רכב  מבחני דרכים והשקות
ימאהה טריסיטי 155 במבחן מקומי - טובים השלושה
אופיר גונן
פורסם: 24.03.17, 12:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות ב-32 דיונים
1. ביוון מחיר לימאהה טריסיטי 155= 4,790 אירו שווה ל-18,832 שקל.
נעימה ,   מעלות תרשיחא   (24.03.17)
2. חבל שאין עוד כוח ל 15 קמ"ש בכביש מהיר .זה קריטי מאוד לרוכב
אחד #   (24.03.17)
3. מספר הנפגעים מאופנועים קטנועים ביום בממוצע
עובד חדר מיון   (24.03.17)
בבית חולים בינוני שאני רואה הוא כ40 ויותר ליום ועוד כ20 30 בלילה והרבה מהם מגיעים לתחנה האחרונה לצערי.
4. הגודל שלא מצויין, ככה נהנים מהטוב של שני העולמות.
עילי   (24.03.17)
בטיחות של שלושה גלגלים וגודל של קטנוע קטן וקל לתמרון
5. מה זה החרטא הזה,זה לבנות?
מזועזע   (24.03.17)
גם שלושה גלגלים גם מנוע 150,אנא אנו הולכים?
והמחיר יקר יותר ממה שעלה לי הx250 gdink עם אגרות סבל ומנעול.
זה לקרקס?
מה זה רוכב עם גלגלי עזר?
מינימום שבמינימום לשים מנוע 250 שיוכל לשייט 125 קמש,ולנסוע רגוע 110.
גם מדרגות מס הביטוח עד 250 זהות.
קטנוע 150 צריך לעלות 17 18 במחירי הארץ עם רווח נאה ליבואן.
6. בנפח 250 הייתי קונה. פספוס מבחינתי
מחפש כזה   (24.03.17)
7. העתקה של ה MP 3. יקר יותר, חזק יותר וטוב יותר
רוכב   (24.03.17)
8. 155 סמ"ק ב24K? לא תודה.
שורה תחתונה   (24.03.17)
9. בטיחותי הצחקתם אותי . עדיף דו גלגלי ולא תלת תתפלאו
מוני   (25.03.17)
10. מחיר בבריטניה: £3,599.00 שזה 16,336 ש״ח. 1.5 משכורות שם
2.5 משכורות כאן   (24.03.17)
הפעם יצא לנו זול, כח קנייה רק ב-66% יותר בבריטניה, אולי הקרטל התבלבל. יחי חופש המידע. מטקבקי ביבי: לעבודה!
11. איזו תגובה נחותה
אלון ,   תל אביב   (24.03.17)
לא מתאים לך 3 גלגלים ובטחון על הכביש? תישאר עם ה- G-Dink המכוער שלך שיראה, ישמע, ירגיש וישמור על הערך שלו כמו ערימת אשפה. גם שובניסט, גם דביל - שילוב מושלם.
12. בישראל - טריסיטי 155 עולה: 0 0 0 , 4 2 אלף שקלים חדשים.
TONI ,   TORINO, ITALIA   (24.03.17)
מכיוון שאנחנו כבר מכירים את הנוהל הפסול שבכל המדינות והארצות הנורמליות המחירים נמוכים יותר מים המלח לעומת מחירי העושק והגזל למכוניות ואופנועים אצלנו, אם כך היום נסתפק בדוגמא אחת רק מארץ אחת.

באיטליה - (בארץ המגף הלא דורסני) ימאהה טריסיטי עולה 4,390 אירו שזה בשקלים 17,259 אלף שקלים חדשים בלבד.

סיכום השיעור: בישראל תתומחרו ותתומרנו ותעושקו יותר במחיר בסך של 1 4 7 , 6 אלף שקלים חדשים.

ואיך שאלה הילדה ההיא מהשיר העיברי הידוע?

