רכב  מבחני דרכים והשקות
סובארו אימפרזה במבחן ראשון - שיפור מיתולוגי
ניר בן זקן
פורסם: 19.03.17, 14:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 189 תגובות ב-85 דיונים
1. מתלבט מול מאזדה 3
דרור   (19.03.17)
יש לי היום בליסינג מאזדה 3 1500 שאני מאוד אוהב למעט מושב הנהג.
ישבתי בשתי המכוניות ביום חמישי בסוכנות והסובארו נוח לי יותר ובצורה ברורה.
יכול לבחור גם גולף אבל במבחן שעשיתי בשבוע שעבר לא מצאתי שום סיבה להעדיף אותה על פני המאזדה שעולה עליה באבזור בצורה דרמטית ונוסעת טוב יותר.
2. שתיי המכוניות מאזדה 3 סובארו אימפרזה !!!
טליה יניב :   (19.03.17)
***
3. המאזדה 3 2 ליטר רכב מדהים,שווה כתבת השוואה.
בעל מאזדה 3 2000   (19.03.17)
4. ביפן - אימפרזה עולה מ- 2,376,000 JPY שזה בשקלים 76,000 ש"ח.
MR. SMITH ,   LONDON, U.K   (19.03.17)
בארה"ב - אימפרזה עולה מ- 18,395 $ שזה בשקלים 68,000 ש"ח.

באנגליה - אימפרזה עולה מ- 18,940 ליש"ט שזה בשקלים 85,000 ש"ח.

בישראל - אימפרזה עולה כמעט כמעט כפול 2 יותר במחיר.
5. הונדה
קובי   (19.03.17)
רק הונדה
6. הייתה לי הונדה חליפית מהליסינג
דרור   (19.03.17)
כשתקנו לי פגוש במאזדה.

מאוד התאכזבתי!!!
7. לא שווה
(19.03.17)
עולה 5 אלף יותר

מקבלים 4X4 קבוע, אבל במחיר של צריכת-דלק וביצועים - מי צריך את זה? רוב האנשים, לא (אלא אם נוסעים בשלג/כביש רטוב/שטח. לרוב האנשים לא מוצדק).

תא מטען קטן

ואף מילה על הנוחות (בעצם יש את המילה "נוחות" - פעם אחת בכותרת, אבל לא בגוף הכתבה)

בקיצור, אם היתה 2X4 בפחות מ-130, אולי היתה שווה.
במחיר הנוכחי - לא לרוב האנשים.
8. סובארו זה סוס מת
זליבנסקי   (19.03.17)
מי בכלל יקנה היום סובארו ???
9. תראו איזה טמבלים רק בישראל יש אצל היבואן הזה של סובארו.
הרשלה - חד העין ,   חלם (א"י) תחתית.   (19.03.17)
את לוחית הרישוי הקידמית במקום לשים מלבנית מאורכת כמו ששמו מאחור, אז מה הישראלים החאפרים וחסרי המוח שמו מקדימה לוחית כמעט מרובעת שחוסמת את זרימת האוויר לכונס בגריל התחתון לרדיאטור של המזגן והרדיאטור של נוזל קירור המנוע.
לוחית רישוי מלבנית מאורכת כמו מאחורה הייתה גם נראת יותר טוב ויזואלית ולא חוסמת בכלל את זרימת האוויר.
איך אמרו פעם חכמים מאיתנו, "אין שכל אין דאגות" אז ברוכים הבאים לתרבות הלחפף והחיפוף.
10. אם יפני, אז סובארו. היפנית היחידה שלא נכנעה לחרם הערבי
ישראל ישראלי   (19.03.17)
אם אקנה רכב יפני, אז רק סובארו. היצרן היחיד מארץ השמש העולה שלא החרים את מדינתנו, להבדיל מטויוטה למשל שאפילו יו"ר החברה (המכהן) עמד מאחורי החרם.
11. סובארו הרכב האמין עלי אדמה עם יבואן חובבן וחמדן!
אלי תל אביב   (19.03.17)
חבל שיבואנים חמדנים הרסו את המותג סובארו. רכב מעולה ואמין בצורה מדהימה עם חלקי חילוף זולים .
12. ולמה
(19.03.17)
האשפה יפנית הזאת עולה כל כך יקר?
13. יש להם את זה ביותר סתמי?
יוני   (19.03.17)
חוץ מיחידות התאורה מאחור נראית כמו יונדאי i30 דור קודם.
14. עגלה נשארה עגלה
מקס   (19.03.17)
בימינו אין שום הצדקה למנוע 1.6 אטמוספרי בשילוב תיבה רציפה. המנוע עצל, בזבזני עם מעט מאוד מומנט ותיבה רועשת שלא מגיבה בזמן.
כשאני חושב על זה הסופר מיני שלי עם מנוע 1.2 טורבו וגיר ידני עדיפה עליה בכל פרמטר.
15. .Worst review ever. seemingly you know nothing about cars
Agno   (19.03.17)
16. לצערי יש לי נסיון גרוע מאוד גרוע עם היבואן
רן   (19.03.17)
אנשים שקרנים גנבים לא אמינים בשקל טפולים יקרים מאוד שלא נדבר על החלקים המוסכים לא אמינים הרכב היה מצוין עד שהגיע למוסך בקיצור לברוח
17. היתה ונישארה עגלה - הנמכרת ביותר -הצחקת אותי מאוד חחחחחחחחחח
HAWK   (19.03.17)
איך א שר לכתוב ולסתור את עצמך באותו משפט איכות החומרים אינה מיישרת קו עם הטובות בקטגוריה - גלגל ההגה מצופה עור גס שאינו נעים למגע, ואיכות ההרכבה בינונית.
והכי מגוחך - המושבים נוחים אך חסרי תמיכה
18. סובארו-רכב בסיסי שצריך להימחר ב20אלף פחות
דני ,   תל אביב   (19.03.17)
מכוניות בסיסיות בסגנון סוזוקי..מנועים עם ביצועים של לפני 20 שנה..גיר רציף מזעזע..עיצוב פנימי ואיכות גימור בתוך הרכב עלובים..נוחות נסיעה בסיסית..מה יש בו שמצדיק מחיר כזה? כל רכב אירופאי או יפאני עדיף
19. סובארו הרכב האמין בעולם!
טכנאי דיאגנוסטיקה ,   אוטווה, קנדה   (20.03.17)
גילוי נאות: עבדתי בפורד-מאזדה, סובארו, פיז'ו-סיטרואן.
בסובארו, לא ראיתי אפילו אחת (גם אלו עם ה 500 אלף ק"מ) שהולך להן גיר אוטומאט או מנוע.
ובכלל, זה הרכב עם הכי מעט תקלות שיצא לי לעבוד בו (או יותר נכון-לא יצא לי לעבוד ממש).
כשפעם בשנה היתה מגיעה סובארו עם תקלה, הייתי נכנס ללחץ "מאיפה להתחיל" כי לא יצא לי לעבוד עליהן כמעט בכלל.

