רכב  משפט וצרכנות
פיז'ו 5008 דור ראשון (2010-2017)
אודי עציון
פורסם: 24.03.17, 08:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות ב-25 דיונים
1. בצרפת -פיז'ו 5008 עולה מ-26,400 אירו שזה בשקלים 104,000 ש"ח.
ג'ורג'ט ,   פריס/ז, צרפת.   (24.03.17)
בישראל - פיז'ו 5008 עולה מ- 0 0 5 , 9 5 1 אלף שקלים.

1. המחיר בצרפת הוא לדגם 5008 SUV החדש שיגיע בקרוב לארץ,

2. המחיר בארץ הוא לדגם הנוכחי הישן בתצורת מיניוואן.
2. לא כמשומשת ולא כחדשה. להתחתן עם המוסך.
יורם ,   צפון   (24.03.17)
חלקים יקרים לרכב שהאמינות שלו דומה לאמינות של יאסר עראפת.
רכב סיני יותר משתלם.
3. קוני טויוטה צריכים כסף לכירופרקט
מוטורהאד   (24.03.17)
4. קונה רק אופנת "לה קןסט" ומעבדי מזון "מג'ימיקס"
עדו   (24.03.17)
בשאר המוצרים - צרפת אינה עומדת בתחרות .
5. 1
(24.03.17)
6. במשוואה נוחות וביצועים אין על הצרפתיות. פלסטיקה פחות
אמיר   (24.03.17)
7. פיז'ו 5008 קנינו מתאים לנו בטוח ובוודאות ביותר ובמיוחד !!!
הורים לשלושה צפון .   (24.03.17)
8. בבקשה הימנעו מלקנות את הרכב.
הנביא יחזקאל   (24.03.17)
אמינות ירודה ביותר ,רק מכונאי עם קומבינה בחלפים של היבואן.
בקרוב אקנה אחד במחיר רצפה .
9. רק דיזל
זאן פול ,   דורדון   (24.03.17)
שכרתי טורבו דיזל ידני בחו"ל - רכב תענוג, 4000ק"מ בלי להתעייף ומילוי דלק פעם בשבוע. בנזיו אוטומטי רק לשייחים מהמפרץ
10. לא לקנות בשום אופן
גלעד ,   מרכז   (25.03.17)
היה פי את האוטו שנת 2010 שנתיים והטיפולים על שלל הבעיות שלו עלו לי יותר מ20k!
טורבו לבד עלה לי 12k במוסך מורשה!
שלא לדבר על זמן ההשבתה שהאוטו היה במוסך בלי יכולת לספק רכב חלופי של 7 מקומות..

וירידת ערך?
קניתי ב72k, מכרתי ב48k לסוחר רכב אחרי חודשיים ביד 2 שאף אחד בכלל לא התקשר :(
זאת הייתה העסקה הגרועה ביותר שעשיתי!

כל הכבוד לאודי עציון על הביקורות הנוקבת והמדויקת!