ל-מ-ה ?
13. בבנקוק הדבר הזה עולה 80 אלף בהט בערך 8 אלף שקל
עזי ,   BKK   (25.03.17)
אבל הוא לא פופולרי כמו ההונדה PCX למשל שעולה אותו מחיר
14. יש..לי..יש לי..תקראו....
הרשלה   (25.03.17)
אם ביטוח לאומי יקנה את זה ויתן את זה לכול הנכים שלא יכולים לנוע..זה יהיה מהפך..גם לא צריך מקום חניה גדול..גם משתלב בתנועה..הרבה נכים יוכלו לצאת לעבודת שליחויות...
15. היה לי כזה פה בתאילנד
רועי ,   בנגקוק   (25.03.17)
עזבו את המחיר... קניתי משומש כמו חדש ב 5 אלף שקל(חדש סביבות 8,000 שקל). אבל מכרתי אחרי חודשיים כי הוא פשוט עגלה שחבל על הזמן. לא זז. כבד מדי בשביל כזה נפח.
16. Out Temp
אורי   (25.03.17)
וואלה, ומה הטמפרטורה בפנים?
17. יש לי את הטריסיטי 125 עם 11 כוח סוס
קובי   (25.03.17)
התלת פשוט כיף לרכיבה, מרגיש הרבה יותר בטוח על הכביש ולא ממש מרגיש בעיות תמרון.
החיסרון האמיתי הוא בכוח שאין לקטנוע הזה.
ימהה כנראה רוצה לעשות סיבוב אז הוציאה דגם משופר ורק אחרי שתמכור כמה אלפים ממנו תוציא גירסה נורמלית עם 250 סמ"ק ..
כתוצאה מזה אני משדרג בדיוק את הרישיון שלי, ועובד לתלת 250 של פיאגו.
18. נכים רישיון נהיגה
אבי ,   מרכז   (25.03.17)
האם יש תובה על דו גלגלי ואם כן למה
19. טריסטי 155
יוסי   (25.03.17)
קיבלתי אותו לפני יומיים עולם אחר יחסית לטריסטי 125 שעליו נסעתי במשך כמעט 3 שנים אני בטוח שאחרי הרצה המנווע יפתח וגם יהיה מספיק חזק על איילון בשביל נסיעות קצרות
20. יאמההה טריסיטי 155 זו חובה בלתי מתפשרת של איכות ומיחויבות !!
טליה ויניב :   (25.03.17)
21. אנחנו מהצפון ויאמאהה טריסיטי 155 מושלמת בשבילנו !!!
הורים לשלושה בופון .   (25.03.17)
22. קטנועים =מוות קטלני
תקחו מונית עדיף   (26.03.17)

