|
1. "תיירים" מסין? פועלי בניין !!!!
נו, באמת...עשו לנו טובה עם נתוני משרדי הממשלה....
|
|
|
2. הבעיה בראיינאייר היא שהיא נוחתת בעובדה...
|
|
|
"כמעט 65% מהתעבורה האווירית בין ישראל לסין - מתבצעת דרכה, כאשר כ-35% באמצעות אל על." איזה בולשיט, זה בכלל לא לוקח בחשבון את אלפי אם לא עשרות אלפי, ישראלים הטסים לסין עם תחנות ביניים בגלל המחירים הנמוכים. עכשיו עם המחירים הנמוכים של היינן , פתיחת הקו שלה לשנגהאי, ושל קטאי להונג קונג האחוזים של אל-על יירדו עוד יותר.
|
|
|
4. תענוג לטוס איתם!
ויקי , |
רמת השרון |
|
(15.03.17) |
חברה טובה, עומדים בזמנים, כיסאות נוחים,אחלה שירות והמחיר מהמם! והכי חשוב- לא אל על!
|
|
|
5. התייר הסיני הוא זה שמוציא הכי הרבה כסף בעולם
אם הם יתלהבו אז יהיה כאן שגשוג גם למי שאינו בהייטק
|
|
|
6. למה אין רכבת מתל אביב לעובדה??? עם כל הטיסות האלה
תאונות בכבישים |
|
|
(15.03.17) |
לא נראה לי שעובדה מוכן לכל התחבורה שתבוא מתל אביב לכיוון שלו. צריך קו רכבת מתל אביב לעובדה דחוףףףף לפני שיתחילו תאונות בדרך לשדה התעופה
|
|
|
7. שר התחבורה תעביר טיסות לעובדה , חולון, בת ים כבר לא עומדות
בעומס ההמראות. אנחנו לא אמורים לעמוד ברוב ההמראות של המדינה. בלתי נסבל !!!
|
|
|
8. התיירים הסינים הם מרגלים שנשלחים
הסינים הם לא תיירים הם מרגלים שנשלחים על מנת לגנוב את המדינה .
הם כבר השתלטו על תנובה ועוד חברות, לאט לאט הם יקחו את הכל.
ראו הוזהרתם!!!
|
|
|
|
|
10. טס המון בראינאייר, מעולם לא שילמתי על מושב
ודי נדיר שהוספתי עוד מזוודה, יחסית לאחרים במזוודה שהם נותנים לקחת בנוסף לתיק גב מספיק לקחת את כל הבגדים ויותר
| |