אני כבר יותר משנה עם גרנדיס והוא נותן מענה לכל הבעיות שחוויתי ב5008 כולל באגאג' גדול לעומת הרבה רכבים בקטגוריה, עם חסרון אחד של צריכת דלק ממוצעת מטורפת של 1 ל6.
"חיסרון" נוסף הוא הפשטות ונחיתות טכנולוגית, אבל זה כנראה מה שהופך אותו לאמין במיוחד.
חבל שהיצור שלו הופסק ב2011.
11. מניסיון האמינות מתחת לרצפה
קיפי הקיפוד   (24.03.17)
קנינו רכב משומש בן שלוש עם פחות מארבעים אלף קילומטר. הלך הראש, ואז המנוע בפחות משבעים אלף. תענוג לנסוע אבל עונש הקלקולים ויקר אש
12. לפי הכתבה, מחירון לוי יצחק הוא פייק מחירון
משתומם   (24.03.17)
"והוא עוד נמכר בכ-20-25% פחות ממחיר המחירון"
איך בדיוק הרכב נמכר מתחת למחיר מחירון?! סימן שהמחירון מופרך.
אני בספק אם יש היום כלי רכב משומשים פרטיים שנמכרים במחיר (פייק) מחירון.
רק חברות שנותנות אשראי מסוגלות למכור במחיר מחירון, ורק עבורם מתקיים מחירון זה.
13. נוהג על הנוכחי ונהגתי על הקודם אוטו מצויין
אני   (24.03.17)
מכון באמת בראשון היו בכיות אחרי 3 שנים עם המדגש טורבן שהנוכחי לא סובל ממנו אבל במנוע עוצמתי מאד , נהיגה מאד ספורטיבית והוא מרגיש הרבה יותר קטן וזריז מהגודל שלו. גימור מצויין ומפואר .מוחות מצויינת...סוס עבודה. מה שכן הצרפתים עוד לא שמעו על USB...לך תבין ? !
14. אופציה אחרת
מיכאל   (25.03.17)
אני מרגיש שניצלתי בנס מהצרפתיות למרות שזה רכב מושך מאוד גם בעיצוב וגם בנוחות מושבים, אחרי התלבטות בחרתי בקיה קארנס לא הרבה מכירים את הרכב הזה רובינו מכירים את הקרנבל הגדול וגם לדעתי הפחות אמין. יש לי קיה קארנס כבר שנה רבעית דגם 2008 רכשתי את הרכב עם 164 אלף קילומטר היום כבר עם 234 והכל תקין מנוע וגיר ויתר החלקים.. במהלך השנים הוחלפו מצבר וזוג בולמי זעזועים. הבעיה היחידה זה שאין מספיק מוסכים מורשים לא בכל עיר וזה קצת בעייתי כי יש חלקים שאפשר להשיג רק במורשה. בכל אופן אני מאוד מאוד ממליץ על קיה קארנס 2007-2013 בשנתון הזה יש גם דיזל מוצלח אבל הם רק עם 5 מקומות.לגבי החדש לא מכיר חוות דעת. דגמים עד 2007 שמעתי שלא רעים אבל אלו רכבים עם שישה מקומות ישיב 2 בכל שורה. לגבי מנועים קטנים עם טורבו זאת שטות אחת גדולה הצריכת דלק שלהם גדולה בגלל הטורבו שלא יספרו לכם סיפורים. ובגלל ששני הרכיבים האלו עובדים במעמץ גדול כי המנוע קטן מידי לרכב כזה אז יש שחיקה גדולה ולכן מנוע וטורבו הולכים בתדירות גבוה. כרגע אין תחליף למנוע 2.0 או אפילו יותר הקארנס עם קצת פחות כוח סוס אבל מנוע תקין שעובד כמו שעון.
15. לא נוגע יותר בצרפתיות אמינות 0 לא כפי שהיה בשנות 80/70
שלמה   (25.03.17)
תקלות חשמל ללא הפסקה
16. רק מוסך מורשה
איתן   (26.03.17)
לבעלי פיגו מומלץ לבצע טיפולים אך ורק אצל מוסך מורשה ומומחה.! חוסך הרבה כאבי לב וכאבים בכיס..
17. קצת תיקוני טעויות בכתבה
זוז ,   תל אביב   (25.03.17)
אז ככה: מדובר באחד הרכבים החזקים והנוחים בקטגוריה . תחרות קשה מול פורד SMAX עד שזה מגיע למנוע. את SMAX הפסיקו להביא לארץ.

אז כפי שכתב המנוע עם 156 כ"ס , פרי פיתוח של BMW עשיר בתקלות וצריך מוסך מומחה כדי לתפוס אותן בזמן (רמז : לא מוסך יבואן) אחרת הנזק הוא כבד (גם למנוע וגם לכיס - למשל הטורבו ילך).
אני מדבר פה על מוסך שמבין לפרטים את תוכנת הדיאגנוסטיקה של פיג'ו. הרכב פשוט מחשב נוסע. חיישנים מפה ועד הודעה חדשה.
בהזנחת טיפולים הרבה דברים יכולים ללכת . במיוחד לאור העובדה שצריך לטפל במנוע כל 15000 ולא כפי שהיבואן רשם בספר רכב (30000) .
איכות השמן מאד קריטית פה ואתה עלול לגמור עם בוצה או חלקיקי בוצה.
בכל מקרה משאבת מים כנראה תדלוף . בית פילטר שמן גם ידלוף (הוחלף למתכת), משאבת מזריקה דלק, טרמוסטט, אטמי שמן במקומות שונים ועוד כמה דברים קטנים אבל מכיוון שמדובר בחלקים של BMW המחיר בהתאם. עד 2012 גם מותחן שרשרת תזמון דפוק.

BMW נטשו את המנוע ב 2015 ופיג'ו החליטו לשפר בו את הטעון שיפור. זה אותו מנוע שהיה עד 2014 אבל עם עדכונים במקומות הדרושים. בנתיים העדכון נראה טוב.