מאזדה היו מאוד אמינים פעם....החדשות (2013 והלאה, בעיקר הסקאי אקטיב 1500) עם בעיות מזרקים (הזרקה ישירה), מצברים (עצור-סע), מפתחות (שלט חכם) ומולטימדיה. לא תקולות כמו פורד...אבל לא כמו שהיו פעם.

פורד תמיד היו לא משהו באמינות ונשארו כאלו.

פיז'ו-סיטרואן המכוניות עם הכי הרבה תקלות שיצא לי לעבוד איתן אי פעם. הכלללללל מתקלקל, פשוט כל חלק באוטו. עבדתי שם כולה שנה (מול 5 שנים באחרות) וראיתי פי 20 יותר תקלות מכל יצרן אחר. זה היה ה"סטאז'" הכי טוב שאפשר לעשות. אם אתם רוצים ללמוד דיאגנוסטיקה, אחרי הלימודים, לכו לפיז'ו-סיטרואן ותעבדו שם. אח"כ (אחרי שעברתי ליצרנים אחרים) הכל הפך להיות יותר קל. זה היה כמו לעבור מלרוץ מרתון כל יומיים לריצה קלה 10 דקות בשבוע :-)
20. סקירה: מנוע אטמוספרי לא טורבו. לא מספיק חסכוני , יקר ולא יכנ
אזרח   (20.03.17)
ואלה הסיבות מדוע הדגם לא יצליח
21. אין צורך בלוחית זיהוי קדמית, לא מקובל בעולם .......
אם כבר אז כבר   (20.03.17)
זו גם הסיבה שלפגוש הקדמי אין מקום ללוחית זיהוי
22. המנוע ב 1600 מאכזב מאוד בגירסה של 2016
אבי   (20.03.17)
חלש ואנמי וחבל
23. מי בכלל קונה העגלה הזאת
יענקלה   (20.03.17)
24. גנבים
שמשון מקפצון   (20.03.17)
במחיר הזה אפשר לקנות בהרבה מדינות בעולם את הלגאסי 3.6r ולהשאר עם 5000 דולר עודף אבל מה בארץ ממשיכים להיות פריירים ולשלם
25. מצוין.סוכנים הוגנים.גם מחיר
חיים   (20.03.17)
26. אפס בעיות מכאניות לאחר עשר שנות בעלות
משה   (20.03.17)
זה נתון שהכתבות לא יכולות לספר לכם. חוץ מטיפולים זה רכב שלא רואה מוסכים.
27. מה עם צריכת הדלק?
א   (20.03.17)
28. ממש סקירת עומק מתוך הקטלוג
צ   (20.03.17)
29. רק לא סמלת....
גיא   (20.03.17)
30. מחיר לא ריאלי. תימכר כיד ראשונה 0 ק"מ ב-100 אש"ח
אחד   (20.03.17)
המחיר המנופח מיועד בשביל חברות הליסינג. בשוק הפרטי תימכר כיד ראשונה 0 ק"מ אחרת אין לה שום סיכוי
תגובות נוספות
חזרה לכתבה