רכב  חדשות
ב.מ.וו 740 נטענת בישראל - זולה ב-200 אלף שקל
ניר בן זקן
פורסם: 20.03.17, 07:38
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות ב-33 דיונים
1. 342,000 באנגליה
(20.03.17)
אבל בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון והארץ הכי טובה בעולם לא שואלים למה צריך לשלם כל כך הרבה יותר. משלמים ושותקים...
2. אחלה רכב שרד, מתאים לשרת התרבות
(20.03.17)
3. 1
(20.03.17)
4. הרכב ממש רחוק ממני אבל יחסית נראה עסקה מעניינת...
דור   (20.03.17)
למי שיכול לרכוש אחת כזאת.
5. מיותר. תכתבו רק על רולס רויס ובוגאטי. נמאס מהזולות.
אור ,   מרכז   (20.03.17)
6. שברולט וולט העממית עושה 80 ק"מ על טהרת החשמל...
חשמלית היא לא משהו   (20.03.17)
7. 200,000 ש"ח פחות, חשבתי שיהיה לה מחיר נמוך מ-500,000 ש"ח
דידי   (20.03.17)
מדינת פח, לא מבין למה לסכן חיים עבור המדינה הזאת, לא אכפת לי מהמכונית המגודלת הזאת אבל אני רוצה שרכב משפחתי טוב יימכר כאן בפחות מ-100,000 ש"ח.
8. מעניין כמה זמן יקח לי לחסוך
(20.03.17)
700000 שקל מהשלושים שקל לשעה שאני מרוויח. מדינה של חלאות.
9. קנינו שתיים כאלה. שיהיה!
הורים לשלושה. רמה״ש.   (20.03.17)
10. כל המכוניות הנטענות יושבות. על בטריה שפולטת קרינה
אני   (20.03.17)
אתם חמורים עם בגדים תמותו מסרטן
11. יותר חשמל פחות עמל, וגם, ): אם תרצו אין זו ZOO אגדה (:
MR. SAM ,   U.S.A   (20.03.17)
בארה"ב - ב.מ.וו 740e היברידית נטענת עולה מ- 90,095 $ שזה בשקלים רק 333,000 אלף ש"ח.

בישראל - ב.מ.וו 740e היברידית נטענת עולה "רק" מ- 0 0 0 , 0 9 6 - אלף ש"ח.

זה 0 0 0 , 7 5 3 - אלף ש"ח (כפול 2 וקצת) לשלם יותר במחיר בישראל מאשר בארה"ב, על אותו האוטו בדיוק ?

1. אבל פה לא נגמר הסיפור כי זוהי מכונית היברידית נטענת עם חור לשקע ותקע שזוכה (אמורה) למיסוי ירוק הכי בדירוג הכי נמוך למכוניות במדינת ישראל.

2. אז למה עם דרגת המיסוי הירוק הנמוך (האמור) ביותר בישראל היא עדיין עולה כפול ויותר במחיר מאשר מחירה בארה"ב?

12. בארה"ב - מחיר של ה- 740e הוא 90,095 דולר = 333,000 אלף ש"ח.
שאלתיאל ,   מרכז   (20.03.17)
ורק בישראל - מחיר של 690,000 אלף ש"ח, ואיפה נעלמה והתפוגגה הטבת מיסוי רכב ירוק במחיר הענק הזה? עקב זה לא אמור להיות מחיר כמו בארה"ב?
13. על חשמל 1/50 אבל על בנזין 1 ל15 אז מספיק עם נתונים לא נכונים
אילן   (20.03.17)
14. אין על הסובארו סטיישן 1988 סים דלק נוסע 1 ל10 אין ירידת ערך
28 שנה אצלי   (20.03.17)
15. ביבוא אישי 530000 ש"ח!!!
שוקו   (20.03.17)
16. האים במחיר הזה מקבלים גם עמדת טעינה?
א   (20.03.17)
17. כל עוד לא תהיה טעינה עצמית תוך כדי נסיעה המנוע החשמלי נכשל
צבי האשכנזי ,   חיפה   (20.03.17)
או חשמל או בנזין השילוב של השניים חסר תועלת ומחטיא את המטרה שהי זיהום אוויר.
הפיתרון החסר למנוע החשמלי הוא שאינו מטעין את עצמו תוך כדי נסיעה, זו מגבלה חסרת פשרות שבלי להביא לפיתרונה הסיכוי להצלחה אפסי.
18. הייתי מוכן לשלם 35 אלף בשביל עוד 14 סמ
הכושי העיברי   (20.03.17)
לא מדימונה
19. מערכת של הרמן קרדון?לא קונה אם זה לא באוארז אן ווילקינס
דרוקר המנייאק   (20.03.17)
20. אתם מבינים למה אין תחבורה ציבורית?
זינגנון   (20.03.17)

המכונית עולה חצי בחו"ל, אבל ממשלת ישראל גובה עליה 92% מס קנייה ואז עוד 17% מע"מ.
מדינת ישראל הרוויחה 40 מיליארד שקל ממיסוי רכב בשנת 2016. 40 מיליארד שקל! ככל שהתחבורה הציבורית תהיה טובה יותר, כך יקטנו הכנסות המדינה ממס הקנייה על רכבים.

תוסיפו לזה רווח חזירי של היבואנים (ומהרווח האדיר הזה המדינה תגבה עוד מיסים) ואז זה פתאום ברור למה בקהיר יש רכבת תחתית משנת 1984, ולנו ב-2017 עדיין אין.
אין תחבורה ציבורית נורמלית כי זה פשוט לא משתלם לממשלה להקטין את הרווח שלה.

21. מחיר מציאה, כמעט חינם, לרוץ ולקנות
(20.03.17)
22. לכל אלו של המדינה פח תחזרו לגולה וכל אפס יתן לכם סטירה
בר   (20.03.17)
בשביל מדינה אני מוכן לשלם כמה שצריך
23. 4 צלינדר בסידרה 7 ?? בושה
רמי   (20.03.17)
24. צריך לנהוג 4,570,000 ק"מ בשביל להתאזן עם הדלק...
(20.03.17)
25. נביא לכם אותו ב520k ...חפשו אותנו בפייסבוק
יבוא מכוניות יוקרה   (20.03.17)
26. האם BMW מתבדחים? מי שמשלם 90,100 + מסים מקומיים אינו מעוניין
DANY - דני ,   TORONTO - טורונטו   (20.03.17)
האם BMW מתבדחים? מי שמשלם 90,100 + מסים מקומיים אינו מעוניין במכונית bmw חשמלית כזו!
הכתבעשה טעות: מנוע 4 הצילינדרים הוא טורבו - לא אמר, מספר 23!
מגזין "רכב ונהג"("car and driver") אומר את הדברים הבאים:
"לא יעיל במיוחד":
"יתר על כן, ה- 740 לא התקרב לדרוגי משק הדלק המובטחים בדרכנו, לפחות לפי מחשב הנסיעה של המכונית. הוא דורג ב 112 mpg. זה לחלוטין חסר משמעות מחזור השוק האירופי עבור התוספת היברידיות.
הנה הניסיון שלנו: התחלנו עם טנק מלא של גז וסוללה טעונה במלואה. אבל עוד לפני שהגענו לדרכנו דרך הרי מונטאפון שבאוסטריה, הצלחנו לצמצם את טווח החשמל של הרכב בין 28 ל -22 מיילים על ידי החניה במשך 15 דקות כאשר בחנו את הפנים של המכונית, וזה לקח רק לקח 6 מילים על הכביש, במעלה ההר מיילים כדי להקטין את הטווח החשמלי ל 5 מילים. ללא סיוע חשמלי עבור רוב הנהיגה שלנו, מנוע 4 הצילינדרים הציג תיאבון בריא לדלק, ו 20.3 mpg לציין שזה כל מה שהצלחנו לסחוט מה 740e בסוף היום. ראוי לציין כי השקענו זמן מה עבור טעינת הסוללה, אם כי אנחנו אף פעם לא טענו לכל קיבולת ה 9.2-kWh המלאים. "
נוסף:
"סולר, אנחנו מעיזים לומר, היה משתמש בהרבה פחות דלק למרחק הזה, ואנחנו בספק אם 740i, עם נהיגתה החלקה כמו משי עם מנוע ה 6 צילינדרים שלה, היייתה הרבה יותר גרועה מאשר זו עם התוספת ההיברידית, אפילו כשמחשיבים (ה 740i שלנו לטווח ארוך למשל, נותן ממוצע של 26 mpg לאורך 7000 מייל.) "
ועוד:
"תוסיף לזה מנוע שנשמע יותר מדי - גם אם הוא לא - והמכונית פשוט לא מרגשת מהנהיגה המהירה".
10 לא נכון - זה לא הסוללה, אבל את הממירים והאלקטרוניקההם הסיבות:
ביחס לזה אני יכול גם להוסיף מהניסיון שלי במדידת קרינת EMF ב i3 שמגיע עד 80 מיליגאוס (המכשיר מכויל שלי מכויל ב 60 הרץ, אבל כאן אנחנו מדברים על 40,000 הרץ לפחות = EMF קרינה מאוד מוגדלת, כאשר כבר כל דבר מעל 6 מיליגאוס ב 60 הרץ, זה מסוכן לגוף).
אז תמשיכו לחלום ולהיות פראיירים עם המכוניות החשמליות שלכם ... מדהים כמה אנשים טיפשים נמצאים סביב ... - טיפשות מירבית!
ועוד לא נגענו ביתר הסיבות. במיוחד המציאת על מספר המכוניו החשמליות...
27. במחיר "המוזל" היבואן משלשל לכיסו מעל 300,000 ש"ח לפני עמלה
(21.03.17)
המחיר כולל עמלת סוכן בחול הוא 81 אלף דולר
על פי נתוני היצרן המכונית פולטת 49 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ
ועל כן קטגורית המיסוי של הרכב היא עד 30%
מכאן שמחיר הרכב כולל עמלת סוכן וכולל מס אמור לעמוד על כ 381 אלף ש"ח
הובלה, אם נהיה לארג'ים 1000 דולר 3620 ש"ח + 30% נניח 1100 ש"ח הגענו ל נגיד 386 אלף, איך הגענו ל 690?
28. המדינה עושה קופה עלכם חצי מהסכום מיסים
משה   (21.03.17)
29. בכיינים!
המזועזע   (23.03.17)
בכיינים!

זה רכב יוקרה ועולה בהתאם.

מה אכפת לכם כמה היבואן מרוויח? מה זה משנה כמה המיסים? מי שמתאים לו, משלם ומי שלא, לא משלם.

אם כבר, אז צריך להכביד את המיסים על רכבים חדשים כדי שיפסיקו לייבא כל כך הרבה וידחפו אנשים למכוניות קטנות ונקיות.
30. עם מיסוי מוקטן של 20% בלבד ו17% מע"מ המחיר אמור להיות הרבה
א   (23.03.17)
יותר נמוך
כ-460000 שח כולל רווח של כ-20% לפחות
היבואן רוצה להרוויח כ80% (לקנות ב390 כולל מיסים ולמכור ב690 כולל מיסים) וזו חזירות
המחיר בגרמניה 97800 יורו כולל 19% מע"מ ולפני הנחות ומבצעים
בארץ מעמ 17% ו20% מס, קרי 18% יותר מס פחות או יותר, אבל מחיר גבוה ב80% ולא 20%
חוצפה אבל זה נכון לכל דגמי במוו שמתומחרים באופן הזו , וכך גם אודי מרצדס

740 רגילה היתה צריכה לעלות 560,000 שח והדגם הזה 460,000
היבואן בוחור למכור ב890 ו690 אלף בהתאמה
תגובות נוספות
חזרה לכתבה