23. 165 קג' + משקל רוכבים על 15 כ"ס = כלי עצלן לאללה....
אורבני צפוף בלבד ,   מוגבל   (25.03.17)
24. פרייאר מי שרוכב על קטנוע ביטוח 4500 +טסט + בנזין הוצאות תיקו
חכם   (25.03.17)
תיקונים גנבות מנעולים ,
בניתי אופניים חשמליים מקיט שקניתי העליאקסספרס על אופנים מעולים מגיע ל80 קמ"ש
2 סוללות חזקות טווח כ120 10 ק"מ ועוד אפשר להרכיב מהחוזק של המנוע אז כל זה כולל האופניים שהיו לי עלה כ3000 שקל. ועוד יכול להעלות אותם הביתה לשים ברכב ברכבת,אוטובוס ,לנסוע בשבילי אופניים ףמי צריך לתרום 4500 שקל לסיגרים ושמפניה.
25. לכל הרושמים שהאופנוע הזה לכוסיות
צח   (25.03.17)
אם תתחלקו על כתם שמן או מים אז תדעו מה שווה הגלגל השלישי.
הקטנוע הזה כשמוהו כן הוא: טרי-סיטי - תלת לנסיעה בעיר.
מי שמעניין ליסוע בעיר בשעות העומס מסביב לפקיים זה בשבילו, לא בשביל מי שמחפש הרפתקאות.
26. ארשום פה מספר דברים מנסיוני עם MP3 300 ואולי זה יעזור
חגי ,   ת"א   (25.03.17)
אולי מה שארשום יוכל לעזור למתלבטים, מאחר ומדובר בהוצאה לא קלה ודי מחייבת להרבה אנשים.
אני רוכב על דו גלגלי בעיקר מזה כ-25 שנה. הייתי שליח בשנות נהיגתי הראשונות וכרגע אני עצמאי שנעזר בקטנוע על מנת להגיע לתת שירות בבתי עסק של לקוחותיי.
לפני כשנה וחצי רכשתי MP3 300 חדש. הרגשתי שהכלי "לא אפוי" למרות שדגמים דומים תלת גלגליים של פיאג'ו קיימים בשוק כבר מספיק שנים כדי לבנות כלי שעשוי היטב.
החלפתי את הכלי לפני מספר חודשים בבורגמן 400 ואני מרוצה בהרבה.
היתרון העיקרי של התלת גלגלי הוא היכולת לנסוע על משטחים לא מושלמים (חצץ, כביש חולי וכו'), אבל המחיר (גם הכספי וגם בחסרונות) לא שווה לדעתי.
אולי בגלל שהטריסיטי זול יותר, הוא יכול להתאים לרוכב סולידי שרוב נסיעותיו הם בתוך העיר.
ארשום בקצרה את היתרונות והחסרונות בעיני של ה MP3, ומכן ניתן יהיה להשליך גם על הטריסיטי :
יתרונות :
1. יציבות בנסיעה על משטחים לא מושלמים (כביש משובש, כביש רטוב)
2. תא אחסון גדול
3. נעילת גלגלים בלחיצת כפתור (מחליף את השימוש בג'ק כשחונים)
4. כסא רחב ונוח
5. יכולת נשיאת משקל רב (מבחינת מבנה שלדה, לא מבחינת עוצמת מנוע)
חסרונות :
1. קטנוע כבד ולכן המנוע (278 סמק) חלש יחסית למשקל הקטנוע
2. פתיחות יחסית איטיות ברמזור
3. רגלית ברקס מיותרת (התלהבו מימי הווספה כנראה)
4. אין מקום למתיחת רגלים של הנהג בנסיעה
5. סיבובים לא חלקים (במיוחד במהירות נמוכה בזוויות חדות). מרגישים התנגדות של הגלגל הפנימי בסיבוב.
6. מצריך נעילת גלגלים קדמיים בכל עצירה ע"י לחיצה על כפתור (חששתי שמנגנון זה עלול בסופו של דבר להתקלקל ולא רציתי לפתח בו תלות).

אלו בגדול הדברים שגרמו לי לעזוב את התלת גלגלי ולחזור לדו. מקווה שהמידע יעזור למישהו.
27. mp3 250 cc משנת 2007, זהב, בטיחותי פי כמה
(25.03.17)
נוח מאוד וחזק כולל עליות לירושלים. מציל חיים
28. הונדה 3 גלגלים
ירון   (26.03.17)
להונדה מספר דגמים מוצלחים.
דגם גיירו למשל (2 גלגלים מאחור) עירוני , קטן, קומפקטי.
חבל שלא מייבאים אותו לארץ
29. מי יעצור את הבריון מטרו?
אבנר   (26.03.17)
מטרו- השחקן המרכזי בשוק, עושה בשוק כבשלו, תוך ניצול מעמדו כמונפול (אף כי לא מוצהר) בתחום הקטנועים. מנהלי החברה אינם בוחלים בשום אמצעי בכדי לזכות בעוד דריסת רגל- צעקות, איומים, שיעורי הנחה לא אחידים בין הלקוחות הסיטונאים, תחרות לא הוגנת מול מתחרים קטנים יותר, התניית מוצר במוצר ועוד. אנשים העוסקים בענף מתהלכים מוכי אימה.

30. שימו לב שזה לא כלי דו גלגלי מבחינת חוקי תעבורה
אבי ,   דרום   (26.03.17)
הכלי אינו מוגדר כדו גלגלי. חוקי תנועה של כלי דו גלגלי אינם חלים עליו (כגון נסיע על השול) ולכן יחטוף רפורט
תגובות נוספות
חזרה לכתבה