מה נשאר: רכב חזק ומפנק במחיר זנות אשר דורש טיפולים כפולים ומוסך שמבין
במנוע הגרמני הזה. BMW אכלו ממנו קש גם בסדרת המיני וגם בסדרה 1.
צריכת דלק של 1:11 בממוצע. מנוע טורבו עוצמתי. מחסור בבלו טות מובנה.
תחליטו אם זה מתאים לכם. בטח לא מתאים לכל אחד. בהחלט להעדיף את אלו שיוצרו ב 2014 ומעלה.
18. זבל של רכב. לא לגעת
אבי   (26.03.17)
19. רכב אמין וטוב
אלעד ,   ראשון לציון   (28.03.17)
לכול המבינים !!!!!! חוף לכתוב דברים לא נכונים , אולי תכתבו דברים נכונים , מדובר ברכב
שנותן תמורה טובה ואמינה , במידה ומתחזקים נכון את הרכב , וזה נכון לגבי כול רכב ,או אז
אין כול בעיות , מעבר לכך מוסכי הרשת נותנים מענה במידה ומתעוררת בעייה , אני נוסע רק
ברכבי פיז'ו / או סיטרואן , ותמיד נהנתי , ככלל , היום כול המותגים של מותגים טובים ואמינים , נסיעה טובה ובטוחה ,
20. תחזוקה נכונה
אלעד ,   ראשון לציון   (30.03.17)
תחזוקה נכונה ועל פי מפרט יצרן של אותו מותג , זה כול הסוד , וזה נכון לגבי כול
הרכבים ! וזה לא משנה על איזה רכב מדובר , חבל להשמיץ ולזרוק לחלל דברי הבל ,
21. רק מוסך מורשה
אלעד ,   ראשון לציון   (30.03.17)
הדבר נכון , רק מוסך מורשה , מוסך מורשה נמצא תחת השגחה של אותו יבואן ,
אשר משתמש במוצרי תעבורה שהם על פי כללי היצרן , מה לעשות שהמקורי עולה כסף ,
אשר מיקר את הטיפול , אך נותן שקט נפשי לבעל הרכב , לא לחינם נאמר הביוקר הוא הזול ,
והזול הוא היקר , אני ממליץ בכול לב , שהטיפול במוסך מורשה , זה הדרך הטובה ביותר ,
נסיעה טובה , ושבת שלום ,
22. מה לא ברור ? יבואן פח ..!!
דרקון   (03.04.17)
מה לא ברור ???????
יבואן לובינסקי הוא פח של שרות
אין אחריות ..יתנערו ממכם .
כל הפיגו שלהם פח זבל
חבל על הכסף .
יבואן פח זבל עם שרות עלוב
מוסכים לא ברמה ולא יודעים לתקן את הזבל שהם מוכרים
למה ?
כי השרות זבל והרכב זבל
יבואן זבל ......


לובינסקי יבואן שבורח
תקשיבו טוב טוב
בורח מתחמק מאחריות !!!!!
23. הגרנד/סניק מאותן שנים בורך במנוע יפני זהה לזה שבניסאן קשקאי
לא בעדר   (06.04.17)
כל הסניק/ והגרנד סניק בנזין שנמכרו פה מ2009 משתמשים במנוע ה2 ליטר של ניסאן, שהוא אמנם לא חסכוני במיוחד, אבל עם אמינות מופלגת.
יש לי אחת כזו מודל 2012 עם כמעט 200 אלף ק"מ, רק טיפולים קבועים,רכב איכותי ומפנק ביותר למשפחה, יקר במקור, אבל אפשר לקבל משומש במחיר רצפה בגלל המוניטין של הצרפתיות.
כמו בשאר רכבי הקטגוריה אפשר להושיב בשורה 3 גם נוער (ונשים ממוצעות :) ) ואפילו מבוגרים לנסיעות קצרות ומזדמנות. לא מומלץ למי שמחפש להוביל באופן קבוע 7 מבוגרים
24. 5008 רכב טוב ואולי הטוב בקטגוריה שלו
אלעד ,   ראשון לציון   (23.04.17)
חבל שכך משמיצים בכול מיני קלישאות כאלה ואחרות את הרכב הזה , סך כול רכב טוב
25. פיג׳ו 5008
אורן ,   ירושלים   (17.04.18)
רכב נראה מאוד יפה ו ומושך אבל מלא תקלות....חבל....
תגובות נוספות
חזרה לכתבה