כלכלה  צרכנות  שיווק ופרסום
פרסום בהלם: הקמפיינים שיוציאו אתכם משלוותכם
ערן יסעור
פורסם: 16.04.17, 06:56
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות ב-37 דיונים
2. מי קורא אותן בכלל? מזועזעים יחידים (גם שכלית) הם אלה שמשלמים
על הפרסומות האלה ,   טונות של כסף   (16.04.17)
3. אלו בטח לא תינוקות בני יומם
russ   (16.04.17)
4. לא "מזעזע" ולא נעלים - בזבוז כספים לחינם כמו הפירסומות
אילן   (16.04.17)
בטלויזיה [שאני משתדל לא להביט בכלל ולא לשמוע כי אני מנמיך את עוצמת הקול]

פרסןמות = מכה נוראית !!!!!!!!!!!!!!
5. אל תעשו לייק לעמותות הסיוע - מהלייק המנכ"ל לא יקבל שכר !
(16.04.17)
6. אף אחד מהם לא ישנה כלום. אבל בהחלט משעשע
(17.04.17)
7. פרסומות שיוצרות אנטי!!!
מינה   (17.04.17)
יש פרסומות שמצליחות לשכנע אותנו לקנות את המוצר, ויש פרסומות ש"מצליחות" דווקא הפוך! הפרסומת של "רשת מחסני חשמל", עם אלי פיניש, כל כך דוחה ומעצבנת, שמשיגה (לפחות אצלי) את ההיפך!!! והפרסומות שמשווקת ג. יפית כנ"ל!!! נ ק ו ד ה.
8. אוהבת מאוד את הכתבות שלך
(17.04.17)
9. פרסומאים חיים בסרט שהם מתנת אל !
אורח   (17.04.17)

10. בקיצור שום דבר לא טוב חבל על ההשקעה הכל הולך לטימיון...
מוטי   (17.04.17)
11. הכי מזעזעת
לב המדינה   (17.04.17)
הפרסומות של אליקו. לא יכול לשמוע את הצרחות שלו עם האפקט של אלטיזעכן. אני ישר מעביר ערוץ!!!
12. אתיקה צריכה להגביל תוכן פירסום
אחד העם   (17.04.17)
הרעיון טוב עד גבול מסויים, שאותו צריך להגביל.
לדוגמה - למה רק ידיים קשורות של אנשים? כנפסיק להזדעזע מזה מה ישימו? חלקי גופות אחרי עינויים?
מה גם ששמים את הפרסום במקום של קהל שבוי, מקום שאין ברירה אלא להיחשף לה (אוטובוס, סופר, צידי דרכים...)
13. אנשים יצירתיים ומוחות מבריקים
(17.04.17)
14. לא מזעזע
כככ   (17.04.17)
15. מדהים. עושה את העבודה
(17.04.17)
16. ג.יפית וכלתה
יוסי   (17.04.17)
כל מה שג.יפית והכלה שלה מפרסמות,אני בפרינציפ לא קונה,כל כך צבועות
17. תשובה למיכה!
מינה   (17.04.17)
ברור לי שהכתבה היא על נושא אחר, אלא שחיפשתי "במה" על מנת לכתוב את מה שרציתי לכתוב! ודרך אגב, גם הפרסומות של שני כהן לביטוח, מעצבנות מאוד, ושלא יגידו לי, שאם זה מעצבן זה הצליח להשיג את המטרה!
18. כתבה מדהימה. נוגעת בלב.
(17.04.17)
19. לפחות תן קרדיט לאתר ממנו "השאלת" את תוכן הכתבה
פרסומאית ,   תל אביב   (17.04.17)
גניבת דעת..
זה בעיקר מה שהפרסומאים יודעים לעשות
אפס מעוף או יצירתיות
מעתיקים כל מה שהם יכולים
והעיקר הוא שהם יגזרו את הקופון מעמלות המדיה או המיח"צ העצמי כמו שעושה פה ערן יסעור
בהצלחה לך
20. הפרסומת הכי מעצבנת בארץ: א.ל.מ
יוני הביוני   (17.04.17)
א. א. א. א. אלמ
לא יודע מי האימבסיל שחשב על זה, אבל אני עקרונית (!) לא קונה יותר ברשת הזאת בגלל החפירות המעצבנות שלהם ברדיו.
21. חשבתי אותו הדבר
(17.04.17)
22. האשמה גם של קול ישראל
(17.04.17)
23. התמונה של התינוקת עם המטטא ממש חזקה
נועה   (17.04.17)
כתבה מעניינת, תודה.
24. אני מצטער - אבל יש הבדל בין עדות
הארנב   (17.04.17)
הלוואי והייתי מתבדה - נולדתי גם אני דף חלק, וברבות השנים שמתי לב (בגדול - לא בהכללה גורפת) שיש - מה לעשות - הבדל בין אשכנזים למזרחיים

אחרי הכל אשכנזים יעדיפו לקחת את הילדים שלהם לחוגים, להעשרה, ושחורים יעדיפו לבזבז את אותם סכומים על אירוע בר מצווה מושקע.

אשכנזים לוקחים את הילד ללמוד פסנתר, כינור, חליל, וכו'
אבל השחורים - דרבוקה דרבוקה דרבוקה...

מה לעשות - יש הבדל.

מחכה לתגובות.
תודה.
25. רק הסדר
רק   (17.04.17)
רק הסדר מדיני של חילופיי האוכלוסין הפיתרון לעולם לא נצליח לעשות את הערבים בני אדם
26. עולם הפרסום דומה מאוד לתחת שלי
פרוקטולוג   (17.04.17)
מסריח וחוץ מחרא לא נותן כלום.
27. שכחתם להגיד "בשיתוף"
א   (17.04.17)
שהרי החברה הזו משלמת לכם כל הזמן על פרסומות במסווה של כתבות.
28. מה שמזעזע אותי הם...
וולגריות במיטבה ,   הר הזבל   (16.04.17)
העליבות, הרדידות, הצעקנות, השפה הוולגרית, שגיאות הלשון ושפת האשפתות, השימוש באלימות מילולית, ה"התחכמות" שלא לצורך נוסח הופעת סטנד-אפ, הבוטות, העילגות והזילות של הפרסומות בטלוויזיה וברדיו שנהפכו מזמן ללחם חוקנו.
אותי לא ישכנע שחקן עם מבטא עיראקי לקנות מסמר או אף לא גליל של נייר טואלט עם פרסומת כמו "הרצל, אתה חופר", ושום שחקנית שמתחזה לבת טיפש-עשרה מטופשת לא תצליח למכור לי ביטוח "גם וגם", המזכיר לי גומי לעיסה, כי היא גם דביקה כמוהו...
ושום אתר אינטרנט לא יגרום לי להיכנס לחפש בו אתרי טיולים כשהקריין חוזר פעמיים על "בעבור" כשרוצה לומר בעצם "עבור"...
אני שומעת את כל הרפש הזה ומזדעזעת שוב ושוב. לכנות סכלות כזו בשם "יצירתיות" רק משום שה"יוצר" הוא איזה קופיקו בן 20 שמישהו חשב שהוא גאון - את זה אפשר למצוא לא רק בענף הפרסום, אלא גם בתחומים אחרים בחיינו.
ולהשומע לא ינעם, ממש לא ינעם.
29. יצאתי משלוותי
משוגע   (17.04.17)
30. זה הכל רעיונות של בן סבר
מיכה   (17.04.17)
זה הכל בן סבר
תגובות נוספות
חזרה לכתבה