כלכלה  קריירה  ניהול
להעניק משוב שיהפוך את העובדים למצוינים
ד"ר רוית אורן
פורסם: 13.03.17, 08:48
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות ב-10 דיונים
1. מילים כמו חול ואין מה לאכול- העיקר להעלות משכורת -
שהמילים יתפרשו לכסף   (13.03.17)
2. משוב זו עוד דרך לממן אחראיות כוח אדם
(13.03.17)
בכל חברה שהייתי המשוב היתה מטלה בירוקרטית שסיפקה עבודה רק לאחריות כוח אדם. במידה ויש בעיה צריך להגיב עליה בזמן אמת לא לחכות לסוף הרבעון כשזה כבר לא רלוונטי.
3. והכי חשוב העלאה במשכורת מה שלי לא נותנים.
נועם   (13.03.17)
4. ויזה כאל
דניאלה   (13.03.17)
בכאל זה קיים אבל המשוב הזה בעיקר משמש את המנהלים כדי להתנגח בעובדים. זה כלי טוב כדי להעיף אותם הביתה.
לא קל לעבוד בכאל.
5. מה קורה כשהבוס גורם לעובד להרגיש תמיד לא בסדר
פיצי ,   דרום   (13.03.17)
למרות שהעובד עושה את עבודתו נאמנה וגם כן נאמן למקום העבודה. מה קורה כאשר הבוס מדבר לעובד בנימה שגורמת לעובד להרגיש גרוע עם עצמו והגישה של הבוס היא גישה מתנשאת
6. עוף טוב חברה נוראית או כפי שאומרים: זבל עופות
עובד לשעבר   (13.03.17)
7. בשוק הישראלי- 5 דקות אחי המשוב דרישה להעלאת שכר
איש חכם אחד   (13.03.17)
העובד השכיר במרבית המקרים ינצל את המשוב והיחס הלבבי כבסיס לדרישת העלאה בשכר ולשיפור התנאים.
אני נתפס כמעסיק טוב בעיני הלקוחות ועובדיי, אבל המחיר, אוי המחיר שאני משלם, חסר פרופורציות.
אז לכל נותני העצות ממרומי הקתדרלה, אנא מכם.
8. מתפטרים! ומחפשים עבודה חדשה
יוליה ,   מרכז   (13.03.17)
9. משוב הוא כלי שחברות משתמשות כדי לפטר עובדים 6 חודשים אחרי
תהיו שקולים וחכמים   (13.03.17)
ועל כן חייב להיות משוב 360 גם אל מול המנהלים. בישראל זהו כלי ניגוח אלים ורחוק ממה שמציגה הכותבת.
10. מנהלים טובים עושים שיחות חתך
(13.03.17)
שיחות אישיות במשרד גם על מקצועיות וגם שיחות אישיות להכיר את העובדים.חשוב לתת משוב חיובי ושלילי על מנת שהעובד ידע במה עליו להשתפר ולחזק את הנקודות החיוביות.מעט מאוד מנהלים יודעים על ניהול ושימור עובדים.
חזרה לכתבה