חדשות  חדשות בארץ  כללי
תוך שנתיים: 150 ק"מ של נתיבי אופניים בינעירוניים בגוש דן
אסף זגריזק
פורסם: 17.04.17, 10:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 128 תגובות ב-106 דיונים
1. השר כץ היחיד שעושה בממשלה
כל השאר אפסים   (17.04.17)
כל חברי הממשלה לא עושים כלום חוץ מפופוליזם זול
2. כל הכבוד למשרד התחבורה. כשמגיע - מגיע.
מנשה   (17.04.17)
3. צריך חוק כתוב וברור שאסור לרכב עם אופניים בכביש זהו
כורדי ירושלמי   (17.04.17)
ולא בגלל הרוכבים שרובם המוחץ רוכבים בזהירות אלא בגלל נהגי המכוניות שתמיד יפגעו בטעות (איזו שלא תהיה) ברוכבים. להוריד מהכביש ולמנוע הרוגים ופצועים נוספים עם כל הטענות והבעסה. זהו
4. נסעתי עם אופניים לעבודה, בערב חזרתי גנבו לי את האופניים.
שלומי ,   תל אביב   (17.04.17)
קניתי אוטו
5. בישראל חם בלי מקלחות לא יעבוד
משה רבינו   (17.04.17)
6. מה עם אזור השרון הצפוני?
נפולי   (17.04.17)
כרגיל דואגים רק למדינת ת"א. מה עם שבילים מאזור נתניה ? כפר סבא? כפר יונה?
7. ברמת גן אין שביל לרפואה. אבא הלל צריך להיות ראשון.
צבי בר   (17.04.17)
שנים של הזנחה ושחיתות בעירייה, לא השקיעו בשום שביל.
מה שכן, הניידת שעומדת קבוע בצומת עלית עושה זאת באדיקות מרשימה.
8. ברחובות שיפצו כמה רחובות באזור שלי, ובאף אחד מהם לא הוסיפו
רועי   (17.04.17)
באף אחד מהרחובות ששיפצו עכשיו לא הוסיפו שביל אופניים למרות שהרימו את כל המדרכה ושמו חדשה וסללו כבישים. המצב רע, יש בעיקר כמה שבילי אופניים ואף אחד מהם לא מחובר לשני. בדרך הים יש שביל אופניים אך לא ממשיך בדרך יבנה ולכן לא מתחבר לשביל בקצה של רחוב הרצל. השביל בקצה רחוב הרצל מצידו נעלם פתאום בדרך לנס ציונה ולא מתחבר לשביל נוסף בין רחובות לנס ציונה. בנס ציונה עצמה יש שביל אופניים על רחוב הרצל, בקושי מסומן וצריך להסתכל היטב כדי להבדיל בינו לבין המדרכה, אבל הוא חסום בדרך כמה פעמים על-ידי תחנות אטובוס, עצים וכו' ונגמר באופן מפתיע ובלי התראה באמצע הדרך. וחזרה לרחוב הרצל ברחובות, במרכז העיר התקינו לאחרונה מתקנים לקשירת אופניים ואיך האופניים אמורים להגיע לשם בדיוק? על הכביש העמוס או על המדרכה העמוסה?
9. מחשבה תכנונית מוטעית !
ג.   (17.04.17)
התכנון צריך להיות אוטוסטרדות רציפות לאופניים ולא אוסף של שבילים מקוטעים ולא ברורים. במקום שישנו חיבור עם כביש זכות הקדימה תהייה לאופנים כפי שזכות הקדימה ניתנת בחוק להולכי רגל במעברי חציה!
10. מה עם חיבור מודיעין לנתיבי גוש דן?
(17.04.17)
11. צבע על מדרכה זה לא שביל אופניים
רוכב   (17.04.17)
לפני שמתחילים רצוי שנלמד קצת ממקומות אחרים בעולם איך צריך להראות ואיך לבנות שביל אופניים. קצת צבע על מדרכה זה לא באמת שביל אופניים ולא פותר שום בעיה. שביל אופניים חייב להיות מופרד מהמדרכה ובמפלס אחר. יש כמה קילומטרים (בודדים) בתל אביב שבוצעו נכון (בלוך ופנקס לדוגמא) כל הניסיונות לא יעילים ומסוכנים. צריך תקן! ולא עשרה סוגי שבילים שונים. אחידות ובטיחות יביאו עוד הרבה רוכבים להשתמש בשבילים.
12. רק לא על מדרכות
עדי   (17.04.17)
רק שלא יעשו על מדרכות, כמו אבן גבירול. ילדים והולכי רגל פשוט בסכנה. או כמו בדרך השלום, מסלול ואז מפגש אוטובוס ואז המשך מסלול. איך אמורים להתנהג הולכי הרגל ונהגי האופניים בטווח של תחנת האוטובוס?!
13. שבילים לדו גלגליים
זה הפתרון הריאלי   (17.04.17)
כ"כ הרבה שבילי אופניים מיותמים...
רדו מהעץ משוגעים ותקבלו קצת שכל
14. התעלמות של שנים מרוכבים תחרותיים הנאלצים לרכב
(17.04.17)
על הכבישים המהירים. עשרות נהרגים מדי שנה בתאונות פגע וברח , אבל את הממשלה זה מעניין כקליפת השום.
ככה זה שאתה נוסע ברכב שרד ממשלתי ולא באופניים
15. הלוואי אבל איפה יהיה מקום להולכי רגל כי הכל צפוף במדינה?
(17.04.17)
16.  משהו מתחיל לזוז במדינה הזו
עקרב   (17.04.17)
כחלון מעולה. גם כת בעקבותיו. עלו והצליחו
17. אם השקיעו מיליארדים ברכבת הקלה האם לא ניתן היה בקצת השקעה
תוהה   (17.04.17)
נוספת ותכנון מראש לשנים הבאות
להוסיף באותו התוואי מסלול מהיר איכותי ובטוח ביותר מפתח תקווה לבת ים שבחלקו כמו הרכבת אפילו תת קרקעי בתל אביב רמת גן ובני ברק שאפילו יתן הגנה מגשם ?
או שבמדינה לנו זה לא רווחי לתת נסיעה בחינם לתושבים.
18. הדרך תישלט על ידי אופניים חשמליות לא תקניות ותהיה מסוכנת
תרשמו לפניכם ותראו   (17.04.17)
כבר היום בתל אביב אתה רואה - אופניים שנראים כמו אופנוע, במשקל 40-50 קילו שלרוכב אופניים רגיל הם סכנת חיים. אמהות מפונפנות עם תלת אופן חשמלי עם ארגז קדמי/אחורי שתופס את כל הנתיב+ ורוכבות באמצע, ילדים על קורקינטים ב-40 קמ"ש, מסתננים שבאים מדרום העיר לעבודה בצפון ורוכבים עם חפצים כבדים עליהם שיכולים לכסח מי שלידם.
בקיצור - כל עוד אנחנו מדינה של טורפים, והמשטרה והפקחים הם בדיחה עצובה, זה יהפוך למקום יותר גרוע מהכביש - כי אין לוחיות רישוי, אף אחד לא מפחד שיתפסו אותו
19. דחוף - מספרי רישוי וביטוח לאופנים חשמליות
דחוף   (17.04.17)
20. ותאם מאמינים ש...
ס   (17.04.17)
ג'וג'ו עם הקטנוע לא יסע שם?
21. עדיף בלי אופנים חשמל
גיא   (17.04.17)
22. מי צריך את זה? רוכבי האופניים גוזלים תקציבים יחסיים גדולים
ישראלי   (17.04.17)
בהרבה יותר מהמתנחלים.

לעצור את הטירוף מערכות ובזבוז הכספים הזה.
23. אין מה לעשות אופניים זה התחבורה העתידית
אחד שמבין   (17.04.17)
חשבו לתת דוחות להוריד את האופנים בכלל מהמדרכות כי באמת הם מסכנים את הולכי הרגל אבל אי אפשר לוותר על כלי תחבורה מצויין כזה מצד שני גרמו לכל רוכבי האופנים להסתכן בכבישים מול רכבים ללא שבילים לאופניים המסקנה סלילת שבילים לאופניים ולא אחד או שניים סמליים בכל כביש רגיל צריך להיות שביל אופניים .
24. להרחיב את שבילי האופניים גם מצפון לרעננה
צפונית לרעננה   (17.04.17)
יחסוך זמן וכסף להרבה אנשים. מרחק של 16 לרעננה צפון לוקח שעה וחצי לפעמים. תחשבו כמה באופניים זה לוקח.
25. יותר פשוט ובטוח אם יעשו תחבורה ציבורית בגוש דן
אייל ,   תל אביב   (17.04.17)
במקום להוסיף עוד מאות הרוגים בשנה שיפעילו תחבורה ציבורית בגוש דן כי מה שיש עכשיו זה בדיחה ואז אנשים ישתמשו בתחבורה ציבורית במקום מכוניות ואופניים.
26. נפלא, לרכב לעבודה באופניים ' מקומות היבודה ידרשו להתקי
ציקליטה   (17.04.17)
מלתחות ומקלחות ולתחזק אותם.
27. המכוניות יעמדו בפקקים אין סופיים
אין ברירה   (17.04.17)
28. בזבוז מטורף של כספי ציבור
(17.04.17)
הפקרות ששווה חקירה
29. שינוי מבורך חבל שרק כעת
דן   (17.04.17)
כבר לפני חמש שנים היה מקום להתחיל בתכנית שתפרוס שבילי אופניים בטוחים לרוכביהם ולכלל הציבור. משרד התחבורה נרדם בשמירה. לפחות עכשיו מסתמן הכיוון הנכון שיחסוך גם נפגעי תאונות דרכים רבות. אני מברך על ההחלטה, עכשיו רק מתחיל מבחן הביצוע. מדינת ישראל צריכה לפעול גם ליתר תחבורה ציבורית יעילה ולהפחית את מספר הרכבים הפרטיים.
30. כמה יותר קילומטרים-יותר דוחות לחולדאי
דוד ,   תא   (17.04.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה