רכב  בטיחות בדרכים
חקירת התאונה בכביש 1: שרשרת כשלים ו-6 הרוגים
הלל פוסק
פורסם: 16.03.17, 12:22
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 88 תגובות ב-62 דיונים
31. מדינת עולם שלישי
עדי ,   מרכז   (16.03.17)
הנהג אכן נהג מסוכן...
אך מי שהחזיר לו את הרישיון זה לא אגד ולא הנהג משאית...אלא משרד הרישוי שכפוף למשרד התחבורה שנתן לו את האפשרות לקבל חזרה רישיון להסיע נוסעים,אם הנהג אכן מסוכן אז אנא....אל תחזירו לנהג את הרישיון,עכשיו מחפשים את הש.ג. ולא את האשם האמיתי
32. תעלו את השכר של נהגי האוטובוס!
פיפא 14   (16.03.17)
את שכר נהגי המונית!
את שכר המורים!
את שכר השוטרים ותקבלו מדינה לתפארת שלא מחפפת ולא עושה קומבינות.שכר נמוך גורר כח אדם זול תרתי משמע,בלי קשר לנהג הנל.
33. אתם אמיתיים?! שנה לחקור תאונה כה פשוטה?!
אבי   (16.03.17)
34. במדינה ארורה
מורה נהיגה   (16.03.17)
במדינה ארורה שעל נהגיה מוטלים המיסים העקיפים הגבוהים בעולם כדי למלא את כיסי הפוליטיקאיים כסף כדי שהם יוכלו לקנות קולות בוחרים עלידי מתן הקלות לחלקים נבחרים של האוכלוסיה, ברור שתאונות כאלו יקרו. למה לבזבז כסף על נתיבים רחבים יותר ? למה לאלץ את משטרת התנועה לעזור לנהגים, לכוון את התנועה ולהפגין נוכחות או לאלץ נהג שעצר להציב משולש אזהרה ולהפעיל אורות חירום , אם אפשר לשלוח את השוטרים להציק לנהגים על צמיגים גדולים מידי או מהירות גבוהה מהמותר היכן שהכבישים רחבים ודלילי תנועה ? מדינת ישראל בנויה על עיקרון אחד - כסת"ח ! שול רחב , ירידת המשאית למרחק גדול יותר מהנתיב והצבת משולש היו מונעים תאונה זו !
35. הרשות הלאומית ... מחדל של שר התחבורה !!!!!
מוטי   (16.03.17)
תקראו מה אומר מבקר המדינה על הרשות
תקראו מה אומר יעקב שיניין על הרשות

ועכשיו תשאלו את שר התחבורה מה הוא עושה
חוץ מלהצטלם לפייסבוק כבוב הבנאי ?


36. בדיחה של הרשות הלאומית
קלי   (16.03.17)
האם הרשות גם חקרה את עצמה?
37. כל מה שקורה באגד
יעקב לוי ,   ירושלים   (16.03.17)
מה שגורם לתאונות אצל נהגי אגד שהבטיחות משתפת אם
ההנהלה פוגעים בנהגים שמורידים להם הפסקות זמני לחץ קשים אוטובוסים לא בטיחותים כשלים חמורים מצד הבטיחות ומנהלי סניפים שנהג מתלונן פוגעים בו בצורה קשה לכן חלק מהסיבות שעזבתי ללא רצוני
38. המספרים דווקא מראים שיפור ניכר
יוסי ,   מרכז   (16.03.17)
כמות התאונות המופיעה בטבלה מראה כי ב2016 ישנו שיפור ניכר בכל סוגי התאונות. אמנם עדיין 16 תאונות עם 21 הרוגים זה הרבה, אבל זה הרבה פחות מ30 תאונות עם 39 הרוגים ב2015.
אז אולי בכל זאת בחברות האוטובוסים עשו משהו נכון ב2016?
39. ממתי מנהל משאבי אנוש מחליט בניגוד להמלצות בעלי מקצוע?
במה הוא בדיוק מבין?   (16.03.17)
40. את הדבר הכי חשוב בכתבה מפספסים: הוא קיבל רק 4 שנים
(16.03.17)
אחרי הורדת שליש, הוא יישב פחות מ3 שנים בכלא.

בדיחה.
41. שכר נמוך - נהגים אספסוף
איתי   (16.03.17)
שכר גבוה - נהגים ברמה גבוהה. זה כל הסיפור. אבל אנחנו חיים בחברה קפיטליסטית שבה בעלי החברות דואגים להרוויח על חשבון העובדים מרוויחי שכר מינימום ב-18 שעות עבודה ביום.
42. שכר
משה   (16.03.17)
תשלמו שכר נורמלי תקבלו נהגים נורמליים
43. וזה בכביש שאנחנו משלמים עליו!!!מקבלים מוות
ראפר   (16.03.17)
44. שוב רואים שאין שוליים בכביש 1 - סיגרים ושמפניה
Stam1   (16.03.17)
45. כבר 50 שנה כותבים את אותם המסקנות...
אלי לוי   (16.03.17)
והישראלים החמורים עדיין לא למדו לקרוא (שלא לדבר על ליישם).

46. הדמייה מעולה. כל הכבוד. הנהג הזה צריך לשבת בכלא הרבה זמן
טל ,   חיפה   (16.03.17)
47. הטמטום של מעקות הבטיחות...
יששכר ,   המרכז   (16.03.17)
במדינת החלם משהו "זוכה במכרז" מתקין מעקות בטיחות גם איפה שלא צריך
העיקר להרוויח יותר כסף.הרבה יותר כסף....וחונק את השוליים
מדינת הטמטום.
48. שכר הולם
דנידין   (16.03.17)
תעלומת את השכר וכך תעלה רמת הנהגים, מי שלא טוב ,יירד מההגה.
49. זה לא היה כביש 6?
כביש 6   (16.03.17)
50. אולי צריך להתקין מובילאיי באוטובוסים
אמיר   (17.03.17)
51. העדר קידמה באגף התנועה
מוקדן לשעבר ,   בית דגן   (16.03.17)
עד היום לא ברור לי מדוע אגף התנועה לא נעזר בשרותי וויז, לעניין הפעלת כוח השיטור בשטח לדיווחי אודות רכבים שעומדים בצורה מסוכנת.

התהליך היום, שהראשונים לדווח על מפגעים וסכנות בכבישים הם הנהגים באמצעות מערכות החברתיות כגון וויז, ולכן משטרת ישראל צריכה לפנות לחברת וויז ולפתח עימה קשרי עבודה על מנת לקבל את המידע הזה און ליין ולהגיב ולשלוח ניידות לטיפול בארועים הללו.

שימו לב מתחילת השנה נהרגו 4 נהגי קלנועיות בעקבות נסיעה בדרכים ראשיות ופגיעה מכלי רכב, במידה והמשטרה היתה מקבלת דיווח מיידי אודות הימצאות הקלנועיות בכבישים הראשיים היא יכלה לשלוח ניידות לטיפול בהם בטרם יפגעו מרכבים ולאבד את חייהם.

לצערי לא הקשיבו לי כששירתתי באגף התנועה אולי עכשיו יש שם מישהו שיחשוב על העניין ויציל אנשים בדרכים בחינם ללא עלות
52. כאשר התרעתי בפני המנכ"ל של המפעל ,וצרפתי כהוכחה גיליון עברות
קצין בטיחות בתעבורה ,   (בדימוס )   (16.03.17)
של אדם שהיה מועמד לקבלה לעבודה כנהג רכב משא מעל 15 טון , (עם 6 פסקי דין של בתי משפט על מהירות ומעבר ברמזור אדום, ועונשי שלילה בפועל של 3-6 חודשים ) המנכ"ל לא התרשם ! קיבל אותו לעבודה "לתקופת ניסיון" של 6 חודשים, ואחרי התאונה הראשונה שבה גרם לנזק שרק חלקו כיסתה חברת הביטוח, שלח אותו סוף סוף הבייתה !
53. ברחתי מאגד בשנת 1968 לאחר חצי שנת "עבדות" !
שכיר זמני (מעמד גרוע ,   ממעמד חיית מחמד)   (16.03.17)
432 ! שעות עבודה חודשיות, פיצול של יום העבודה 3 פעמים ביום, עבודות כל מוצאי שבת, החלפת קווים מתמדת , (במקום "חבר" שלא הגיע למשמרת בוקר, ) תדלוק אוטובוסים (מחוץ לשעות העבודה, ובשילוב "ארוחת צהררים חפוזה" ! לכל מי שהכיר את "רציף העבדים" (הקווים לחולון ובת-ים) בתחנה המרכזית בת"א. וכמובן שלא היה טעם להתלונן ולא היה בפני מי !
54. תאונת אוטובוס פברואר 2016
אחימאיר חדד   (16.03.17)
נהג משאית הפעיל אורות חירום אפוד זוהר ביציאה ומשולש מאחורי המשאית ולא קרה לא שום דבר נהג אוטובוס סיכן נוסעי אגד חתך רכבים מימין ומשמאל ונצמד כמו משוגע לשול הדרך לא הסתכל לתנאי הדרך הוא היה בפלאפון אחרי שהתנגש במשאית עומדת בצד צד אוטובוס ימין זה נגמר באסונות גדולים צריך לפטר נהג אוטובוס מסוכן מאגד
55. חוקרים, דנים, ממליצים אבל אף אחד לא עושה דבר
גיל   (16.03.17)
כשהמציאות המדומה של הפטפטת האין סופית פוגשת את המציאות האמיתית, מתגלה השקר הגדול.
וועדות, חוקים, המלצות, כל זה לא שווה כלום אם אף אחד לא עושה מעשה בשטח.
56. מובילאיי חובה בכל רכב ציבורי ובמשאיות
עידן   (17.03.17)
לחוקק כזה חוק! להוסיף מערכי בקרה אוטומטיים וחדשניים לכל רכב שמסיע המון אנשים או שעלול להיות מסוכן. אוטובוסים, מוניות, משאיות. אפשר בתמורה להפחתה שוות ערך באגרת הרישוי השנתית.
57. כל אחד נהיה לי מהנדס דרכים. תאונות קורות.
(17.03.17)
58. מערכת מובילאי איננה הנהג ברכב. אין עדיין נס כזה.
הנהג ,הנהג ,הנהג ,   האחראי לחיי הנוסעים   (17.03.17)
59. בבונים לא מיומנים ומנשקי מזוזות נוהגים באוטובוסים ציבוריים
הכל מינאללה ,   ושוו מינעבדאללה   (17.03.17)
60. נהג שלא ראה שום עונש לא יעזור לו אבל שוליים היו מצילים חיים
(17.03.17)
נתחיל מהסוף - אם היו שוליים (תשתית) תקניים היתה נמנעת תאונה ומצילים חיים.

אם הנהג לא ראה (גם מרשלנות) שום דבר לא יעזור לו. (התאונה והעונש שיקבל זו אכיפה).

קחו בחשבון שהאוחז בהגה הוא אדם (לא מחשב), ותמיד יהיה מצב שיהיה מוסח גם חלקיק שניה שלא בזמן הנכון. (זה נקרא הגורם האנושי), ולכן תמיד..!! הוא יטעה..!! אפשר להקטין אבל לא למנוע טעות לחלוטין.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה