קלאסית שאורכות המון זמן כדי שההתלהבות תתפוגג לאיטה וכדי שהאשמה תורחק ככל האפשר מיוזם התוכניות. התוכניות בנויות מראש להכשל.
20. הצעה
רז   (23.02.17)
להפוך את רחוב אלנבי בתל אביב למדרחוב שבו יעבור קוו של רכבת קלה רחוב ללא מכוניות בדיוק כמו שעשו עם רחוב יפו בירושלים

יהיה קשה בהתחלה להתרגל לדבר כזה אבל בסוף כולם ירוויחו ויתרגלו
21. הבעיה היא תדירות הקווים
אחת   (23.02.17)
אם יש לי קו שבו אני צריכה לחכות עשרים וחמש דקות לאוטובוס אני אקח את הרכב. כי אני שורפת שעה ביום בהלוך וחזור. אם האוטובוס יגיע כל חמש דקות, אקח אוטובוס. צריך לדאוג לרכבים קטנים ותדירים, ולא לאוטובוס כל עשרים דקות.
אפילו אם בבוקר הקו תדיר ורק בצהריים צריך לחכות, אני אקח את האוטו. אם הקו יהיה תדיר בכל שעות היממה אני אקח אוטובוס.
22. דוסליים אפילו לא ברשימה
אבנר   (23.02.17)
23. מתי השר כץ נסע לאחרונה באוטובוס?
עודי ,   הרצליה   (23.02.17)
????
24. מה עם כביש 1
(23.02.17)
ישראל כץ מדלג מפרויקט לפרויקט. גוזר סרטים על ימין ועל שמאל. זרק 3 מיליארד על כביש 1, הבטיח 30 דקות תל אביב -ירושלים. בנתיים פקקים יותר גרועים. שוד הקופה הציבורית. ביפן היה עושה חאראקירי
25. תשכחו מזה שזה יעלה לאוצר 6.3 מליארד...
משה משה   (23.02.17)
זה יכניס לאוצר הרבה יותר! איך? פשוט מאוד, התוכנית הזאת מבוססת על העלאת האטרקטיביות של התחבורה הציבורית ע"י פגיעה באיכות הנסיעה ברכב פרטי והארכה ניכרת בזמן הנסיעה ברכב הפרטי. וזה שווה המון כסף לאוצר! כל דקה שמתווספת לזמן הנסיעה ברכב פרטי שווה הרבה מאוד כסף לאוצר. ההכנסות מהדוחות על נסיעה בנתצי"ם הן רק הדובדבן שעל הקצפת.
26. מה זה עוזר? ממילא אין תחבורה ציבורית זמינה ומרושתת. בזבוז.
דרוש טיפול שורש בת"צ   (23.02.17)
27. מה עם מטרו
אוי ויי   (23.02.17)
יא קקות!

ממשלת האסון הלאומית
28. בינתיים המשטרה לא אוכפת את הנתיבים הקיימים
אבי   (23.02.17)
אז רוצים להקים עוד נתיבים ? תראו מה קורה בדרך נמיר תל אביב דרומה כל הפרייבטים מצפצפים על החוק ונוסעים על הנתצים
29. הרסתם את העיר אשדוד עם הנת"צ ההזוי הזה.
אשדודי   (23.02.17)
ראש העיר אשדוד, מר לסרי היקר, נפל במלכודת של השר כץ.
הפכו את העיר מכל הכיוונים בשביל נת"צ שאין בו צורך לאיש.
העיר כל כך מסודרת, כבישים מרווחים, מוארים, נסיעה חלקה ללא פקקים בכל שעות היום. אז למה למען השם צריך נת"צ?
מריח לא טוב כל העסק הזה.
מישהו אמר אפיקים?
30. אור יהודה
(23.02.17)
מה זה שווה נתצים אם ‏אוטובוס מגיע כל חצי שעה
תגובות נוספות
חזרה לכתבה