רכב  מגזין
מריחי מכוניות, ועוד ארבעה מקצועות מוזרים בעולם הרכב
ynet
פורסם: 22.04.17, 00:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות ב-16 דיונים
1. בישראל אתה מפסל בדימיון שאתה על איזה טויוטה קאמרי "מנהלים".
האם זו פינת ההנחה ,   או פינת האנחה ???   (22.04.17)
2. אבל בארה"ב ובקנדה טויוטה קאמרי היא מכונית לכל דרדק מהמעמד הבינוני, ולמה כי היא עולה שם בין כמעט 1/3 ל-1/2 מחיר מאשר היא עולה בישראל, ובנוסף וגם המשכורת החציונית בארה"ב ובקנדה כפולה בפי-2 יותר מאשר בישראל.

3. בקנדה - טויוטה קאמרי מנוע בנזין עולה מ- 25,170 $ קנדי שזה בשקלים 69,000 אלף ש"ח.

4. בארה"ב - טויוטה קאמרי מנוע בנזין עולה מ- 23,070 $ שזה בשקלים 85,000 ש"ח.

5. בישראל - טויוטה קאמרי היברידית עולה מ- 0 0 0 , 9 7 1 אלף ש"ח, (היברידי זול יותר בגלל מדרגות המס והמיסוי על רכב ירוק).

2. מחרבנים עלינו ומספרים לנו שזה גשם ואנו מאמינים פה...
ממש ככה   (22.04.17)
3. 1000 שעות עבודה, לא 10000.
(22.04.17)
4. מה עם בודקי הסקס במושב האחורי?
דוד   (22.04.17)
5. אני מריח את הפלוצים של אשתי
ומשלם את המחיר   (22.04.17)
6. כמו מוצרים מהמזרח הרחוק
גרוסמן עמוס   (22.04.17)
גם הסינים היפנים והקוריאנים מבצעים את כל הבדיקות האלו על מנת שהכל לא יתאים לרוכש ולנהג.
7. א
א   (22.04.17)
8. כל הכבוד על המקצועיות . כך צריך לעבוד . מאמר מעניין מאוד
איציק   (22.04.17)
9. היונדאי I25 מריחה רע. כנראה שאין ביונדאי את מקצוע ההרחה...
קקטוס   (22.04.17)
10. לה מודיעין
מוריס   (22.04.17)
אחלה פרסומת ל סיאט.... כמה שילמו על ה"כתבה ''?
11. דווקא i25. מריחה הכי טוב ונעים מכל רכבי היונדאי
(22.04.17)
יתכן ואם לא היו מעשנים במכונית אפילו דקה-היית מבין את נזק העישון לריח המכונית לכל החיים
12. לא נעים...
מרחרח...   (22.04.17)
נאד אחד של חמתי ואחלה מהנדס ריחות לא יעזור !!!!!
13. אנשים מקדישים מזמנם החופשי לעזור לאחרים לדעת, ובתמורה הערסים
מגרשים אותם מישראל   (22.04.17)
אכן עם של דרעקים.
14. בישראל כמדינת עולם שלישי הרזולוציות אחרות
צוחנות הרכב   (23.04.17)
כמעט כל המכוניות בארץ מאובזרות בתת רמה ולכן לא כוללות תמיכה מתכוונת לגב התחתון של הנהג או בקרת שיוט אדפטיבית או אפל קאר או בקרת אקלים לנהג ולנוסע בנפרד או מערכת ניווט אוריגינלית. ברוב המכוניות מגיעה התקנה של מערכת מובילאי שיודעת להטריד לסכן ולהזכיר לנהג מי מלך הקומבינות. כמובן שאם לא מדובר במכוניות במחיר שמעל 400k, אין מצב לאבזר אותם לפי רצון הלקוח.
ברמות הגבוהות של האיבזור משתדלים להביא גג זכוכית ולא כדי לראות כוכבים בלילה ולהצרב ביום אלא כי כך חושבים מנהלי המכירות שהנובו ריש הישראלי רוצה שיראו אותו. כל המגמות של שמירה על הטבע כמובן לא עוברות את יבואני הרכב המקומיים שבשבילם רק עור אמיתי מתאים לשיווק במכוניות יוקרה וגם כאן מובטח להצרב ביום הקיצי ולקבל מכת קור בליל חורף ירושלמי. ורוב הציבור הרי שבוי וסובל בשקט.
15. קצת עובדות על סיאט
בעלים של סיאט ,   מרכז   (23.04.17)
סיאט הייתה ידועה בתחום הרכב כמעצבת נוראית של מרחב פנימי, אם כי בתחום הכח לא היו לה בעיות. כשהגיע לקשיים נקנתה על ידי פולקסוואגן ושם מרבית הדגמים שלה הפכו להיות דגמים של פולקסוואגן וסקודה בשינוי קל במבנה הפנסים והסמל. היום, לקנות סיאט זה בעצם לקנות פולקסוואגן או סקודה למעט האיביזה שהיא בעצם עדין מיוצרת בספרד. כל השאר מיוצרות בצ'כיה. איכות הייצור הצ'כית טובה+ ורמת האחיזה\תאוצה ממוצע ++ (130 כ"ס) לסיאט טולדו עם גיר רובוטי דאבל קלאץ' מעודכן (עד 2013 עושה צרות). תא המטען גדול באופן פנומנלי 450 ליטר אמיתיים!!! המרחב הפנימי מתוכנן למשעי. מושב אחורי מתאים בטולדו למשפחה עם 3 ילדים או שלושה מבוגרים. חסכוני מאד בנהיגה חסכונית ושמרני בנהיגה פחות חסכונית. מנוע מאד נפוץ ומלא חלקים בשוק מכיוון שמשתמשים בו למגוון רחב של מכוניות. הטיפולים מעט יקרים במוסכים אך האוטו בהחלט שווה את הכסף ונותן תמורה מצויינת לבעליו. היא לא יפה במבט ראשון (הטולדו) התאהבתי אחרי שבועיים שנסעתי על האוטו.
16. כתבה חובבנית מינוס..
(23.04.17)
גרוע
תגובות נוספות
חזרה לכתבה